13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

12 anys i mig de presó per matar de dos punyalades a un company de treball a Altura

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a 12 anys i mig de presó per un delicte d’homicidi a un home que va matar a punyalades a un company de treball amb el qual havia discutit. La sentència, dictada després que un Jurat Popular li declarara culpable per unanimitat, li condemna a més a indemnitzar amb 310.000 euros a l’esposa, el fill, el pare i els quatre germans del mort pels danys morals que els va generar la seua mort.

Els fets van ocórrer el 20 de novembre de 2018, quan el condemnat i la víctima van discutir en l’empresa en la qual tots dos treballaven.

L’altercat va finalitzar amb una amonestació al penat, que va ser expulsat del seu centre de treball perquè no acatava l’autoritat i les ordres del mort, amb el qual ja havia mantingut enfrontaments previs.

Eixa mateixa vesprada, l’agressor, que acabava de complir els 18 anys, va esperar a la víctima a la porta de la seua casa, en el municipi d’Altura. Després d’una breu conversa en el portal, els dos homes van ser fins a un parc pròxim, on van iniciar una baralla en la qual es van colpejar mútuament.

En un moment de l’altercat, el condemnat va traure un ganivet de 14 centímetres de longitud de fulla i li va assestar dos punyalades en el costat esquerre a la víctima.

Una de les ganivetades li va trencar una costella, li va perforar el pulmó i el cor i li va seccionar l’artèria coronària, la qual cosa va provocar que l’agredit, de 28 anys, morira a causa d’una hemorràgia massiva.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.