Investiguen el possible assassinat d’un xiquet pel seu pare en un hotel

 

Agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un xiquet de 2 anys en un hotel de Barcelona presumptament a les mans del seu pare, que ha fugit, per la qual cosa la Guàrdia Urbana li està buscant, segons ha informat la policia catalana.

 

Segons ha informat la Ser, els fets van succeir cap a les 22.00 hores d’aquest dimarts i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va enviar quatre ambulàncies, una d’elles pediàtrica, però els sanitaris, que van trobar al xiquet inconscient i amb la cara habitada, no van poder reanimar-lo.

 

Els Mossos han obert una investigació per a esbrinar les circumstàncies d’aquest succés i la seua autoria, i busquen com a presumpte autor dels fets al pare del xicotet per a detindre-li.

 

Després d’analitzar les càmeres de seguretat, els investigadors han comprovat que es va escapar saltant la tanca de la piscina de l’hotel, passades les deu de la nit, i que havia fugit cap a Montjuïc. Poc abans, el presumpte homicida havia eixit de l’habitació, en la setena planta de l’Hotel Concòrdia, per a comprovar que no hi havia ningú en el corredor. La mare hauria cridat alertant que el pare s’havia emportat al xiquet a un hotel de Barcelona i que li enviava missatges dient-li que “es penediria”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.