Una persona ferida en un incendi en un restaurant de València

 

Una persona ha resultat ferida en un incendi en un restaurant de València este dilluns. Segons informa la Policia Local, l’incendi s’ha produït en un local de la Gran Via Marqués del Túria, fins a on han acudit diverses dotacions dels bombers municipals.

 

També ha acudit fins al lloc dels fets una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), ja que una persona ha patit cremades lleus en intentar apagar el quadre elèctric. Els efectius sanitaris han atés al ferit i els bombers treballen en l’extinció del foc.

 

Este incendi hauria sigut la causa de la retenció en la Gran Via del Marqués del Túria, ja que s’ha hagut de tallar al trànsit un carril de l’EMT-taxi.

 

Últimes notícies

Oratge inestable al sud de València i nord d’Alacant amb pluges febles i temperatures a la baixa

Hui dimecres s’esperen núvols abundants, pluges febles al sud de València i nord d’Alacant i un descens de les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana.

Javi Torralba dirigirà l’equip femení del València Basket les tres pròximes temporades

El tècnic barceloní Javi Torralba agafa el relleu de Rubén Burgos a la banqueta del València Basket femení i firma per a les tres pròximes campanyes.

Ventaja de pista del València Basket davant un Joventut sense pressió en la semifinal de la Liga Endesa

València Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el gran moment de l’equip català. Pedro Martínez adverteix del perill de Ricky Rubio i de la solidesa col·lectiva del conjunt de Dani Miret.

L’IVAM estrena nova imatge per acostar l’art modern a nous públics

L’IVAM ha presentat una identitat visual renovada, dissenyada per l’estudi valencià Democràcia, que busca fer del museu un espai més experiencial, accessible i connectat amb nous públics.

Mor a Palència un ciclista valencià de 77 anys mentre feia el Camí de Santiago

Un home de 77 anys, veí de València i que feia el Camí de Santiago en bicicleta, ha mort en col·lisionar amb un cotxe en una intersecció amb stop a Melgar de Yuso, a la carretera local PP-4311 (Palència). La Guàrdia Civil investiga les causes de l accident.

València Basket busca colpejar primer davant un Joventut sense pressió en el Roig Arena

València Basket i Asisa Joventut obriran este dimecres al Roig Arena la seua semifinal de la Liga Endesa, amb avantatge de pista per als taronja i un conjunt badaloní sense pressió després de sorprendre el Kosner Baskonia als quarts. Pedro Martínez alerta sobre el perill de Ricky Rubio i del bloc català i relativitza l’etiqueta de favorit.

Les tres docents vetades de Les Corts per les protestes no aniran a Fiscalia

La Mesa de Les Corts ha prohibit l’accés a la cambra a tres docents que van llançar bitllets falsos i un xalec des de la tribuna, però descarta portar el cas a Fiscalia. Compromís i PSPV critiquen la decisió i la qualifiquen d’agressio al professorat en vaga.

Els veïns de València ja paguen la taxa de fem més alta d’Espanya, segons el PSPV

El PSPV assegura que els rebuts del nou ‘tasazo’ de fem ja han arribat a les cases de València i critica que la major càrrega caiga sobre les famílies i no sobre les activitats econòmiques vinculades al turisme.