Mor Leonardo, el conductor que es va estavellar a 180km/h en València

Accident Gran Via València

Detall de com va quedar el cotxe després de l’impacte | Youtube

 

Ha mort Leonardo M., el conductor del BMW que es va estavellar el dilluns a les 00.45 hores en la Gran Via de Ferran el Catòlic, a l’altura del carrer del Doctor Zamenhof. El conductor, de 35 anys, anava a més de 180Km/ hora, segons va captar el radar del túnel de Pius XII. L’accident, un dels més aparatosos que se recorden en València, va fer pensar als veïns que es tractava d’una bomba.

 

 

El succés va passar el dilluns de matinada, quan un BMW 435 X-Drive es va estavellar contra dos palmeres -que va arrancar de soca-rel- i un semàfor. El xoc va ser tan violent que el motor del turisme va eixir volant contra la façana d’una immobiliària, en els baixos d’una finca. L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic sever i va quedar atrapat dins de la ferralla del cotxe. Uns altres nou vehicles que estaven en el carrer van patir danys greus.

 

Des del dilluns de matinada, el conductor estava ingressat en l’Hospital la Fe ja que, gràcies als mecanismes de seguretat del cotxe, va poder salvar la vida. Amb tot, l’impacte va ser tan gran que no ha pogut salvar la vida i, després d’entrar en coma, va morir el dimecres de nit. La Policia està investigant el succés, ja que en cap moment va fer l’intent de frenar el cotxe, tal com informa el diari ‘Levante’.

Últimes notícies

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.