12 anys i mig de presó per matar de dos punyalades a un company de treball a Altura

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a 12 anys i mig de presó per un delicte d’homicidi a un home que va matar a punyalades a un company de treball amb el qual havia discutit. La sentència, dictada després que un Jurat Popular li declarara culpable per unanimitat, li condemna a més a indemnitzar amb 310.000 euros a l’esposa, el fill, el pare i els quatre germans del mort pels danys morals que els va generar la seua mort.

Els fets van ocórrer el 20 de novembre de 2018, quan el condemnat i la víctima van discutir en l’empresa en la qual tots dos treballaven.

L’altercat va finalitzar amb una amonestació al penat, que va ser expulsat del seu centre de treball perquè no acatava l’autoritat i les ordres del mort, amb el qual ja havia mantingut enfrontaments previs.

Eixa mateixa vesprada, l’agressor, que acabava de complir els 18 anys, va esperar a la víctima a la porta de la seua casa, en el municipi d’Altura. Després d’una breu conversa en el portal, els dos homes van ser fins a un parc pròxim, on van iniciar una baralla en la qual es van colpejar mútuament.

En un moment de l’altercat, el condemnat va traure un ganivet de 14 centímetres de longitud de fulla i li va assestar dos punyalades en el costat esquerre a la víctima.

Una de les ganivetades li va trencar una costella, li va perforar el pulmó i el cor i li va seccionar l’artèria coronària, la qual cosa va provocar que l’agredit, de 28 anys, morira a causa d’una hemorràgia massiva.

Últimes notícies

Avamet assegura que el perill extrem de la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible, tot i que la quantitat exacta de pluja sí que ho era. Revert sosté que els models ja apuntaven a un episodi de perill extrem semblant a la pantanada de Tous i a la riuada de València.

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.