Mor Leonardo, el conductor que es va estavellar a 180km/h en València

Accident Gran Via València

Detall de com va quedar el cotxe després de l’impacte | Youtube

 

Ha mort Leonardo M., el conductor del BMW que es va estavellar el dilluns a les 00.45 hores en la Gran Via de Ferran el Catòlic, a l’altura del carrer del Doctor Zamenhof. El conductor, de 35 anys, anava a més de 180Km/ hora, segons va captar el radar del túnel de Pius XII. L’accident, un dels més aparatosos que se recorden en València, va fer pensar als veïns que es tractava d’una bomba.

 

 

El succés va passar el dilluns de matinada, quan un BMW 435 X-Drive es va estavellar contra dos palmeres -que va arrancar de soca-rel- i un semàfor. El xoc va ser tan violent que el motor del turisme va eixir volant contra la façana d’una immobiliària, en els baixos d’una finca. L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic sever i va quedar atrapat dins de la ferralla del cotxe. Uns altres nou vehicles que estaven en el carrer van patir danys greus.

 

Des del dilluns de matinada, el conductor estava ingressat en l’Hospital la Fe ja que, gràcies als mecanismes de seguretat del cotxe, va poder salvar la vida. Amb tot, l’impacte va ser tan gran que no ha pogut salvar la vida i, després d’entrar en coma, va morir el dimecres de nit. La Policia està investigant el succés, ja que en cap moment va fer l’intent de frenar el cotxe, tal com informa el diari ‘Levante’.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.