El jove de Carcaixent que va morir atropellat a l’A-7 buscava un mòbil que havia llançat des del cotxe

El jove de Carcaixent de 22 anys que va morir atropellat el passat diumenge de matinada a l'A-7 estava buscant un telèfon mòbil que havia llançat per la finestreta del cotxe amb el qual tornava de festa des de València amb els seus amics. Segons informa hui el diari Levante-EMV, fonts que investiguen l'accident asseguren que Jesús, que així s'anomenava la víctima, va llançar per la finestreta del vehicle el mòbil d'un dels seus acompanyants, i que el conductor va detindre el cotxe per a poder buscar-lo.

 

 

En parar l'automòbil, a l'altura de Benifaió, prop d'una gasolinera, la víctima comença a buscar l'aparell electrònic que havia llançat des del cotxe mentre els seus amics esperaven dins d'este. Diversos testimonis asseguren que el jove va recórrer a peu, a fosques, en contradirecció i sense jupetí reflector el trajecte on podia trobar-se el mòbil, però en un moment donat, un furgó que circulava per l'A-7 el va atropellar i va morir en l'acte.

 

 

El mateix conductor del furgó va ser qui avisà a emergències, i quan arribaren els agents de la Policia Local de Benifaió i de la Guàrdia Civil, els amics de Jesús encara estaven dins del cotxe esperant a que tornara el jove de 22 anys.

 

 

Hui, el poble de Carcaixent s'acomiadarà del jove en una cerimònia que s'espera multitudinària.

Últimes notícies

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.