El jutge acorda llibertat provisional dels pares del jove empresonat per la mort de la seua parella a Vinaròs

 

El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs ha acordat aquest dimecres la llibertat provisional dels pares del jove que es troba a la presó preventiva des de dilluns passat per la mort de la seua companya sentimental a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. 

  

Els dos progenitors han quedat investigats per un delicte d’homicidi i el magistrat els ha imposat com a mesures cautelars la prohibició d’eixir del territori nacional, la retirada del passaport i compareixences en el jutjat els dies 1 i 15 de cada mes. 

  

El jutge instructor, amb competències en matèria de violència de gènere, ha decidit també prorrogar un mes el secret de les actuacions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. 

  

La Guàrdia Civil va detindre als pares del jove que presumptament va matar a la seua parella a Vinaròs per un presumpte delicte d’encobriment. Els dos se sumen als tres arrestats inicialment, entre ells l’autor confés, i en principi es descarten més detencions, segons va confirmar el delegat del Govern, Juan Carlos Fulgencio. 

  

El cos de la jove de 26 anys va ser localitzat en la nit d’aquest passat diumenge, enterrat i amb signes de violència en un descampat d’Ulldecona (Tarragona). La desaparició va ser denunciada el 7 de març a Vinaròs (localitat on residia) pel seu company sentimental, un home de 22 anys que va ser detingut el divendres i finalment va confessar. 

  

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de violència sobre la dona, va ordenar aquest dilluns l’ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança del detingut per presumptament matar a la seua parella. L’arrestat ha quedat investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat. 

  

D’altra banda, el magistrat va decretar la llibertat provisional d’altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte que l’anterior, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica. A aquests dos homes se’ls va imposar com a mesura cautelar l’obligació de comparéixer en el jutjat una vegada al mes.

Últimes notícies

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.