12 anys i mig de presó per matar de dos punyalades a un company de treball a Altura

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a 12 anys i mig de presó per un delicte d’homicidi a un home que va matar a punyalades a un company de treball amb el qual havia discutit. La sentència, dictada després que un Jurat Popular li declarara culpable per unanimitat, li condemna a més a indemnitzar amb 310.000 euros a l’esposa, el fill, el pare i els quatre germans del mort pels danys morals que els va generar la seua mort.

Els fets van ocórrer el 20 de novembre de 2018, quan el condemnat i la víctima van discutir en l’empresa en la qual tots dos treballaven.

L’altercat va finalitzar amb una amonestació al penat, que va ser expulsat del seu centre de treball perquè no acatava l’autoritat i les ordres del mort, amb el qual ja havia mantingut enfrontaments previs.

Eixa mateixa vesprada, l’agressor, que acabava de complir els 18 anys, va esperar a la víctima a la porta de la seua casa, en el municipi d’Altura. Després d’una breu conversa en el portal, els dos homes van ser fins a un parc pròxim, on van iniciar una baralla en la qual es van colpejar mútuament.

En un moment de l’altercat, el condemnat va traure un ganivet de 14 centímetres de longitud de fulla i li va assestar dos punyalades en el costat esquerre a la víctima.

Una de les ganivetades li va trencar una costella, li va perforar el pulmó i el cor i li va seccionar l’artèria coronària, la qual cosa va provocar que l’agredit, de 28 anys, morira a causa d’una hemorràgia massiva.

Últimes notícies

Ortí defensa que els pressupostos de 2026 són els més alts sense maltractar l’educació pública

La consellera Carmen Ortí assegura en Les Corts que el pressupost de 2026 per a Educació, Cultura i Universitats és el més alt de la història i que no suposa cap maltractament a l’escola pública, mentres PSPV i Compromís l’acusen de retallades i li reclamen la dimissió.

Ortí apel·la al respecte físic en la nova mesa de negociació amb els sindicats docents

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, confia que en la mesa de negociació convocada per a este divendres a les 14.00 hores es respecte la integritat física i la llibertat dels participants per a avançar en la resolució del conflicte amb el professorat en vaga.

La jutgessa de la dana anul·la la citació de Mazón com a testimoni

La magistrada que investiga la gestió de la dana del 29 d’octubre de 2024 a Catarroja deixa sense efecte la declaració testifical de Carlos Mazón després que l’Audiència de València haja admés la seua personació en la causa.

Bernabé reclama unitat contra la violència masclista: una lluita de tots

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, demana la unitat de tota la societat i de totes les institucions per a fer front a la violència masclista després de l’assassinat d’una dona a Callosa de Segura.

El professorat torna als carrers de València mentres Educació els cita a negociar demà

Milers de docents de l’ensenyament públic no universitari es manifesten a València en el 19é dia lectiu de vaga indefinida, mentre la Conselleria d’Educació els convoca a una nova mesa sectorial este divendres.

Papi Robles augura que Mónica Oltra serà la pròxima alcaldessa de València

La portaveu de Compromís a lAjuntament de València, Papi Robles, dona per fet que Mónica Oltra encapçalarà la candidatura municipal i assegura que la coalició ja ha posat en marxa els tràmits interns per a ratificar-la.

Bernabé replica a Catalá per l’acampada de docents: No sóc una governadora civil

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, defensa la protesta docent a la plaça de la Verge i acusa l’alcaldessa Maria José Catalá de reclamar actuacions pròpies d’una governadora civil dels temps que ella enyora.

Irene Montero reclama recuperar des del carrer el rumb que veu perdut en el Govern de Sánchez

La dirigent de Podemos i eurodiputada Irene Montero acusa el Govern de Pedro Sánchez d'estar podrit i d'haver perdut el lideratge progressista, i apel·la a recuperar el rumb amb mobilitzacions als carrers, en el marc de la vaga indefinida de docents a València.