Mor una bebé després de caure d’una segona planta d’un edifici a Canàries

 

A penes hores després de conéixer-se la mort d’un xiquet que havia caigut d’un segon pis a Avilés, es coneix una altra tragèdia. La bebé que es va precipitar ahir a la vesprada d’una segona planta al Sud de Gran Canària ha mort esta matinada a l’hospital. Tenia 1 any i tres mesos, i estava en estat crític.

La bebé d’un any i tres mesos que va caure la vesprada del diumenge de la segona planta d’un edifici Gran Canària ha mort la matinada d’este dilluns a l’Hospital Universitari Matern Infantil de Las Palmas de Gran Canaria. La xicoteta es trobava en el centre sanitari en estat crític on va ser traslladada després del succés des del sud de l’Illa.

 

Investigació dels fets

 

La Policia Nacional investiga l’incident, ocorregut en un edifici situat en el nucli residencial de Bellavista, en Sant Bartolomé de Tirajana.

El succés va tindre lloc al carrer Partera Leonorita, poc abans de les set de la vesprada, després de precipitar-se la xicoteta al carrer, que es trobava en el seu bressol al costat de la finestra.

Veïns del barri asseguren que la víctima mortal estava en un bressol al costat de la finestra. Esta estava amb el cristall entreobert i la persiana quasi baixada. La policia treballa amb la hipòtesi que la xiqueta, de poca edat, va accedir al buit i es va precipitar al buit.

En adonar-se del que havia passat, els seus pares van baixar al carrer en un estat de gran nerviosisme. Segons testimonis presencials, estaven molt agitats pel que li havia ocorregut a la xiqueta. També van haver de ser atesos per un quadre d’ansietat.

La policia treballa amb la idea d’un desafortunat incident, encara que no descarta altres responsabilitats. En concret, investiguen si pot haver-hi un delicte de negligència per part dels progenitors. De moment, el cas es troba en mans dels investigadors i no se sap res més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.