El pare de Marta Calvo demana un informe sobre les pràctiques sexuals de l’assassí de la seua filla

 

El cas de Marta Calvo, la xica valenciana assassinada presumptament per Jorge Ignacio P.J. el passat mes de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera (València), no ha quedat en l’oblit. El pare de la jove ha demanat ara al Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira que porta el cas un informe pericial sobre la pràctica sexual que, presumptament, li provocà la mort a la seua filla, segons ha informat ‘Levante-EMV’.

 

Jorge Ignacio P.J., que continua empresonat en Picassent, assegurà que Marta va morir accidentalment després de mantindre relacions sexuals amb ell amb cocaïna pel mig. Però el presumpte responsable de la mort de Marta Calvo està acusat també d’haver matat a altres dos xiques.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta de la brasilera Arliene Ramos, morta el 3 d’abril de 2019 després de tindre una cita sexual amb Jorge Ignacio el 25 de març d’eixe mateix any, i de la colombiana Lady Marcela Vargas, morta el 15 de juny de l’any passat després de mantindre relacions sexuals amb ell en una casa de cites de l’avinguda de la Plata de València.

 

La investigació es centra ara, després de les denúncies d’altres set xiques, en el ‘modus operandi’ del presumpte assassí, basat en introduir grans quantitats de cocaïna pels genitals de les víctimes. A demés, la Guàrdia Civil acusa a Jorge Ignacio de set presumptes delictes d’agressió sexual, en aplicar-los a altres set xiques, que van conseguir sobreviure, el mateix ‘modus operandi’.

 

Un segon especialista ratificarà l’informe

La jutgessa d’Instrucció ha acceptat que es faça este informe pericial i que, a demés, s’encarregue un metge forense i que, després, un segon especialista el ratifique, per a que la defensa de Jorge Ignacio no puga desacreditar-lo. La importància d’este document recau en que es traduiria en dades científiques que documentarien com es van produir les morts de Marta Calvo, Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas.

 

D’altra banda, la jutgessa encarregada del cas també ha rebut ja l’historial clínic complet de Jorge Ignacio, remés per l’Hospital La Fe i demanat per la defensa del presumpte autor dels fets, que pretén defendre que el trastorn de personalitat de Jorge Ignacio ve d’un accident que va patir en la infància i el va deixar en coma. A pesar d’això, només fa poc més d’un any que hi ha constància del seu perfil homicida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.