15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Investiguen el possible assassinat d’un xiquet pel seu pare en un hotel

 

Agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un xiquet de 2 anys en un hotel de Barcelona presumptament a les mans del seu pare, que ha fugit, per la qual cosa la Guàrdia Urbana li està buscant, segons ha informat la policia catalana.

 

Segons ha informat la Ser, els fets van succeir cap a les 22.00 hores d’aquest dimarts i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va enviar quatre ambulàncies, una d’elles pediàtrica, però els sanitaris, que van trobar al xiquet inconscient i amb la cara habitada, no van poder reanimar-lo.

 

Els Mossos han obert una investigació per a esbrinar les circumstàncies d’aquest succés i la seua autoria, i busquen com a presumpte autor dels fets al pare del xicotet per a detindre-li.

 

Després d’analitzar les càmeres de seguretat, els investigadors han comprovat que es va escapar saltant la tanca de la piscina de l’hotel, passades les deu de la nit, i que havia fugit cap a Montjuïc. Poc abans, el presumpte homicida havia eixit de l’habitació, en la setena planta de l’Hotel Concòrdia, per a comprovar que no hi havia ningú en el corredor. La mare hauria cridat alertant que el pare s’havia emportat al xiquet a un hotel de Barcelona i que li enviava missatges dient-li que “es penediria”.

Últimes notícies

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.