El plor d’un bebé evita un robatori en Morella

A la mitjanit d’este dilluns, 31 d’agost, cap a les 03.30 hores, uns lladres han entrat dins d’una casa en el barri de la Puritat en Morella, en la comarca dels Ports (Castelló), mentres el matrimoni propietari de la casa dormia en el segon pis de la vivenda.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’ els presumptes lladres de Morella han forçat el pany de la porta i han accedit a la casa. La família, composta per un matrimoni i el seu bebé, s’han alçat després de sentir el plor de la seua filla que s’ha despertat pel soroll que han fet els autors del robatori en el primer pis.

 

Immediatament, el matrimoni ha sigut conscient que alguna cosa passava en el primer pis de sa casa, i ràpidament han baixat per a vore que era. Afortunadament, el matrimoni no ha arribat a creuar-se amb els lladres i només han vist a un individu que passejava per la casa amb la llanterna d’un telèfon mòbil.

 

Els lladres han conseguit emportar-se 30 euros 

Els autors del robatori han fugit del lloc dels fets conseguint emportar-se una xicoteta quantitat de diners en efectiu que hi havia en una cartera, concretament 30 euros. No obstant això, els lladres han registrat tot el que han trobat en el despatx de la propietat.

 

Ara, la Policia ha obert una investigació per a tractar de resoldre este episodi que, per fortuna, només ha quedat en un malson per a Indalecio i Lorena, els propietaris de la casa.

 

«Quan hem sentit plorar a la nostra filla, hem començat a parlar fort perquè els lladres veieren que ens havíem despertat, i quan hem baixat han fugit. No han tocat res, han entrat directament al despatx; han registrat calaixos i armaris, però no s’han portat res, únicament trenta euros de la cartera» han explicat els afectats.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.