Localitzat un home que portava més de 24 hores incomunicat en la muntanya

La Guàrdia Civil de Llombai i el Servei Aeri de la Guàrdia Civil de la Sisena Zona ha localitzat a un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, que portava més de 24 hores incomunicat en el paratge conegut com “Les Pedroses”, pertanyent al terme municipal de Catadau.

En el dia d’ahir, a les 10.00 hores, diversos familiars d’un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, es van personar en les dependències de la Guàrdia Civil de Llombai. Van informar els agents que, el matí del dia anterior, aquest familiar, havia marxat amb la intenció de pasturar a les seues ovelles en un paratge del terme municipal de Catadau.

Els familiars també van comunicar als agents que el telèfon mòbil no donava senyal i en l’última conversa telefònica que van tindre els va fer saber que estava plovent moltíssim, que amb els grans torrents era conscient que no podia tornar i que intentaria buscar refugi.

Els familiars havien intentat accedir a la zona amb els seus vehicles particulars, assegurant als agents que era impossible arribar per terra al lloc i que el seu familiar estava atrapat en la zona.

Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona, format per diferents patrulles de la Guàrdia Civil de Llombai, així com l’activació del Servei Aeri de la Guàrdia Civil.

Les patrulles de la Guàrdia Civil de Llombai, es van desplaçar amb direcció a la zona que els va ser descrita, però la pluja i els torrents els van impedir el pas.

A les 13.00 hores, el Servei Aeri de la Guàrdia Civil, fins i tot amb el mal temps i poca visibilitat, va localitzar a l’home en el paratge conegut com “Les Pedroses” pertanyent al terme municipal de Catadau. L’helicòpter va aconseguir aterrar, i els agents es van entrevistar amb aquesta  persona, un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, els va fer saber que es trobava bé i que el seu telèfon mòbil s’havia quedat sense bateria. A més, va informar els agents que estava cuidant de les seues ovelles.

Que tornaria a la seua casa quan cessaren les pluges, que tenia roba, queviures i un refugi en un corral.

L’home, després d’agrair el treball dels agents, va demanar que li comunicaran a la seua família que es trobava bé per a no preocupar-los.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar a aquesta persona i confirmar que no havia patit cap mena de mal.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.