Mor una anciana i una altra resulta ferida en l’incendi d’un pis en Cullera

bombers valencia

Imatge de la intervenció dels bombers en l’avinguda Joan Fuster | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Una dona de 73 anys ha mort este diumenge i una altra dona de 81 ha resultat ferida com a conseqüència d’un incendi declarat, per causes no precisades, en una vivenda de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Cap a les 17.00 hores de la vesprada, el CICU ha rebut un avís a través el qual s’alertava d’un incendi en un domicili de l’avinguda Joan Fuster de Cullera. Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Com a conseqüència de l’incendi, ha mort una dona de 73 anys i una altra de 81 anys ha sigut assistida pels serveis sanitaris per inhalació de fum. Posteriorment la ferida ha sigut traslladada al Centre de Salut de Cullera, i des d’allí a l’Hospital de la Ribera.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, l’incendi s’ha declarat en un sext pis d’un edifici de nou altures en eixe carrer, la qual cosa ha obligat a desallotjar a les vivendes inferiors a la planta afectada i a confinar als habitants dels domicilis superiors.

 

Els bombers s’han vist obligats a trencar la porta de la casa afectada per a poder entrar en l’interior, en la qual únicament ha patit danys el menjador. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers de Cullera, Gandia i el cap de guàrdia, que han donat per conclòs el servei a les 17.52 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.