El jutge acorda llibertat provisional dels pares del jove empresonat per la mort de la seua parella a Vinaròs

 

El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs ha acordat aquest dimecres la llibertat provisional dels pares del jove que es troba a la presó preventiva des de dilluns passat per la mort de la seua companya sentimental a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. 

  

Els dos progenitors han quedat investigats per un delicte d’homicidi i el magistrat els ha imposat com a mesures cautelars la prohibició d’eixir del territori nacional, la retirada del passaport i compareixences en el jutjat els dies 1 i 15 de cada mes. 

  

El jutge instructor, amb competències en matèria de violència de gènere, ha decidit també prorrogar un mes el secret de les actuacions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. 

  

La Guàrdia Civil va detindre als pares del jove que presumptament va matar a la seua parella a Vinaròs per un presumpte delicte d’encobriment. Els dos se sumen als tres arrestats inicialment, entre ells l’autor confés, i en principi es descarten més detencions, segons va confirmar el delegat del Govern, Juan Carlos Fulgencio. 

  

El cos de la jove de 26 anys va ser localitzat en la nit d’aquest passat diumenge, enterrat i amb signes de violència en un descampat d’Ulldecona (Tarragona). La desaparició va ser denunciada el 7 de març a Vinaròs (localitat on residia) pel seu company sentimental, un home de 22 anys que va ser detingut el divendres i finalment va confessar. 

  

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de violència sobre la dona, va ordenar aquest dilluns l’ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança del detingut per presumptament matar a la seua parella. L’arrestat ha quedat investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat. 

  

D’altra banda, el magistrat va decretar la llibertat provisional d’altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte que l’anterior, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica. A aquests dos homes se’ls va imposar com a mesura cautelar l’obligació de comparéixer en el jutjat una vegada al mes.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.