Investiguen el possible assassinat d’un xiquet pel seu pare en un hotel

 

Agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un xiquet de 2 anys en un hotel de Barcelona presumptament a les mans del seu pare, que ha fugit, per la qual cosa la Guàrdia Urbana li està buscant, segons ha informat la policia catalana.

 

Segons ha informat la Ser, els fets van succeir cap a les 22.00 hores d’aquest dimarts i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va enviar quatre ambulàncies, una d’elles pediàtrica, però els sanitaris, que van trobar al xiquet inconscient i amb la cara habitada, no van poder reanimar-lo.

 

Els Mossos han obert una investigació per a esbrinar les circumstàncies d’aquest succés i la seua autoria, i busquen com a presumpte autor dels fets al pare del xicotet per a detindre-li.

 

Després d’analitzar les càmeres de seguretat, els investigadors han comprovat que es va escapar saltant la tanca de la piscina de l’hotel, passades les deu de la nit, i que havia fugit cap a Montjuïc. Poc abans, el presumpte homicida havia eixit de l’habitació, en la setena planta de l’Hotel Concòrdia, per a comprovar que no hi havia ningú en el corredor. La mare hauria cridat alertant que el pare s’havia emportat al xiquet a un hotel de Barcelona i que li enviava missatges dient-li que “es penediria”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.