Localitzat un home que portava més de 24 hores incomunicat en la muntanya

La Guàrdia Civil de Llombai i el Servei Aeri de la Guàrdia Civil de la Sisena Zona ha localitzat a un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, que portava més de 24 hores incomunicat en el paratge conegut com “Les Pedroses”, pertanyent al terme municipal de Catadau.

En el dia d’ahir, a les 10.00 hores, diversos familiars d’un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, es van personar en les dependències de la Guàrdia Civil de Llombai. Van informar els agents que, el matí del dia anterior, aquest familiar, havia marxat amb la intenció de pasturar a les seues ovelles en un paratge del terme municipal de Catadau.

Els familiars també van comunicar als agents que el telèfon mòbil no donava senyal i en l’última conversa telefònica que van tindre els va fer saber que estava plovent moltíssim, que amb els grans torrents era conscient que no podia tornar i que intentaria buscar refugi.

Els familiars havien intentat accedir a la zona amb els seus vehicles particulars, assegurant als agents que era impossible arribar per terra al lloc i que el seu familiar estava atrapat en la zona.

Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona, format per diferents patrulles de la Guàrdia Civil de Llombai, així com l’activació del Servei Aeri de la Guàrdia Civil.

Les patrulles de la Guàrdia Civil de Llombai, es van desplaçar amb direcció a la zona que els va ser descrita, però la pluja i els torrents els van impedir el pas.

A les 13.00 hores, el Servei Aeri de la Guàrdia Civil, fins i tot amb el mal temps i poca visibilitat, va localitzar a l’home en el paratge conegut com “Les Pedroses” pertanyent al terme municipal de Catadau. L’helicòpter va aconseguir aterrar, i els agents es van entrevistar amb aquesta  persona, un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, els va fer saber que es trobava bé i que el seu telèfon mòbil s’havia quedat sense bateria. A més, va informar els agents que estava cuidant de les seues ovelles.

Que tornaria a la seua casa quan cessaren les pluges, que tenia roba, queviures i un refugi en un corral.

L’home, després d’agrair el treball dels agents, va demanar que li comunicaran a la seua família que es trobava bé per a no preocupar-los.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar a aquesta persona i confirmar que no havia patit cap mena de mal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.