En llibertat el conductor que ha matat a un ciclista a Villena quan estava drogat i begut

Anava begut, drogat i va fugir després d'atropellar i matar a un home de 40 anys que passejava en bicicleta amb el seu fill entre Villena i Biar. Esta persona, que més tard seria arrestada per la Guàrdia Civil, ha sigut posat ara en llibertat pels jutjats, en concret, en llibertat provisional amb càrrecs.

 

Després de ser detingut a la matinada, el conductor del cotxe va donar positiu en la prova d'alcoholèmia i també en consum de cocaïna. Mentre, el poble de Villena es troba commocionat per este tràgic succés que sembla que la justícia no considera suficient per a condemnar a l'assassí.

 

La víctima, Antonio Díaz, era propietari d'un conegut restaurant del municipi, i els fets van tindre lloc el passat diumenge a la nit.

El conductor assegura que va beure, però després de l'accident

L'autor de l'atropellament, de 32 anys i veí de Biar, va ferir també de manera lleu al fill de la víctima, de només 8 anys, encara que el vehicle no arribà a tocar-lo, afortunadament, segons informa Información.

 

Al restaurant que la víctima mortal regentava a Villena només es pot llegir a hores d'ara un cartell amb les paraules «tancat per defunció». Realment, no hi ha més paraules per a poder explicar el succeït i l'injust desenllaç de la història.

Últimes notícies

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.

El Torrent arranca fort i es col·loca líder del grup VI de Tercera

El Torrent s'ha situat com a primer líder del grup VI de Tercera Federació després de golejar l'Español de San Vicente en una jornada inaugural amb remuntades i finals ajustats.