Un pare retenia a la filla en València per obligar-la a casar-se

La Policia Nacional ha detingut a la ciutat de València un home de 56 anys acusat de retindre la filla en el domicili familiar contra la seua voluntat. El pare presumptament li prohibia eixir i comunicar-se amb terceres persones perquè volia casar-la amb un jove triat per ell a qui ella no coneixia o bé enviar-la al seu país d’origen amb un familiar.

La filla l’acusa de coaccions i amenaces durant més d’un any perquè mantenia relacions amb una persona d’una nacionalitat diferent de la seua, cosa que el pare no aprovava. A més, el progenitor li va llevar el telèfon mòbil i li hauria prohibit eixir al carrer si no anava acompanyada per tota la família.

La víctima va aprofitar un moment que es va quedar sola per a avisar un conegut que va comunicar la situació a la Policia Nacional. Els agents es van desplaçar a l’habitatge familiar, es van fer càrrec de la jove i la va escortar de forma de segura fora del domicili.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.