Detingut un home en Calp després de pegar a fugir

 

Este matí de dimecres, 4 de novembre, una furgoneta s’ha botat un control de la Policia Local del Poble Nou de Benitatxell en la urbanització de la Cumbre del Sol. Dos cotxes policials han perseguit al cotxe pels municipis de Teulada, Gata de Gorgos, Xaló i Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, el conductor no ha fet cas a les advertències de les autoritats i ha seguit conduint sense parar en cap moment. Finalment, s’ha posat en uns camins molt estrets d’una urbanització de Calp a on finalment els agents de la Guàrdia Civil l’han interceptat.

 

Per a conseguir agarrar al presumpte autor de la persecució, els agents han hagut de pegar uns quants tirs a l’aire i a les rodes de la furgoneta. En eixe moment, el conductor ha baixat de l’automòbil i ha començat a pegar punyades als agents.

 

Després, ha tornat a pujar al cotxe i ha pegat a fugir, però més endavant l’institut armat hi ha conseguit atrapar-lo. L’home ha donat negatiu en els controls d’alcoholèmia i drogues. No obstant això, està detingut pels delictes de resistència i atemptat contra agents de l’autoritat i contra la seguretat viària

Últimes notícies

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.

El Llevant de Luís Castro frega la salvació després d’un ressorgir inesperat

El Llevant ha passat de cuer desnonat a barallar per la permanència gràcies a l'impacte de Luís Castro, els seus números d'Europa i l'aposta per la fe i la meritocràcia.

Educació oferix un preacord sense recuperar el salari del professorat en vaga

La Conselleria d'Educació planteja un preacord amb rebaixa de ràtios, mesures d'inclusió i simplificació burocràtica, però sense recuperació del poder adquisitiu ni millores clares de plantilles.

València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four d’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la Final Four de l'Eurolliga després de véncer al Panathinaikos en el quint partit de quarts, i se suma a Baskonia, Barcelona, Unicaja i Reial Madrid en la llista de semifinalistes espanyols.

Detingut al Puig un repartidor de marihuana en patinet que va blanquejar més de 80.000 euros

La Guàrdia Civil arresta al Puig a un home de 31 anys acusat de vendre marihuana a la menuda en patinet i blanquejar més de 81.000 euros mitjançant pagaments per bizum.