Detingut un home en Calp després de pegar a fugir

 

Este matí de dimecres, 4 de novembre, una furgoneta s’ha botat un control de la Policia Local del Poble Nou de Benitatxell en la urbanització de la Cumbre del Sol. Dos cotxes policials han perseguit al cotxe pels municipis de Teulada, Gata de Gorgos, Xaló i Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, el conductor no ha fet cas a les advertències de les autoritats i ha seguit conduint sense parar en cap moment. Finalment, s’ha posat en uns camins molt estrets d’una urbanització de Calp a on finalment els agents de la Guàrdia Civil l’han interceptat.

 

Per a conseguir agarrar al presumpte autor de la persecució, els agents han hagut de pegar uns quants tirs a l’aire i a les rodes de la furgoneta. En eixe moment, el conductor ha baixat de l’automòbil i ha començat a pegar punyades als agents.

 

Després, ha tornat a pujar al cotxe i ha pegat a fugir, però més endavant l’institut armat hi ha conseguit atrapar-lo. L’home ha donat negatiu en els controls d’alcoholèmia i drogues. No obstant això, està detingut pels delictes de resistència i atemptat contra agents de l’autoritat i contra la seguretat viària

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.