Investiguen a una dona per furtar més de 3 tones d’alvocats en el Camp de Morvedre

Alvocats

Investiguen a una dona, de 50 anys, pel robatori de més de 3 tones d’alvocats | Pxhere

La Guàrdia Civil de València investiga a una dona, de 50 anys i nacionalitat espanyola, per un delicte continuat de furt d’alvocats. Pel que pareix, la dona hauria furtat més de 3.000 quilos d’esta fruita en camps de Faura, Benifairó, Benavites, Quart de les Valls i Quartell, en el Camp de Morvedre (València).

 

L’Equip de lluita contra el Robatori en el Camp (ROCA) de Sagunt s’ha fet càrrec de la investigació i ha inspeccionat establiments d’alimentació, com fruiteries i mercats ambulants de les localitats del voltant i mercats majoristes de fruites i verdures, amb l’objectiu de localitzar els alvocats furtats

 

Un establiment sospitós

Durant estes inspeccions, els agents van vore que els alvocats d’un d’estos establiments podrien tindre una procedència il·lícita, pel que van fer les gestions necessàries per a determinar la seua procedència. Una volta fetes les investigacions, els agents van saber que la venda dels 3.042 quilos d’alvocats van produir uns beneficis de 4.433 euros.

 

La dona investigada, en ser preguntada per la procedència de les fruites, va afirmar que se les havia comprat a un agricultor. Este home, per la seua banda, va afirmar que eixos alvocats no podien ser seus, ja que eren de la varietat ‘lamb hass’, mentres que els seus eren ‘hass’.

 

Portava els alvocats a Mercovasa

La persona autora dels robatoris en camps d’alvocats, arreplegava bosses d’esta fruita en diferents dies, de diferents camps, i quan tenia la quantitat suficient les portava a Mercovasa, en el Puig, en la comarca de l’Horta Nord (València) per a la seua venda.

 

Ara com ara, els agents investiguen els huit robatoris produïts durant esta temporada en les diferents localitats del Camp de Morvedre (València) a causa del desconeixement dels autors en la recol·lecció d’esta fruita. Les diligències instruïdes han sigut entregades als Jutjats de Primera Instància de Sagunt.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.