El jove de Carcaixent que va morir atropellat a l’A-7 buscava un mòbil que havia llançat des del cotxe

El jove de Carcaixent de 22 anys que va morir atropellat el passat diumenge de matinada a l'A-7 estava buscant un telèfon mòbil que havia llançat per la finestreta del cotxe amb el qual tornava de festa des de València amb els seus amics. Segons informa hui el diari Levante-EMV, fonts que investiguen l'accident asseguren que Jesús, que així s'anomenava la víctima, va llançar per la finestreta del vehicle el mòbil d'un dels seus acompanyants, i que el conductor va detindre el cotxe per a poder buscar-lo.

 

 

En parar l'automòbil, a l'altura de Benifaió, prop d'una gasolinera, la víctima comença a buscar l'aparell electrònic que havia llançat des del cotxe mentre els seus amics esperaven dins d'este. Diversos testimonis asseguren que el jove va recórrer a peu, a fosques, en contradirecció i sense jupetí reflector el trajecte on podia trobar-se el mòbil, però en un moment donat, un furgó que circulava per l'A-7 el va atropellar i va morir en l'acte.

 

 

El mateix conductor del furgó va ser qui avisà a emergències, i quan arribaren els agents de la Policia Local de Benifaió i de la Guàrdia Civil, els amics de Jesús encara estaven dins del cotxe esperant a que tornara el jove de 22 anys.

 

 

Hui, el poble de Carcaixent s'acomiadarà del jove en una cerimònia que s'espera multitudinària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.