El pare de Marta Calvo demana un informe sobre les pràctiques sexuals de l’assassí de la seua filla

 

El cas de Marta Calvo, la xica valenciana assassinada presumptament per Jorge Ignacio P.J. el passat mes de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera (València), no ha quedat en l’oblit. El pare de la jove ha demanat ara al Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira que porta el cas un informe pericial sobre la pràctica sexual que, presumptament, li provocà la mort a la seua filla, segons ha informat ‘Levante-EMV’.

 

Jorge Ignacio P.J., que continua empresonat en Picassent, assegurà que Marta va morir accidentalment després de mantindre relacions sexuals amb ell amb cocaïna pel mig. Però el presumpte responsable de la mort de Marta Calvo està acusat també d’haver matat a altres dos xiques.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta de la brasilera Arliene Ramos, morta el 3 d’abril de 2019 després de tindre una cita sexual amb Jorge Ignacio el 25 de març d’eixe mateix any, i de la colombiana Lady Marcela Vargas, morta el 15 de juny de l’any passat després de mantindre relacions sexuals amb ell en una casa de cites de l’avinguda de la Plata de València.

 

La investigació es centra ara, després de les denúncies d’altres set xiques, en el ‘modus operandi’ del presumpte assassí, basat en introduir grans quantitats de cocaïna pels genitals de les víctimes. A demés, la Guàrdia Civil acusa a Jorge Ignacio de set presumptes delictes d’agressió sexual, en aplicar-los a altres set xiques, que van conseguir sobreviure, el mateix ‘modus operandi’.

 

Un segon especialista ratificarà l’informe

La jutgessa d’Instrucció ha acceptat que es faça este informe pericial i que, a demés, s’encarregue un metge forense i que, després, un segon especialista el ratifique, per a que la defensa de Jorge Ignacio no puga desacreditar-lo. La importància d’este document recau en que es traduiria en dades científiques que documentarien com es van produir les morts de Marta Calvo, Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas.

 

D’altra banda, la jutgessa encarregada del cas també ha rebut ja l’historial clínic complet de Jorge Ignacio, remés per l’Hospital La Fe i demanat per la defensa del presumpte autor dels fets, que pretén defendre que el trastorn de personalitat de Jorge Ignacio ve d’un accident que va patir en la infància i el va deixar en coma. A pesar d’això, només fa poc més d’un any que hi ha constància del seu perfil homicida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.