Mor Leonardo, el conductor que es va estavellar a 180km/h en València

Accident Gran Via València

Detall de com va quedar el cotxe després de l’impacte | Youtube

 

Ha mort Leonardo M., el conductor del BMW que es va estavellar el dilluns a les 00.45 hores en la Gran Via de Ferran el Catòlic, a l’altura del carrer del Doctor Zamenhof. El conductor, de 35 anys, anava a més de 180Km/ hora, segons va captar el radar del túnel de Pius XII. L’accident, un dels més aparatosos que se recorden en València, va fer pensar als veïns que es tractava d’una bomba.

 

 

El succés va passar el dilluns de matinada, quan un BMW 435 X-Drive es va estavellar contra dos palmeres -que va arrancar de soca-rel- i un semàfor. El xoc va ser tan violent que el motor del turisme va eixir volant contra la façana d’una immobiliària, en els baixos d’una finca. L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic sever i va quedar atrapat dins de la ferralla del cotxe. Uns altres nou vehicles que estaven en el carrer van patir danys greus.

 

Des del dilluns de matinada, el conductor estava ingressat en l’Hospital la Fe ja que, gràcies als mecanismes de seguretat del cotxe, va poder salvar la vida. Amb tot, l’impacte va ser tan gran que no ha pogut salvar la vida i, després d’entrar en coma, va morir el dimecres de nit. La Policia està investigant el succés, ja que en cap moment va fer l’intent de frenar el cotxe, tal com informa el diari ‘Levante’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.