Mastodon
29.1 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Dos detinguts per matar a un home amb un tronc de llenya la nit de Nadal en Carlet

Carrer Nou en el barri de Villarubia de Carlet, la Ribera (València)

Un testimoni va trobar el cos de José Manuel en la porta de la casa a on vivia d’ocupa | Google Maps

Dos hòmens han sigut detinguts en Carlet, en la comarca de la Ribera (València), per, presumptament, haver assassinat a un xic durant la nit de Nadal amb un tronc de llenya. Un veí trobà el cos de José Manuel Lloria Sánchez tirat davant la porta del número 9 del carrer Nou del barri de Villarubia, en els afores de Carlet, cap a les 5 de la matinada.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, ràpidament van acudir algunes patrulles de la Guàrdia Civil a esta casa, a on José Manuel, de 49 anys i natural de Burjassot en l’Horta Nord (València), vivia d’ocupa. En vore que es tractava d’una mort violenta, els agents van avisar de seguida al grup d’Homicidis de la Comandància de València. El dia de Nadal pel matí, la Guàrdia Civil detenia a Antonio N. B., conegut com ‘el Tricha’, de 37 anys, i a un familiar seu per l’assassinat de José Manuel.

 

Principal hipòtesi, la venjança

Pel que pareix, i segons el testimoni d’alguns veïns, tot va començar la vesprada del 24 de desembre, quan José Manuel amenaçà als xiquets i els adolescents que jugaven en el carrer. Després d’açò, Antonio, pare d’un dels menuts, va anar a parlar amb José Manuel per a dir-li que no tornara a amenaçar ni a dir-li res al seu fill, una conversació que va acabar en discussió fins que, presumptament, l’ara mort li clavà un ganivet en l’ull a Antonio.

 

La família d’Antonio el va traslladar ràpidament a l’Hospital de la Ribera, a on els metges li van confirmar que havia perdut l’ull. La seua dona també va resultar ferida i va haver de ser atesa en el mateix hospital. Mentres la família estava en el centre mèdic, algú va anar a casa de José Manuel i el va apallissar amb un troc de llenya fins a matar-lo.

 

El dia de Nadal pel matí el Grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil detenia a Antonio i un familiar per l’assassinat de José Manuel, un home amb qui, segons els mateixos veïns, tots tenien problemes, especialment des de què algú matà al seu gos i sempre anava begut, pel que era complicat poder mantindre una conversació tranquil·la amb ell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.

Donya Sofia recolza a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía ha inaugurat a Elx el Congrés Internacional sobre Malalties Neurodegeneratives, que reunix fins al dia 18 a una trentena d'experts. El fòrum aborda avanços en biomarcadores, teràpies gèniques, neuroimatgeria i enfocament sociosanitari.

El Consell demana a la DGT un tràmit extraordinari per a donar de baixa cotxes desapareguts per la DANA

El Consell sol·licita un procediment extraordinari per a donar de baixa definitiva vehicles arrossegats per la DANA del 29 d'octubre i que els seus titulars conserven ajudes i indemnitzacions.

Donya Sofia abrigalla a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía recolza la inauguració del ICND a Elx, un cim que reunix referents internacionals per a presentar avanços en diagnòstic i teràpies. El programa aborda biomarcadores, genètica, neuroimatgeria, inflamació i medicina de precisió, amb la veu de pacients i famílies.

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén el seu pla

Compromís porta a la Fiscalia presumptes gastos sense expedient en 2024 per 1,17 milions en el IVASS. L'institut replica que ja aplica un pla i digitalització.

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats amb tempesta a la vesprada a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen a l'interior de València i el vent rola a este.