El plor d’un bebé evita un robatori en Morella

A la mitjanit d’este dilluns, 31 d’agost, cap a les 03.30 hores, uns lladres han entrat dins d’una casa en el barri de la Puritat en Morella, en la comarca dels Ports (Castelló), mentres el matrimoni propietari de la casa dormia en el segon pis de la vivenda.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’ els presumptes lladres de Morella han forçat el pany de la porta i han accedit a la casa. La família, composta per un matrimoni i el seu bebé, s’han alçat després de sentir el plor de la seua filla que s’ha despertat pel soroll que han fet els autors del robatori en el primer pis.

 

Immediatament, el matrimoni ha sigut conscient que alguna cosa passava en el primer pis de sa casa, i ràpidament han baixat per a vore que era. Afortunadament, el matrimoni no ha arribat a creuar-se amb els lladres i només han vist a un individu que passejava per la casa amb la llanterna d’un telèfon mòbil.

 

Els lladres han conseguit emportar-se 30 euros 

Els autors del robatori han fugit del lloc dels fets conseguint emportar-se una xicoteta quantitat de diners en efectiu que hi havia en una cartera, concretament 30 euros. No obstant això, els lladres han registrat tot el que han trobat en el despatx de la propietat.

 

Ara, la Policia ha obert una investigació per a tractar de resoldre este episodi que, per fortuna, només ha quedat en un malson per a Indalecio i Lorena, els propietaris de la casa.

 

«Quan hem sentit plorar a la nostra filla, hem començat a parlar fort perquè els lladres veieren que ens havíem despertat, i quan hem baixat han fugit. No han tocat res, han entrat directament al despatx; han registrat calaixos i armaris, però no s’han portat res, únicament trenta euros de la cartera» han explicat els afectats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.