Mor una anciana i una altra resulta ferida en l’incendi d’un pis en Cullera

bombers valencia

Imatge de la intervenció dels bombers en l’avinguda Joan Fuster | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Una dona de 73 anys ha mort este diumenge i una altra dona de 81 ha resultat ferida com a conseqüència d’un incendi declarat, per causes no precisades, en una vivenda de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Cap a les 17.00 hores de la vesprada, el CICU ha rebut un avís a través el qual s’alertava d’un incendi en un domicili de l’avinguda Joan Fuster de Cullera. Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Com a conseqüència de l’incendi, ha mort una dona de 73 anys i una altra de 81 anys ha sigut assistida pels serveis sanitaris per inhalació de fum. Posteriorment la ferida ha sigut traslladada al Centre de Salut de Cullera, i des d’allí a l’Hospital de la Ribera.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, l’incendi s’ha declarat en un sext pis d’un edifici de nou altures en eixe carrer, la qual cosa ha obligat a desallotjar a les vivendes inferiors a la planta afectada i a confinar als habitants dels domicilis superiors.

 

Els bombers s’han vist obligats a trencar la porta de la casa afectada per a poder entrar en l’interior, en la qual únicament ha patit danys el menjador. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers de Cullera, Gandia i el cap de guàrdia, que han donat per conclòs el servei a les 17.52 hores.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.