Troben morts a tirs a tres membres d’una mateixa família

La Policía Nacional de Madrid ha encontrado este lunes por la mañana a tres miembros de una misma familia muertos por armas de fuego en una casa ubicada en la calle Serrano de Madrid. Se trata de un hombre y dos mujeres de la misma familia. Los agentes investigan en estos momentos las causas del suceso.

Los servicios de emergencias, alertados por la Policía, que investiga el suceso, ha encontrado los tres cuerpos con heridas de arma de fuego y solo han podido confirmar su fallecimiento.

El hallazgo ha ocurrido a las 10:20 horas de este lunes cuando la Policía Nacional ha entrado en el domicilio, situado en la calle Serrano 205, y han encontrado los tres cadáveres y un reguero de sangre. Los sanitarios del Summa 112 solo han podido confirmar el fallecimiento.

El Grupo V de Homicidios se encarga de la investigación de los hechos y en el lugar se encuentran ya agentes de la Policía Científica recabando pruebas. Se trata de tres miembros de una misma familia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.