Miracle a Cantàbria: S’esfondra un edifici municipal de Sarón amb uns deu joves en el seu interior

Un edifici municipal de la localitat de Sarón (Santa María de Cayón) s’ha esfondrat esta matinada sense que calga lamentar víctimes.

Es trobaven a l’interior una desena de joves que han pogut sortir de l’edificació abans de l’enfonsament, ha informat el 112 en nota de premsa.

La infraestructura, de dos plantes, albergava en la part baixa la seu de l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil i en el pis superior una seu social en la qual estaven reunits els nois. Ells mateixos han avisat al Centre d’Atenció a Emergències 112 del Govern de Cantàbria de l’aparició d’esquerdes i parets bombades, ja des de fora del local, que ha col·lapsat al cap de pocs minuts.

Des del 112 s’ha mobilitzat fins al lloc a bombers del mateix servei d’emergències autonòmic, amb seu en Villacarriedo, a la Policia Local, a la Guàrdia Civil, a voluntaris de l’Agrupació de Protecció Civil i a tècnics de l’empresa subministradora de la llum.

A la seua arribada els bombers han realitzat una inspecció de la zona de l’ensulsiada amb cambra tèrmica per a confirmar que no hi havia cap persona atrapada entre els enderrocs i han abalisat l’àrea afectada.

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.