16.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Mor una bebé després de caure d’una segona planta d’un edifici a Canàries

 

A penes hores després de conéixer-se la mort d’un xiquet que havia caigut d’un segon pis a Avilés, es coneix una altra tragèdia. La bebé que es va precipitar ahir a la vesprada d’una segona planta al Sud de Gran Canària ha mort esta matinada a l’hospital. Tenia 1 any i tres mesos, i estava en estat crític.

La bebé d’un any i tres mesos que va caure la vesprada del diumenge de la segona planta d’un edifici Gran Canària ha mort la matinada d’este dilluns a l’Hospital Universitari Matern Infantil de Las Palmas de Gran Canaria. La xicoteta es trobava en el centre sanitari en estat crític on va ser traslladada després del succés des del sud de l’Illa.

 

Investigació dels fets

 

La Policia Nacional investiga l’incident, ocorregut en un edifici situat en el nucli residencial de Bellavista, en Sant Bartolomé de Tirajana.

El succés va tindre lloc al carrer Partera Leonorita, poc abans de les set de la vesprada, després de precipitar-se la xicoteta al carrer, que es trobava en el seu bressol al costat de la finestra.

Veïns del barri asseguren que la víctima mortal estava en un bressol al costat de la finestra. Esta estava amb el cristall entreobert i la persiana quasi baixada. La policia treballa amb la hipòtesi que la xiqueta, de poca edat, va accedir al buit i es va precipitar al buit.

En adonar-se del que havia passat, els seus pares van baixar al carrer en un estat de gran nerviosisme. Segons testimonis presencials, estaven molt agitats pel que li havia ocorregut a la xiqueta. També van haver de ser atesos per un quadre d’ansietat.

La policia treballa amb la idea d’un desafortunat incident, encara que no descarta altres responsabilitats. En concret, investiguen si pot haver-hi un delicte de negligència per part dels progenitors. De moment, el cas es troba en mans dels investigadors i no se sap res més.

Últimes notícies

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.