El jove de Carcaixent que va morir atropellat a l’A-7 buscava un mòbil que havia llançat des del cotxe

El jove de Carcaixent de 22 anys que va morir atropellat el passat diumenge de matinada a l'A-7 estava buscant un telèfon mòbil que havia llançat per la finestreta del cotxe amb el qual tornava de festa des de València amb els seus amics. Segons informa hui el diari Levante-EMV, fonts que investiguen l'accident asseguren que Jesús, que així s'anomenava la víctima, va llançar per la finestreta del vehicle el mòbil d'un dels seus acompanyants, i que el conductor va detindre el cotxe per a poder buscar-lo.

 

 

En parar l'automòbil, a l'altura de Benifaió, prop d'una gasolinera, la víctima comença a buscar l'aparell electrònic que havia llançat des del cotxe mentre els seus amics esperaven dins d'este. Diversos testimonis asseguren que el jove va recórrer a peu, a fosques, en contradirecció i sense jupetí reflector el trajecte on podia trobar-se el mòbil, però en un moment donat, un furgó que circulava per l'A-7 el va atropellar i va morir en l'acte.

 

 

El mateix conductor del furgó va ser qui avisà a emergències, i quan arribaren els agents de la Policia Local de Benifaió i de la Guàrdia Civil, els amics de Jesús encara estaven dins del cotxe esperant a que tornara el jove de 22 anys.

 

 

Hui, el poble de Carcaixent s'acomiadarà del jove en una cerimònia que s'espera multitudinària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.