Investiguen a una dona per furtar més de 3 tones d’alvocats en el Camp de Morvedre

Alvocats

Investiguen a una dona, de 50 anys, pel robatori de més de 3 tones d’alvocats | Pxhere

La Guàrdia Civil de València investiga a una dona, de 50 anys i nacionalitat espanyola, per un delicte continuat de furt d’alvocats. Pel que pareix, la dona hauria furtat més de 3.000 quilos d’esta fruita en camps de Faura, Benifairó, Benavites, Quart de les Valls i Quartell, en el Camp de Morvedre (València).

 

L’Equip de lluita contra el Robatori en el Camp (ROCA) de Sagunt s’ha fet càrrec de la investigació i ha inspeccionat establiments d’alimentació, com fruiteries i mercats ambulants de les localitats del voltant i mercats majoristes de fruites i verdures, amb l’objectiu de localitzar els alvocats furtats

 

Un establiment sospitós

Durant estes inspeccions, els agents van vore que els alvocats d’un d’estos establiments podrien tindre una procedència il·lícita, pel que van fer les gestions necessàries per a determinar la seua procedència. Una volta fetes les investigacions, els agents van saber que la venda dels 3.042 quilos d’alvocats van produir uns beneficis de 4.433 euros.

 

La dona investigada, en ser preguntada per la procedència de les fruites, va afirmar que se les havia comprat a un agricultor. Este home, per la seua banda, va afirmar que eixos alvocats no podien ser seus, ja que eren de la varietat ‘lamb hass’, mentres que els seus eren ‘hass’.

 

Portava els alvocats a Mercovasa

La persona autora dels robatoris en camps d’alvocats, arreplegava bosses d’esta fruita en diferents dies, de diferents camps, i quan tenia la quantitat suficient les portava a Mercovasa, en el Puig, en la comarca de l’Horta Nord (València) per a la seua venda.

 

Ara com ara, els agents investiguen els huit robatoris produïts durant esta temporada en les diferents localitats del Camp de Morvedre (València) a causa del desconeixement dels autors en la recol·lecció d’esta fruita. Les diligències instruïdes han sigut entregades als Jutjats de Primera Instància de Sagunt.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.

Vols directes entre València i Nova York amb United a partir de juny de 2027

United Airlines connectarà València i Nova York amb tres vols setmanals des de juny de 2027, en el marc d’una gran expansió internacional de la companyia. Generalitat i Ajuntament destaquen l’impacte per al turisme i la connexió amb el mercat nord-americà.

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.