Detingut un home en Calp després de pegar a fugir

 

Este matí de dimecres, 4 de novembre, una furgoneta s’ha botat un control de la Policia Local del Poble Nou de Benitatxell en la urbanització de la Cumbre del Sol. Dos cotxes policials han perseguit al cotxe pels municipis de Teulada, Gata de Gorgos, Xaló i Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, el conductor no ha fet cas a les advertències de les autoritats i ha seguit conduint sense parar en cap moment. Finalment, s’ha posat en uns camins molt estrets d’una urbanització de Calp a on finalment els agents de la Guàrdia Civil l’han interceptat.

 

Per a conseguir agarrar al presumpte autor de la persecució, els agents han hagut de pegar uns quants tirs a l’aire i a les rodes de la furgoneta. En eixe moment, el conductor ha baixat de l’automòbil i ha començat a pegar punyades als agents.

 

Després, ha tornat a pujar al cotxe i ha pegat a fugir, però més endavant l’institut armat hi ha conseguit atrapar-lo. L’home ha donat negatiu en els controls d’alcoholèmia i drogues. No obstant això, està detingut pels delictes de resistència i atemptat contra agents de l’autoritat i contra la seguretat viària

Últimes notícies

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.