Mor Leonardo, el conductor que es va estavellar a 180km/h en València

Accident Gran Via València

Detall de com va quedar el cotxe després de l’impacte | Youtube

 

Ha mort Leonardo M., el conductor del BMW que es va estavellar el dilluns a les 00.45 hores en la Gran Via de Ferran el Catòlic, a l’altura del carrer del Doctor Zamenhof. El conductor, de 35 anys, anava a més de 180Km/ hora, segons va captar el radar del túnel de Pius XII. L’accident, un dels més aparatosos que se recorden en València, va fer pensar als veïns que es tractava d’una bomba.

 

 

El succés va passar el dilluns de matinada, quan un BMW 435 X-Drive es va estavellar contra dos palmeres -que va arrancar de soca-rel- i un semàfor. El xoc va ser tan violent que el motor del turisme va eixir volant contra la façana d’una immobiliària, en els baixos d’una finca. L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic sever i va quedar atrapat dins de la ferralla del cotxe. Uns altres nou vehicles que estaven en el carrer van patir danys greus.

 

Des del dilluns de matinada, el conductor estava ingressat en l’Hospital la Fe ja que, gràcies als mecanismes de seguretat del cotxe, va poder salvar la vida. Amb tot, l’impacte va ser tan gran que no ha pogut salvar la vida i, després d’entrar en coma, va morir el dimecres de nit. La Policia està investigant el succés, ja que en cap moment va fer l’intent de frenar el cotxe, tal com informa el diari ‘Levante’.

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.