9.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Mor Leonardo, el conductor que es va estavellar a 180km/h en València

Accident Gran Via València

Detall de com va quedar el cotxe després de l’impacte | Youtube

 

Ha mort Leonardo M., el conductor del BMW que es va estavellar el dilluns a les 00.45 hores en la Gran Via de Ferran el Catòlic, a l’altura del carrer del Doctor Zamenhof. El conductor, de 35 anys, anava a més de 180Km/ hora, segons va captar el radar del túnel de Pius XII. L’accident, un dels més aparatosos que se recorden en València, va fer pensar als veïns que es tractava d’una bomba.

 

 

El succés va passar el dilluns de matinada, quan un BMW 435 X-Drive es va estavellar contra dos palmeres -que va arrancar de soca-rel- i un semàfor. El xoc va ser tan violent que el motor del turisme va eixir volant contra la façana d’una immobiliària, en els baixos d’una finca. L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic sever i va quedar atrapat dins de la ferralla del cotxe. Uns altres nou vehicles que estaven en el carrer van patir danys greus.

 

Des del dilluns de matinada, el conductor estava ingressat en l’Hospital la Fe ja que, gràcies als mecanismes de seguretat del cotxe, va poder salvar la vida. Amb tot, l’impacte va ser tan gran que no ha pogut salvar la vida i, després d’entrar en coma, va morir el dimecres de nit. La Policia està investigant el succés, ja que en cap moment va fer l’intent de frenar el cotxe, tal com informa el diari ‘Levante’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.