Localitzat un home que portava més de 24 hores incomunicat en la muntanya

La Guàrdia Civil de Llombai i el Servei Aeri de la Guàrdia Civil de la Sisena Zona ha localitzat a un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, que portava més de 24 hores incomunicat en el paratge conegut com “Les Pedroses”, pertanyent al terme municipal de Catadau.

En el dia d’ahir, a les 10.00 hores, diversos familiars d’un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, es van personar en les dependències de la Guàrdia Civil de Llombai. Van informar els agents que, el matí del dia anterior, aquest familiar, havia marxat amb la intenció de pasturar a les seues ovelles en un paratge del terme municipal de Catadau.

Els familiars també van comunicar als agents que el telèfon mòbil no donava senyal i en l’última conversa telefònica que van tindre els va fer saber que estava plovent moltíssim, que amb els grans torrents era conscient que no podia tornar i que intentaria buscar refugi.

Els familiars havien intentat accedir a la zona amb els seus vehicles particulars, assegurant als agents que era impossible arribar per terra al lloc i que el seu familiar estava atrapat en la zona.

Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona, format per diferents patrulles de la Guàrdia Civil de Llombai, així com l’activació del Servei Aeri de la Guàrdia Civil.

Les patrulles de la Guàrdia Civil de Llombai, es van desplaçar amb direcció a la zona que els va ser descrita, però la pluja i els torrents els van impedir el pas.

A les 13.00 hores, el Servei Aeri de la Guàrdia Civil, fins i tot amb el mal temps i poca visibilitat, va localitzar a l’home en el paratge conegut com “Les Pedroses” pertanyent al terme municipal de Catadau. L’helicòpter va aconseguir aterrar, i els agents es van entrevistar amb aquesta  persona, un home de 62 anys, de nacionalitat espanyola, els va fer saber que es trobava bé i que el seu telèfon mòbil s’havia quedat sense bateria. A més, va informar els agents que estava cuidant de les seues ovelles.

Que tornaria a la seua casa quan cessaren les pluges, que tenia roba, queviures i un refugi en un corral.

L’home, després d’agrair el treball dels agents, va demanar que li comunicaran a la seua família que es trobava bé per a no preocupar-los.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar a aquesta persona i confirmar que no havia patit cap mena de mal.

Últimes notícies

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.