13.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Dos detinguts per matar a un home amb un tronc de llenya la nit de Nadal en Carlet

Carrer Nou en el barri de Villarubia de Carlet, la Ribera (València)

Un testimoni va trobar el cos de José Manuel en la porta de la casa a on vivia d’ocupa | Google Maps

Dos hòmens han sigut detinguts en Carlet, en la comarca de la Ribera (València), per, presumptament, haver assassinat a un xic durant la nit de Nadal amb un tronc de llenya. Un veí trobà el cos de José Manuel Lloria Sánchez tirat davant la porta del número 9 del carrer Nou del barri de Villarubia, en els afores de Carlet, cap a les 5 de la matinada.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, ràpidament van acudir algunes patrulles de la Guàrdia Civil a esta casa, a on José Manuel, de 49 anys i natural de Burjassot en l’Horta Nord (València), vivia d’ocupa. En vore que es tractava d’una mort violenta, els agents van avisar de seguida al grup d’Homicidis de la Comandància de València. El dia de Nadal pel matí, la Guàrdia Civil detenia a Antonio N. B., conegut com ‘el Tricha’, de 37 anys, i a un familiar seu per l’assassinat de José Manuel.

 

Principal hipòtesi, la venjança

Pel que pareix, i segons el testimoni d’alguns veïns, tot va començar la vesprada del 24 de desembre, quan José Manuel amenaçà als xiquets i els adolescents que jugaven en el carrer. Després d’açò, Antonio, pare d’un dels menuts, va anar a parlar amb José Manuel per a dir-li que no tornara a amenaçar ni a dir-li res al seu fill, una conversació que va acabar en discussió fins que, presumptament, l’ara mort li clavà un ganivet en l’ull a Antonio.

 

La família d’Antonio el va traslladar ràpidament a l’Hospital de la Ribera, a on els metges li van confirmar que havia perdut l’ull. La seua dona també va resultar ferida i va haver de ser atesa en el mateix hospital. Mentres la família estava en el centre mèdic, algú va anar a casa de José Manuel i el va apallissar amb un troc de llenya fins a matar-lo.

 

El dia de Nadal pel matí el Grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil detenia a Antonio i un familiar per l’assassinat de José Manuel, un home amb qui, segons els mateixos veïns, tots tenien problemes, especialment des de què algú matà al seu gos i sempre anava begut, pel que era complicat poder mantindre una conversació tranquil·la amb ell.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Foyth demana guanyar a casa per a arribar amb vida a l’últim partit

El defensa del Vila-real assumix la garrotada de Dortmund i crida a encadenar triomfs en La Ceràmica per a mantindre opcions en la Champions, amb només un punt després de cinc jornades.

Pedro Martínez dona cinc dies de descans al València Basket durant l’aturada de seleccions

En l'aturada per les finestres FIBA, Pedro Martínez ha concedit cinc dies lliures a la plantilla. Tres jugadors marxen amb les seues seleccions i l'equip torna el dilluns 1.

El PP nacional no acudirà al ple d’investidura de Pérez Llorca en Les Corts

La cúpula del PP ha confirmat que no estarà en la tribuna de convidats del debat en Les Corts, encara que avala el sentit del discurs del candidat. Vox condicionarà el seu vot a eixe missatge i les prioritats inclouen la reconstrucció després de la dana d'octubre a la província de València.

Troben una trentena d’agents infecciosos després de la dana, amb major càrrega en els llots

Un estudi després de la dana del 29 d'octubre va detectar una trentena d'agents infecciosos, concentrats sobretot en llots, amb alta contaminació fecal i riscos afegits.

Jimbee Cartagena-Peníscola i Movistar Inter-Palma, semifinals de la Supercopa

El sorteig ha oferit els creus Jimbee Cartagena-Servigroup Peníscola i Movistar Inter-Illes Balears Palma Futsal. La Supercopa es jugarà el 3 i 4 de gener a Son Moix.

Sis detinguts en caure un punt de venda de droga ocult després d’una falsa associació a Dénia

Sis hòmens d'entre 20 i 40 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un punt de venda de marihuana i haixix encobert com a associació. En el local es van trobar 532 grams de marihuana, 16 d'haixix i material per al sovintege.

Sindicats denuncien el bloqueig del conveni en la sanitat privada i exigixen una patronal autonòmica

Desenes de treballadors i treballadores s'han concentrat a València per a denunciar que els grans grups hospitalaris privats impedixen crear una patronal i bloquegen la negociació del conveni, congelat des de 2016. Els sindicats demanen a la CEV que medie i advertixen que, si no hi ha avanços, promouran aplicar un conveni d'una altra comunitat.

El Llevant arriba al primer terç amb un ritme insuficient per a salvar-se

El Llevant ha aconseguit el primer terç de LaLiga EA Sports penúltim i amb una projecció de punts que no li aconseguix per a la permanència. La fragilitat defensiva i el pobre rendiment a casa agreugen la situació.