Un mestre d’Almassora acusat d’abusos sexuals rep mil euros al mes

La Generalitat paga cada mes mil euros a un mestre d'Educació Física acusat d'abusar sexualment de diverses alumnes en el centre Regina Violant d'Almassora, a la Plana Alta. El presumpte agressor cobra uns mil euros al mes a pesar d'estar allunyat de l'ensenyament durant un any al suspendre'l del treball la Conselleria d'Educació, al ser detingut l'estiu de 2017. La quantitat que li paga la Generalitat és el sou base, al tractar-se d'una suspensió provisional, ja que no s'ha resolt el seu expedient judicial, com en un procés habitual. 

Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', el presumpte pederasta deurà tornar tots els diners dins ara atorgats pel Consell durant tot este temps. En canvi, si resulta absolt, la Generalitat deurà abonar-li també la part del seu sou que ha sigut retinguda. La defensa del mestre ha presentat diversos recursos, i el cas es troba encara en instrucció, segons la Fiscalia Provincial Encara que no hi ha escrit d'acusació encara, per al Ministeri Fiscal els abusos són «clars». Lles víctimes són cinc xiquetes, d'entre 8 i 12 anys, alumnes totes del docent, al qual acusen d'haver-les obligat a realitzar-li tocaments en horari lectiu i a l'interior de l'aula. Les menors van denunciar que el mestre les asseia en les seues cames i que portava les mans d'elles fins als seus genitals per a que li practicaren tocaments.

L'acusat és interí en la borsa de la Comunitat i estava en el centre escolar amb una vacant. El mestre es troba en llibertat amb càrrecs però el jutjat de guàrdia al qual va  passar a disposició en juliol de 2017 va decretar deixar-lo en llibertat provisional i sense fiança amb l'obligació de personar-se dos vegades al mes en el jutjat per a firmar. Una llibertat que va recórrer la Fiscalia, sent denegada la seua petició de presó, segons ha informat el Ministeri Fiscal. Per altra banda sí que se li va prohibir acostar-se a menys de 500 metres del col·legi on treballava.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.