El plor d’un bebé evita un robatori en Morella

A la mitjanit d’este dilluns, 31 d’agost, cap a les 03.30 hores, uns lladres han entrat dins d’una casa en el barri de la Puritat en Morella, en la comarca dels Ports (Castelló), mentres el matrimoni propietari de la casa dormia en el segon pis de la vivenda.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’ els presumptes lladres de Morella han forçat el pany de la porta i han accedit a la casa. La família, composta per un matrimoni i el seu bebé, s’han alçat després de sentir el plor de la seua filla que s’ha despertat pel soroll que han fet els autors del robatori en el primer pis.

 

Immediatament, el matrimoni ha sigut conscient que alguna cosa passava en el primer pis de sa casa, i ràpidament han baixat per a vore que era. Afortunadament, el matrimoni no ha arribat a creuar-se amb els lladres i només han vist a un individu que passejava per la casa amb la llanterna d’un telèfon mòbil.

 

Els lladres han conseguit emportar-se 30 euros 

Els autors del robatori han fugit del lloc dels fets conseguint emportar-se una xicoteta quantitat de diners en efectiu que hi havia en una cartera, concretament 30 euros. No obstant això, els lladres han registrat tot el que han trobat en el despatx de la propietat.

 

Ara, la Policia ha obert una investigació per a tractar de resoldre este episodi que, per fortuna, només ha quedat en un malson per a Indalecio i Lorena, els propietaris de la casa.

 

«Quan hem sentit plorar a la nostra filla, hem començat a parlar fort perquè els lladres veieren que ens havíem despertat, i quan hem baixat han fugit. No han tocat res, han entrat directament al despatx; han registrat calaixos i armaris, però no s’han portat res, únicament trenta euros de la cartera» han explicat els afectats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.