El pare de Marta Calvo demana un informe sobre les pràctiques sexuals de l’assassí de la seua filla

 

El cas de Marta Calvo, la xica valenciana assassinada presumptament per Jorge Ignacio P.J. el passat mes de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera (València), no ha quedat en l’oblit. El pare de la jove ha demanat ara al Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira que porta el cas un informe pericial sobre la pràctica sexual que, presumptament, li provocà la mort a la seua filla, segons ha informat ‘Levante-EMV’.

 

Jorge Ignacio P.J., que continua empresonat en Picassent, assegurà que Marta va morir accidentalment després de mantindre relacions sexuals amb ell amb cocaïna pel mig. Però el presumpte responsable de la mort de Marta Calvo està acusat també d’haver matat a altres dos xiques.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta de la brasilera Arliene Ramos, morta el 3 d’abril de 2019 després de tindre una cita sexual amb Jorge Ignacio el 25 de març d’eixe mateix any, i de la colombiana Lady Marcela Vargas, morta el 15 de juny de l’any passat després de mantindre relacions sexuals amb ell en una casa de cites de l’avinguda de la Plata de València.

 

La investigació es centra ara, després de les denúncies d’altres set xiques, en el ‘modus operandi’ del presumpte assassí, basat en introduir grans quantitats de cocaïna pels genitals de les víctimes. A demés, la Guàrdia Civil acusa a Jorge Ignacio de set presumptes delictes d’agressió sexual, en aplicar-los a altres set xiques, que van conseguir sobreviure, el mateix ‘modus operandi’.

 

Un segon especialista ratificarà l’informe

La jutgessa d’Instrucció ha acceptat que es faça este informe pericial i que, a demés, s’encarregue un metge forense i que, després, un segon especialista el ratifique, per a que la defensa de Jorge Ignacio no puga desacreditar-lo. La importància d’este document recau en que es traduiria en dades científiques que documentarien com es van produir les morts de Marta Calvo, Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas.

 

D’altra banda, la jutgessa encarregada del cas també ha rebut ja l’historial clínic complet de Jorge Ignacio, remés per l’Hospital La Fe i demanat per la defensa del presumpte autor dels fets, que pretén defendre que el trastorn de personalitat de Jorge Ignacio ve d’un accident que va patir en la infància i el va deixar en coma. A pesar d’això, només fa poc més d’un any que hi ha constància del seu perfil homicida.

Últimes notícies

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.