El jove de Carcaixent que va morir atropellat a l’A-7 buscava un mòbil que havia llançat des del cotxe

El jove de Carcaixent de 22 anys que va morir atropellat el passat diumenge de matinada a l'A-7 estava buscant un telèfon mòbil que havia llançat per la finestreta del cotxe amb el qual tornava de festa des de València amb els seus amics. Segons informa hui el diari Levante-EMV, fonts que investiguen l'accident asseguren que Jesús, que així s'anomenava la víctima, va llançar per la finestreta del vehicle el mòbil d'un dels seus acompanyants, i que el conductor va detindre el cotxe per a poder buscar-lo.

 

 

En parar l'automòbil, a l'altura de Benifaió, prop d'una gasolinera, la víctima comença a buscar l'aparell electrònic que havia llançat des del cotxe mentre els seus amics esperaven dins d'este. Diversos testimonis asseguren que el jove va recórrer a peu, a fosques, en contradirecció i sense jupetí reflector el trajecte on podia trobar-se el mòbil, però en un moment donat, un furgó que circulava per l'A-7 el va atropellar i va morir en l'acte.

 

 

El mateix conductor del furgó va ser qui avisà a emergències, i quan arribaren els agents de la Policia Local de Benifaió i de la Guàrdia Civil, els amics de Jesús encara estaven dins del cotxe esperant a que tornara el jove de 22 anys.

 

 

Hui, el poble de Carcaixent s'acomiadarà del jove en una cerimònia que s'espera multitudinària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.