11.2 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Miracle a Cantàbria: S’esfondra un edifici municipal de Sarón amb uns deu joves en el seu interior

Un edifici municipal de la localitat de Sarón (Santa María de Cayón) s’ha esfondrat esta matinada sense que calga lamentar víctimes.

Es trobaven a l’interior una desena de joves que han pogut sortir de l’edificació abans de l’enfonsament, ha informat el 112 en nota de premsa.

La infraestructura, de dos plantes, albergava en la part baixa la seu de l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil i en el pis superior una seu social en la qual estaven reunits els nois. Ells mateixos han avisat al Centre d’Atenció a Emergències 112 del Govern de Cantàbria de l’aparició d’esquerdes i parets bombades, ja des de fora del local, que ha col·lapsat al cap de pocs minuts.

Des del 112 s’ha mobilitzat fins al lloc a bombers del mateix servei d’emergències autonòmic, amb seu en Villacarriedo, a la Policia Local, a la Guàrdia Civil, a voluntaris de l’Agrupació de Protecció Civil i a tècnics de l’empresa subministradora de la llum.

A la seua arribada els bombers han realitzat una inspecció de la zona de l’ensulsiada amb cambra tèrmica per a confirmar que no hi havia cap persona atrapada entre els enderrocs i han abalisat l’àrea afectada.

Últimes notícies

Desxifren l”idioma intern’ de la tomaca per a resistir la sequera i millorar la qualitat

Un equip ha mapatge les xarxes gèniques de la tomaca que coordinen la maduració del fruit i la resposta a la sequera, identificant nodes clau per a la millora. L'estudi ha creat a més ferramentes obertes que permeten explorar eixes xarxes i accelerar la selecció de varietats més resilients.

Pla Cabanyal-Canyamelar adjudica la venda de 6 vivendes a veïns, 5 per a menors de 35

La societat ha adjudicat provisionalment sis vivendes amb preus d'eixida entre 95.000 i 160.000 euros. Tots els adjudicataris les destinaran a residència habitual i disposen de 10 dies per a firmar arres.

Sadiq Umar confia en Corberán per a traure la seua millor versió al València

Sadiq Umar va ser presentat com a jugador del València i va afirmar que Carlos Corberán pot donar-li l'impuls definitiu. Va assegurar que està en forma i disponible davant l'Elx.

La jutgessa manté la declaració de Feijóo i obri l’interrogatori per la DANA

La instructora ha negat suspendre la compareixença del líder del PP, demanada per l'acusació popular de Ciutadans, i ha començat a preguntar-li. La sessió seguix el pla previst.

Comença la declaració de Núñez Feijóo davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana

La jutgessa de Catarroja ha iniciat a les 09.45 la declaració, com a testimoni, d'Alberto Núñez Feijóo per la gestió de la dana. La compareixença és telemàtica i Ciutadans demana que siga presencial.

Feijóo afronta tranquil la seua declaració davant la jutgessa per la gestió de la dana

Feijóo ha assegurat que afronta absolutament tranquil la seua obligació de declarar davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la dana. Compareix per videoconferència com a testimoni i el focus estarà en els missatges que va intercanviar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024.

Detingut per maltractar i mutilar 19 galls de baralla a Crevillent

Un home de 40 anys ha sigut detingut a Crevillent per suposadament maltractar i mutilar 19 galls de baralla en la seua vivenda. La policia va trobar drogues i utensilis per a combats, i l'arrestat tenia una inhabilitació per a treballar amb animals.

Ciutadans demanarà suspendre la declaració telemàtica de Feijóo perquè acudisca al jutjat

L'advocada de Ciutadans Mamen Peris ha anunciat que sol·licitarà suspendre la declaració telemàtica d'Alberto Núñez Feijóo, prevista a les 09.30. Reclama la seua presència física davant el jutjat en la causa penal per la gestió de la DANA.