16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

El jove de Carcaixent que va morir atropellat a l’A-7 buscava un mòbil que havia llançat des del cotxe

El jove de Carcaixent de 22 anys que va morir atropellat el passat diumenge de matinada a l'A-7 estava buscant un telèfon mòbil que havia llançat per la finestreta del cotxe amb el qual tornava de festa des de València amb els seus amics. Segons informa hui el diari Levante-EMV, fonts que investiguen l'accident asseguren que Jesús, que així s'anomenava la víctima, va llançar per la finestreta del vehicle el mòbil d'un dels seus acompanyants, i que el conductor va detindre el cotxe per a poder buscar-lo.

 

 

En parar l'automòbil, a l'altura de Benifaió, prop d'una gasolinera, la víctima comença a buscar l'aparell electrònic que havia llançat des del cotxe mentre els seus amics esperaven dins d'este. Diversos testimonis asseguren que el jove va recórrer a peu, a fosques, en contradirecció i sense jupetí reflector el trajecte on podia trobar-se el mòbil, però en un moment donat, un furgó que circulava per l'A-7 el va atropellar i va morir en l'acte.

 

 

El mateix conductor del furgó va ser qui avisà a emergències, i quan arribaren els agents de la Policia Local de Benifaió i de la Guàrdia Civil, els amics de Jesús encara estaven dins del cotxe esperant a que tornara el jove de 22 anys.

 

 

Hui, el poble de Carcaixent s'acomiadarà del jove en una cerimònia que s'espera multitudinària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’esquerra municipal d’Alacant exigix la dimissió de Barcala per falta d’exemplaritat

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han tornat a exigir la dimissió de Luis Barcala per falta d'exemplaritat arran de la polèmica per una VPO vinculada a la seua esposa. La pressió s'ha intensificat en plena investigació per irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Compromís exigix la dimissió de Barcala pel ‘tripijoc’ de les vivendes públiques

Compromís ha exigit la dimissió immediata de l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, per l'escàndol de les vivendes protegides i ha demanat reforçar els controls. Joan Baldoví ha criticat la informació sobre el lloguer d'una VPO per part de la dona de Barcala i ha recordat que 5.000 famílies esperen una vivenda.

El València ha instal·lat la primera peça de l’anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla

El club ha col·locat la primera peça de l'anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla, una fita que confirma l'avanç en termini cap a 2027. L'estructura, de 4.800 tones sobre 50 pilars d'acer S355, comptarà amb una instal·lació fotovoltaica perimetral amb gestió intel·ligent.

L’atac del València Basket repta a la defensa reforçada del Reial Madrid per un lloc en la final

València Basket i Reial Madrid es mesuraran el dissabte en el Roig Arena en una semifinal marcada pel ritme i el triple local enfront del blindatge blanc. Qui impose el seu pla jugarà la final.

L’alcalde d’Alacant denuncia una cacera i defén la legalitat del lloguer d’una VPO

Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' després d'una informació sobre la VPO de la seua esposa i ha defés que el seu lloguer va complir la norma, mentres manté mesures pels Naus.

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a familiars de víctimes i incapacitats per la DANA

El Consell ha aprovat un decret de concessió directa de 80.000 euros per a famílies de morts i persones amb incapacitat absoluta i permanent per la DANA d'octubre de 2024. El tràmit tindrà tres mesos des de la seua publicació en el DOGV i el pagament es realitzarà en un únic abonament.

Dos detinguts després d’una persecució policial amb cotxe per València

Agents de la Policia Local de València van detindre anit a dos hòmens després de sorprendre'ls consumint drogues en un cotxe. Van fugir, van envestir als agents i van acabar xocant amb una furgoneta policial abans de ser arrestats.

Marcelino no perd davant el València com a local des de 2014

El tècnic del Vila-real encadena cinc partits a casa sense perdre davant el València des de 2014, amb marcadors curts. El seu equip rep als de Mestalla este diumenge.