El jutge acorda llibertat provisional dels pares del jove empresonat per la mort de la seua parella a Vinaròs

 

El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs ha acordat aquest dimecres la llibertat provisional dels pares del jove que es troba a la presó preventiva des de dilluns passat per la mort de la seua companya sentimental a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. 

  

Els dos progenitors han quedat investigats per un delicte d’homicidi i el magistrat els ha imposat com a mesures cautelars la prohibició d’eixir del territori nacional, la retirada del passaport i compareixences en el jutjat els dies 1 i 15 de cada mes. 

  

El jutge instructor, amb competències en matèria de violència de gènere, ha decidit també prorrogar un mes el secret de les actuacions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. 

  

La Guàrdia Civil va detindre als pares del jove que presumptament va matar a la seua parella a Vinaròs per un presumpte delicte d’encobriment. Els dos se sumen als tres arrestats inicialment, entre ells l’autor confés, i en principi es descarten més detencions, segons va confirmar el delegat del Govern, Juan Carlos Fulgencio. 

  

El cos de la jove de 26 anys va ser localitzat en la nit d’aquest passat diumenge, enterrat i amb signes de violència en un descampat d’Ulldecona (Tarragona). La desaparició va ser denunciada el 7 de març a Vinaròs (localitat on residia) pel seu company sentimental, un home de 22 anys que va ser detingut el divendres i finalment va confessar. 

  

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de violència sobre la dona, va ordenar aquest dilluns l’ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança del detingut per presumptament matar a la seua parella. L’arrestat ha quedat investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat. 

  

D’altra banda, el magistrat va decretar la llibertat provisional d’altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte que l’anterior, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica. A aquests dos homes se’ls va imposar com a mesura cautelar l’obligació de comparéixer en el jutjat una vegada al mes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.