Tal com ja va publicar ahir este periòdic, els familiars i amics alertaren ahir de la desaparició d'Elena una dona del municipi d'Ontinyent que va ser vista per última vegada este diumenge. Una de les hipòtesis que es barallaven era que es podria haver perdut per la muntanya, ja que és aficionada al senderisme. La hipòtesi s'ha confirmat i hui, dimarts 21 de novembre, vora les 12.10 hores ha sigut localitzada sana i estable en la zona de Sant Esteve. Segons ha comunicat l'Ajuntament, la dona es trobava amb algunes ferides i un poc desorientada amb la qual cosa ha sigut traslladada a l'Hospital de la ciutat per fer-li un reconeixement. En la recerca han participat efectius dels Bombers, Guàrdia Civil, Policia Local, Policia Nacional així com membres del Centre Excursionista d'Ontinyent de forma voluntària.
Menys d'1 minutde lectura
Localitzada sana i estable l’excursionista desapareguda a Ontinyent
Per València Diari
Últimes notícies
Esports
El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació
Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.
Esports
Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona
Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.
Esports
El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu
El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.
Societat
Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa
La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.
Oratge
Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus
Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.
Societat
La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan
L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.
Economia
La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II
La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.
Medi ambient
L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies
El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.






