El jutge acorda llibertat provisional dels pares del jove empresonat per la mort de la seua parella a Vinaròs

 

El titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs ha acordat aquest dimecres la llibertat provisional dels pares del jove que es troba a la presó preventiva des de dilluns passat per la mort de la seua companya sentimental a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat. 

  

Els dos progenitors han quedat investigats per un delicte d’homicidi i el magistrat els ha imposat com a mesures cautelars la prohibició d’eixir del territori nacional, la retirada del passaport i compareixences en el jutjat els dies 1 i 15 de cada mes. 

  

El jutge instructor, amb competències en matèria de violència de gènere, ha decidit també prorrogar un mes el secret de les actuacions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. 

  

La Guàrdia Civil va detindre als pares del jove que presumptament va matar a la seua parella a Vinaròs per un presumpte delicte d’encobriment. Els dos se sumen als tres arrestats inicialment, entre ells l’autor confés, i en principi es descarten més detencions, segons va confirmar el delegat del Govern, Juan Carlos Fulgencio. 

  

El cos de la jove de 26 anys va ser localitzat en la nit d’aquest passat diumenge, enterrat i amb signes de violència en un descampat d’Ulldecona (Tarragona). La desaparició va ser denunciada el 7 de març a Vinaròs (localitat on residia) pel seu company sentimental, un home de 22 anys que va ser detingut el divendres i finalment va confessar. 

  

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, amb competències en matèria de violència sobre la dona, va ordenar aquest dilluns l’ingrés a la presó provisional comunicada i sense fiança del detingut per presumptament matar a la seua parella. L’arrestat ha quedat investigat en una causa declarada secreta per un delicte d’homicidi/assassinat. 

  

D’altra banda, el magistrat va decretar la llibertat provisional d’altres dos detinguts per aquests fets, que estan investigats inicialment pel mateix delicte que l’anterior, sense perjudici d’una posterior qualificació jurídica. A aquests dos homes se’ls va imposar com a mesura cautelar l’obligació de comparéixer en el jutjat una vegada al mes.

Últimes notícies

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.