13.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Mor una anciana i una altra resulta ferida en l’incendi d’un pis en Cullera

bombers valencia

Imatge de la intervenció dels bombers en l’avinguda Joan Fuster | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Una dona de 73 anys ha mort este diumenge i una altra dona de 81 ha resultat ferida com a conseqüència d’un incendi declarat, per causes no precisades, en una vivenda de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Cap a les 17.00 hores de la vesprada, el CICU ha rebut un avís a través el qual s’alertava d’un incendi en un domicili de l’avinguda Joan Fuster de Cullera. Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Com a conseqüència de l’incendi, ha mort una dona de 73 anys i una altra de 81 anys ha sigut assistida pels serveis sanitaris per inhalació de fum. Posteriorment la ferida ha sigut traslladada al Centre de Salut de Cullera, i des d’allí a l’Hospital de la Ribera.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, l’incendi s’ha declarat en un sext pis d’un edifici de nou altures en eixe carrer, la qual cosa ha obligat a desallotjar a les vivendes inferiors a la planta afectada i a confinar als habitants dels domicilis superiors.

 

Els bombers s’han vist obligats a trencar la porta de la casa afectada per a poder entrar en l’interior, en la qual únicament ha patit danys el menjador. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers de Cullera, Gandia i el cap de guàrdia, que han donat per conclòs el servei a les 17.52 hores.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.