El jutge acorda llibertat provisional dels pares del jove empresonat per la mort de la seua parella a Vinaròs

 

El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs ha acordat aquest dimecres la llibertat provisional dels pares del jove que es troba a la presó preventiva des de dilluns passat per la mort de la seua companya sentimental a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. 

  

Els dos progenitors han quedat investigats per un delicte d’homicidi i el magistrat els ha imposat com a mesures cautelars la prohibició d’eixir del territori nacional, la retirada del passaport i compareixences en el jutjat els dies 1 i 15 de cada mes. 

  

El jutge instructor, amb competències en matèria de violència de gènere, ha decidit també prorrogar un mes el secret de les actuacions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. 

  

La Guàrdia Civil va detindre als pares del jove que presumptament va matar a la seua parella a Vinaròs per un presumpte delicte d’encobriment. Els dos se sumen als tres arrestats inicialment, entre ells l’autor confés, i en principi es descarten més detencions, segons va confirmar el delegat del Govern, Juan Carlos Fulgencio. 

  

El cos de la jove de 26 anys va ser localitzat en la nit d’aquest passat diumenge, enterrat i amb signes de violència en un descampat d’Ulldecona (Tarragona). La desaparició va ser denunciada el 7 de març a Vinaròs (localitat on residia) pel seu company sentimental, un home de 22 anys que va ser detingut el divendres i finalment va confessar. 

  

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de violència sobre la dona, va ordenar aquest dilluns l’ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança del detingut per presumptament matar a la seua parella. L’arrestat ha quedat investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat. 

  

D’altra banda, el magistrat va decretar la llibertat provisional d’altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte que l’anterior, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica. A aquests dos homes se’ls va imposar com a mesura cautelar l’obligació de comparéixer en el jutjat una vegada al mes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.