Mor una anciana i una altra resulta ferida en l’incendi d’un pis en Cullera

bombers valencia

Imatge de la intervenció dels bombers en l’avinguda Joan Fuster | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Una dona de 73 anys ha mort este diumenge i una altra dona de 81 ha resultat ferida com a conseqüència d’un incendi declarat, per causes no precisades, en una vivenda de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Cap a les 17.00 hores de la vesprada, el CICU ha rebut un avís a través el qual s’alertava d’un incendi en un domicili de l’avinguda Joan Fuster de Cullera. Fins al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Com a conseqüència de l’incendi, ha mort una dona de 73 anys i una altra de 81 anys ha sigut assistida pels serveis sanitaris per inhalació de fum. Posteriorment la ferida ha sigut traslladada al Centre de Salut de Cullera, i des d’allí a l’Hospital de la Ribera.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, l’incendi s’ha declarat en un sext pis d’un edifici de nou altures en eixe carrer, la qual cosa ha obligat a desallotjar a les vivendes inferiors a la planta afectada i a confinar als habitants dels domicilis superiors.

 

Els bombers s’han vist obligats a trencar la porta de la casa afectada per a poder entrar en l’interior, en la qual únicament ha patit danys el menjador. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers de Cullera, Gandia i el cap de guàrdia, que han donat per conclòs el servei a les 17.52 hores.

Últimes notícies

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.