Anuncios

El pare de Marta Calvo demana un informe sobre les pràctiques sexuals de l’assassí de la seua filla

 

El cas de Marta Calvo, la xica valenciana assassinada presumptament per Jorge Ignacio P.J. el passat mes de novembre en Manuel, en la comarca de la Ribera (València), no ha quedat en l’oblit. El pare de la jove ha demanat ara al Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira que porta el cas un informe pericial sobre la pràctica sexual que, presumptament, li provocà la mort a la seua filla, segons ha informat ‘Levante-EMV’.

 

Jorge Ignacio P.J., que continua empresonat en Picassent, assegurà que Marta va morir accidentalment després de mantindre relacions sexuals amb ell amb cocaïna pel mig. Però el presumpte responsable de la mort de Marta Calvo està acusat també d’haver matat a altres dos xiques.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Es tracta de la brasilera Arliene Ramos, morta el 3 d’abril de 2019 després de tindre una cita sexual amb Jorge Ignacio el 25 de març d’eixe mateix any, i de la colombiana Lady Marcela Vargas, morta el 15 de juny de l’any passat després de mantindre relacions sexuals amb ell en una casa de cites de l’avinguda de la Plata de València.

 

La investigació es centra ara, després de les denúncies d’altres set xiques, en el ‘modus operandi’ del presumpte assassí, basat en introduir grans quantitats de cocaïna pels genitals de les víctimes. A demés, la Guàrdia Civil acusa a Jorge Ignacio de set presumptes delictes d’agressió sexual, en aplicar-los a altres set xiques, que van conseguir sobreviure, el mateix ‘modus operandi’.

 

Un segon especialista ratificarà l’informe

La jutgessa d’Instrucció ha acceptat que es faça este informe pericial i que, a demés, s’encarregue un metge forense i que, després, un segon especialista el ratifique, per a que la defensa de Jorge Ignacio no puga desacreditar-lo. La importància d’este document recau en que es traduiria en dades científiques que documentarien com es van produir les morts de Marta Calvo, Arliene Ramos i Lady Marcela Vargas.

 

D’altra banda, la jutgessa encarregada del cas també ha rebut ja l’historial clínic complet de Jorge Ignacio, remés per l’Hospital La Fe i demanat per la defensa del presumpte autor dels fets, que pretén defendre que el trastorn de personalitat de Jorge Ignacio ve d’un accident que va patir en la infància i el va deixar en coma. A pesar d’això, només fa poc més d’un any que hi ha constància del seu perfil homicida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.