Batalla campal de més de 100 persones en la discomòbil d’Albal

Discomòbil Festes Albal 2019

Una de les discomòbils de les Festes Patronals d’Albal del 2019 | Ajuntament d’Albal

 

L’Ajuntament de la localitat d’Albal, l’Horta Sud (València), ha decidit cancel·lar les dos discomòbils que quedaven per celebrar de les festes patronals –una hui i una altra, el dissabte– després d’una baralla massiva amb «més de cent persones implicades» que ha tingut lloc esta matinada en el Parc de la Balaguera i que ha acabat amb quatre persones ferides i set identificats.

 

Ja recentment havien hagut incidents en les festes dels pobles veïns –Picanya i Aldaia– i, per això, s’havia desplegat un reforç policial preventiu. Però, segons pareix, en un moment determinat els participants de la discomòbil d’ahir es van encarar al reforç policial i els van començar a tirar pedres. Els agents van demanar més efectius, cosa que va reunir unes 12 patrulles d’agents de seguretat –entre policies locals de la comarca, Guàrdia Civil i seguretat privada contractada per l’Ajuntament– en la zona del Parc.

 

En eixe moment es va produir una «reacció incontrolada dels participants» en la que van estar implicats més de cent persones i que va acabar amb quatre persones ferides i set més –cap d’elles veí d’Albal, segons fonts policials– identificades. A més, la batalla campal va provocar danys materials, entre ells, el trencament de la tanca que delimita el Parc de la Balaguera amb la carretera CV-33.

 

 

Per tots estos fets, l’equip de govern ha emés un comunicat a on explica que l’alcalde d’Albal i l’intendent de la Policia Local han cancel·lat les discomòbils de hui i del dissabte 27 de juliol, amb l’objectiu d’evitar mals majors, unes mesures que el mateix comunicat qualifica de «dràstiques i contundents». Per la seua part, els festers de Santa Anna han comunicat que, encara que «amb tot el dolor del nostre cor […] ens vegem obligats a prescindir de la discomòbil d’esta nit» per «culpa d’alguns impresentables».

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.