Investiguen el possible assassinat d’un xiquet pel seu pare en un hotel

 

Agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un xiquet de 2 anys en un hotel de Barcelona presumptament a les mans del seu pare, que ha fugit, per la qual cosa la Guàrdia Urbana li està buscant, segons ha informat la policia catalana.

 

Segons ha informat la Ser, els fets van succeir cap a les 22.00 hores d’aquest dimarts i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va enviar quatre ambulàncies, una d’elles pediàtrica, però els sanitaris, que van trobar al xiquet inconscient i amb la cara habitada, no van poder reanimar-lo.

 

Els Mossos han obert una investigació per a esbrinar les circumstàncies d’aquest succés i la seua autoria, i busquen com a presumpte autor dels fets al pare del xicotet per a detindre-li.

 

Després d’analitzar les càmeres de seguretat, els investigadors han comprovat que es va escapar saltant la tanca de la piscina de l’hotel, passades les deu de la nit, i que havia fugit cap a Montjuïc. Poc abans, el presumpte homicida havia eixit de l’habitació, en la setena planta de l’Hotel Concòrdia, per a comprovar que no hi havia ningú en el corredor. La mare hauria cridat alertant que el pare s’havia emportat al xiquet a un hotel de Barcelona i que li enviava missatges dient-li que “es penediria”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.