9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Detingut un home en Calp després de pegar a fugir

 

Este matí de dimecres, 4 de novembre, una furgoneta s’ha botat un control de la Policia Local del Poble Nou de Benitatxell en la urbanització de la Cumbre del Sol. Dos cotxes policials han perseguit al cotxe pels municipis de Teulada, Gata de Gorgos, Xaló i Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, el conductor no ha fet cas a les advertències de les autoritats i ha seguit conduint sense parar en cap moment. Finalment, s’ha posat en uns camins molt estrets d’una urbanització de Calp a on finalment els agents de la Guàrdia Civil l’han interceptat.

 

Per a conseguir agarrar al presumpte autor de la persecució, els agents han hagut de pegar uns quants tirs a l’aire i a les rodes de la furgoneta. En eixe moment, el conductor ha baixat de l’automòbil i ha començat a pegar punyades als agents.

 

Després, ha tornat a pujar al cotxe i ha pegat a fugir, però més endavant l’institut armat hi ha conseguit atrapar-lo. L’home ha donat negatiu en els controls d’alcoholèmia i drogues. No obstant això, està detingut pels delictes de resistència i atemptat contra agents de l’autoritat i contra la seguretat viària

Últimes notícies

Avís groc per nevades en el Racó d’Ademuz a partir de 900 metres

Aemet ha establit l'avís groc per nevades a l'interior nord de València, amb cota en 900 m i acumulacions previstes de 2 cm fins a les 16 h. La jornada suma ratxes de fins a 90 km/h i avisos costaners a Alacant i Castelló.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.