La policia adverteix sobre l’estafa de la multa del radar de la DGT

Imagen de archivo de la Policía Nacional.

Imatge de l’arxiu de la Policia Nacional. | Policia Nacional

 

La Policia, concretament la local de Granada, ha publicat a través del seu perfil de Twitter un avís sobre una campanya de correus electrònics falsos que estan circulant per les xarxes socials. Aquesta vegada, la policia fa referència a una suposada imatge del teu vehicle captada per un dels dispositius instal·lats en les carreteres espanyoles.

 

El missatge que publiquen és realment clar, ja que pregunten si «Reps un correu d’una multa de radar amb una suposada foto del teu vehicle per a ampliar?», al que responen: «STOP és #Pishing».

  

  

  

  

Les autoritats recorden que no has de picar en estes estafes i afigen que «la DGT no envia la foto del radar al teu email». La realitat és que estem davant un nou cas de phising, enviament massiu de correus electrònics, i per tant l’única intenció que tenen és la si es fes amb les dades personals dels usuaris.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.