En llibertat el conductor que ha matat a un ciclista a Villena quan estava drogat i begut

Anava begut, drogat i va fugir després d'atropellar i matar a un home de 40 anys que passejava en bicicleta amb el seu fill entre Villena i Biar. Esta persona, que més tard seria arrestada per la Guàrdia Civil, ha sigut posat ara en llibertat pels jutjats, en concret, en llibertat provisional amb càrrecs.

 

Després de ser detingut a la matinada, el conductor del cotxe va donar positiu en la prova d'alcoholèmia i també en consum de cocaïna. Mentre, el poble de Villena es troba commocionat per este tràgic succés que sembla que la justícia no considera suficient per a condemnar a l'assassí.

 

La víctima, Antonio Díaz, era propietari d'un conegut restaurant del municipi, i els fets van tindre lloc el passat diumenge a la nit.

El conductor assegura que va beure, però després de l'accident

L'autor de l'atropellament, de 32 anys i veí de Biar, va ferir també de manera lleu al fill de la víctima, de només 8 anys, encara que el vehicle no arribà a tocar-lo, afortunadament, segons informa Información.

 

Al restaurant que la víctima mortal regentava a Villena només es pot llegir a hores d'ara un cartell amb les paraules «tancat per defunció». Realment, no hi ha més paraules per a poder explicar el succeït i l'injust desenllaç de la història.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.