Mor una bebé després de caure d’una segona planta d’un edifici a Canàries

 

A penes hores després de conéixer-se la mort d’un xiquet que havia caigut d’un segon pis a Avilés, es coneix una altra tragèdia. La bebé que es va precipitar ahir a la vesprada d’una segona planta al Sud de Gran Canària ha mort esta matinada a l’hospital. Tenia 1 any i tres mesos, i estava en estat crític.

La bebé d’un any i tres mesos que va caure la vesprada del diumenge de la segona planta d’un edifici Gran Canària ha mort la matinada d’este dilluns a l’Hospital Universitari Matern Infantil de Las Palmas de Gran Canaria. La xicoteta es trobava en el centre sanitari en estat crític on va ser traslladada després del succés des del sud de l’Illa.

 

Investigació dels fets

 

La Policia Nacional investiga l’incident, ocorregut en un edifici situat en el nucli residencial de Bellavista, en Sant Bartolomé de Tirajana.

El succés va tindre lloc al carrer Partera Leonorita, poc abans de les set de la vesprada, després de precipitar-se la xicoteta al carrer, que es trobava en el seu bressol al costat de la finestra.

Veïns del barri asseguren que la víctima mortal estava en un bressol al costat de la finestra. Esta estava amb el cristall entreobert i la persiana quasi baixada. La policia treballa amb la hipòtesi que la xiqueta, de poca edat, va accedir al buit i es va precipitar al buit.

En adonar-se del que havia passat, els seus pares van baixar al carrer en un estat de gran nerviosisme. Segons testimonis presencials, estaven molt agitats pel que li havia ocorregut a la xiqueta. També van haver de ser atesos per un quadre d’ansietat.

La policia treballa amb la idea d’un desafortunat incident, encara que no descarta altres responsabilitats. En concret, investiguen si pot haver-hi un delicte de negligència per part dels progenitors. De moment, el cas es troba en mans dels investigadors i no se sap res més.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.