Detingut un home en Calp després de pegar a fugir

 

Este matí de dimecres, 4 de novembre, una furgoneta s’ha botat un control de la Policia Local del Poble Nou de Benitatxell en la urbanització de la Cumbre del Sol. Dos cotxes policials han perseguit al cotxe pels municipis de Teulada, Gata de Gorgos, Xaló i Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, el conductor no ha fet cas a les advertències de les autoritats i ha seguit conduint sense parar en cap moment. Finalment, s’ha posat en uns camins molt estrets d’una urbanització de Calp a on finalment els agents de la Guàrdia Civil l’han interceptat.

 

Per a conseguir agarrar al presumpte autor de la persecució, els agents han hagut de pegar uns quants tirs a l’aire i a les rodes de la furgoneta. En eixe moment, el conductor ha baixat de l’automòbil i ha començat a pegar punyades als agents.

 

Després, ha tornat a pujar al cotxe i ha pegat a fugir, però més endavant l’institut armat hi ha conseguit atrapar-lo. L’home ha donat negatiu en els controls d’alcoholèmia i drogues. No obstant això, està detingut pels delictes de resistència i atemptat contra agents de l’autoritat i contra la seguretat viària

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.