Mor una anciana i una altra resulta ferida en l’incendi d’un pis en Cullera

bombers valencia

Imatge de la intervenció dels bombers en l’avinguda Joan Fuster | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Una dona de 73 anys ha mort este diumenge i una altra dona de 81 ha resultat ferida com a conseqüència d’un incendi declarat, per causes no precisades, en una vivenda de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Cap a les 17.00 hores de la vesprada, el CICU ha rebut un avís a través el qual s’alertava d’un incendi en un domicili de l’avinguda Joan Fuster de Cullera. Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Com a conseqüència de l’incendi, ha mort una dona de 73 anys i una altra de 81 anys ha sigut assistida pels serveis sanitaris per inhalació de fum. Posteriorment la ferida ha sigut traslladada al Centre de Salut de Cullera, i des d’allí a l’Hospital de la Ribera.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, l’incendi s’ha declarat en un sext pis d’un edifici de nou altures en eixe carrer, la qual cosa ha obligat a desallotjar a les vivendes inferiors a la planta afectada i a confinar als habitants dels domicilis superiors.

 

Els bombers s’han vist obligats a trencar la porta de la casa afectada per a poder entrar en l’interior, en la qual únicament ha patit danys el menjador. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers de Cullera, Gandia i el cap de guàrdia, que han donat per conclòs el servei a les 17.52 hores.

Últimes notícies

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.