Investiguen el possible assassinat d’un xiquet pel seu pare en un hotel

 

Agents de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un xiquet de 2 anys en un hotel de Barcelona presumptament a les mans del seu pare, que ha fugit, per la qual cosa la Guàrdia Urbana li està buscant, segons ha informat la policia catalana.

 

Segons ha informat la Ser, els fets van succeir cap a les 22.00 hores d’aquest dimarts i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va enviar quatre ambulàncies, una d’elles pediàtrica, però els sanitaris, que van trobar al xiquet inconscient i amb la cara habitada, no van poder reanimar-lo.

 

Els Mossos han obert una investigació per a esbrinar les circumstàncies d’aquest succés i la seua autoria, i busquen com a presumpte autor dels fets al pare del xicotet per a detindre-li.

 

Després d’analitzar les càmeres de seguretat, els investigadors han comprovat que es va escapar saltant la tanca de la piscina de l’hotel, passades les deu de la nit, i que havia fugit cap a Montjuïc. Poc abans, el presumpte homicida havia eixit de l’habitació, en la setena planta de l’Hotel Concòrdia, per a comprovar que no hi havia ningú en el corredor. La mare hauria cridat alertant que el pare s’havia emportat al xiquet a un hotel de Barcelona i que li enviava missatges dient-li que “es penediria”.

Últimes notícies

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.

Educació titlla d’irreal l’informe econòmic de la Plataforma de Docents en Lluita

La Conselleria d'Educació qualifica d'irreal i poc rigorós l'informe econòmic amb què la Plataforma de Docents en Lluita vol sustentar les seues demandes de reducció de ràtios, climatització de centres i més plantilla, i adverteix que barreja fons ja compromesos, ingressos puntuals i recursos inexistents.