16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Un pare retenia a la filla en València per obligar-la a casar-se

La Policia Nacional ha detingut a la ciutat de València un home de 56 anys acusat de retindre la filla en el domicili familiar contra la seua voluntat. El pare presumptament li prohibia eixir i comunicar-se amb terceres persones perquè volia casar-la amb un jove triat per ell a qui ella no coneixia o bé enviar-la al seu país d’origen amb un familiar.

La filla l’acusa de coaccions i amenaces durant més d’un any perquè mantenia relacions amb una persona d’una nacionalitat diferent de la seua, cosa que el pare no aprovava. A més, el progenitor li va llevar el telèfon mòbil i li hauria prohibit eixir al carrer si no anava acompanyada per tota la família.

La víctima va aprofitar un moment que es va quedar sola per a avisar un conegut que va comunicar la situació a la Policia Nacional. Els agents es van desplaçar a l’habitatge familiar, es van fer càrrec de la jove i la va escortar de forma de segura fora del domicili.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.