El plor d’un bebé evita un robatori en Morella

A la mitjanit d’este dilluns, 31 d’agost, cap a les 03.30 hores, uns lladres han entrat dins d’una casa en el barri de la Puritat en Morella, en la comarca dels Ports (Castelló), mentres el matrimoni propietari de la casa dormia en el segon pis de la vivenda.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’ els presumptes lladres de Morella han forçat el pany de la porta i han accedit a la casa. La família, composta per un matrimoni i el seu bebé, s’han alçat després de sentir el plor de la seua filla que s’ha despertat pel soroll que han fet els autors del robatori en el primer pis.

 

Immediatament, el matrimoni ha sigut conscient que alguna cosa passava en el primer pis de sa casa, i ràpidament han baixat per a vore que era. Afortunadament, el matrimoni no ha arribat a creuar-se amb els lladres i només han vist a un individu que passejava per la casa amb la llanterna d’un telèfon mòbil.

 

Els lladres han conseguit emportar-se 30 euros 

Els autors del robatori han fugit del lloc dels fets conseguint emportar-se una xicoteta quantitat de diners en efectiu que hi havia en una cartera, concretament 30 euros. No obstant això, els lladres han registrat tot el que han trobat en el despatx de la propietat.

 

Ara, la Policia ha obert una investigació per a tractar de resoldre este episodi que, per fortuna, només ha quedat en un malson per a Indalecio i Lorena, els propietaris de la casa.

 

«Quan hem sentit plorar a la nostra filla, hem començat a parlar fort perquè els lladres veieren que ens havíem despertat, i quan hem baixat han fugit. No han tocat res, han entrat directament al despatx; han registrat calaixos i armaris, però no s’han portat res, únicament trenta euros de la cartera» han explicat els afectats.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.