El pare de Marta Calvo demana un informe sobre les pràctiques sexuals de l’assassí de la seua filla

 

El cas de Marta Calvo, la xica valenciana assassinada presumptament per Jorge Ignacio P.J. el passat mes de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera (València), no ha quedat en l’oblit. El pare de la jove ha demanat ara al Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira que porta el cas un informe pericial sobre la pràctica sexual que, presumptament, li provocà la mort a la seua filla, segons ha informat ‘Levante-EMV’.

 

Jorge Ignacio P.J., que continua empresonat en Picassent, assegurà que Marta va morir accidentalment després de mantindre relacions sexuals amb ell amb cocaïna pel mig. Però el presumpte responsable de la mort de Marta Calvo està acusat també d’haver matat a altres dos xiques.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta de la brasilera Arliene Ramos, morta el 3 d’abril de 2019 després de tindre una cita sexual amb Jorge Ignacio el 25 de març d’eixe mateix any, i de la colombiana Lady Marcela Vargas, morta el 15 de juny de l’any passat després de mantindre relacions sexuals amb ell en una casa de cites de l’avinguda de la Plata de València.

 

La investigació es centra ara, després de les denúncies d’altres set xiques, en el ‘modus operandi’ del presumpte assassí, basat en introduir grans quantitats de cocaïna pels genitals de les víctimes. A demés, la Guàrdia Civil acusa a Jorge Ignacio de set presumptes delictes d’agressió sexual, en aplicar-los a altres set xiques, que van conseguir sobreviure, el mateix ‘modus operandi’.

 

Un segon especialista ratificarà l’informe

La jutgessa d’Instrucció ha acceptat que es faça este informe pericial i que, a demés, s’encarregue un metge forense i que, després, un segon especialista el ratifique, per a que la defensa de Jorge Ignacio no puga desacreditar-lo. La importància d’este document recau en que es traduiria en dades científiques que documentarien com es van produir les morts de Marta Calvo, Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas.

 

D’altra banda, la jutgessa encarregada del cas també ha rebut ja l’historial clínic complet de Jorge Ignacio, remés per l’Hospital La Fe i demanat per la defensa del presumpte autor dels fets, que pretén defendre que el trastorn de personalitat de Jorge Ignacio ve d’un accident que va patir en la infància i el va deixar en coma. A pesar d’això, només fa poc més d’un any que hi ha constància del seu perfil homicida.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.