Mor una bebé després de caure d’una segona planta d’un edifici a Canàries

 

A penes hores després de conéixer-se la mort d’un xiquet que havia caigut d’un segon pis a Avilés, es coneix una altra tragèdia. La bebé que es va precipitar ahir a la vesprada d’una segona planta al Sud de Gran Canària ha mort esta matinada a l’hospital. Tenia 1 any i tres mesos, i estava en estat crític.

La bebé d’un any i tres mesos que va caure la vesprada del diumenge de la segona planta d’un edifici Gran Canària ha mort la matinada d’este dilluns a l’Hospital Universitari Matern Infantil de Las Palmas de Gran Canaria. La xicoteta es trobava en el centre sanitari en estat crític on va ser traslladada després del succés des del sud de l’Illa.

 

Investigació dels fets

 

La Policia Nacional investiga l’incident, ocorregut en un edifici situat en el nucli residencial de Bellavista, en Sant Bartolomé de Tirajana.

El succés va tindre lloc al carrer Partera Leonorita, poc abans de les set de la vesprada, després de precipitar-se la xicoteta al carrer, que es trobava en el seu bressol al costat de la finestra.

Veïns del barri asseguren que la víctima mortal estava en un bressol al costat de la finestra. Esta estava amb el cristall entreobert i la persiana quasi baixada. La policia treballa amb la hipòtesi que la xiqueta, de poca edat, va accedir al buit i es va precipitar al buit.

En adonar-se del que havia passat, els seus pares van baixar al carrer en un estat de gran nerviosisme. Segons testimonis presencials, estaven molt agitats pel que li havia ocorregut a la xiqueta. També van haver de ser atesos per un quadre d’ansietat.

La policia treballa amb la idea d’un desafortunat incident, encara que no descarta altres responsabilitats. En concret, investiguen si pot haver-hi un delicte de negligència per part dels progenitors. De moment, el cas es troba en mans dels investigadors i no se sap res més.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.