Mor una bebé després de caure d’una segona planta d’un edifici a Canàries

 

A penes hores després de conéixer-se la mort d’un xiquet que havia caigut d’un segon pis a Avilés, es coneix una altra tragèdia. La bebé que es va precipitar ahir a la vesprada d’una segona planta al Sud de Gran Canària ha mort esta matinada a l’hospital. Tenia 1 any i tres mesos, i estava en estat crític.

La bebé d’un any i tres mesos que va caure la vesprada del diumenge de la segona planta d’un edifici Gran Canària ha mort la matinada d’este dilluns a l’Hospital Universitari Matern Infantil de Las Palmas de Gran Canaria. La xicoteta es trobava en el centre sanitari en estat crític on va ser traslladada després del succés des del sud de l’Illa.

 

Investigació dels fets

 

La Policia Nacional investiga l’incident, ocorregut en un edifici situat en el nucli residencial de Bellavista, en Sant Bartolomé de Tirajana.

El succés va tindre lloc al carrer Partera Leonorita, poc abans de les set de la vesprada, després de precipitar-se la xicoteta al carrer, que es trobava en el seu bressol al costat de la finestra.

Veïns del barri asseguren que la víctima mortal estava en un bressol al costat de la finestra. Esta estava amb el cristall entreobert i la persiana quasi baixada. La policia treballa amb la hipòtesi que la xiqueta, de poca edat, va accedir al buit i es va precipitar al buit.

En adonar-se del que havia passat, els seus pares van baixar al carrer en un estat de gran nerviosisme. Segons testimonis presencials, estaven molt agitats pel que li havia ocorregut a la xiqueta. També van haver de ser atesos per un quadre d’ansietat.

La policia treballa amb la idea d’un desafortunat incident, encara que no descarta altres responsabilitats. En concret, investiguen si pot haver-hi un delicte de negligència per part dels progenitors. De moment, el cas es troba en mans dels investigadors i no se sap res més.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.