Anuncios

La Policia evita que un conductor siga agredit després d’un accident de trànsit en Villena

Accident Alboraia

La intervenció dels bombers es va allargar fins a una hora i mitja | Arxiu Bombers de València

 

La Policia Local ha evitat que el conductor d’un cotxe implicat en un accident de trànsit siga agredit pels familiars dels ferits en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Els fets es van produir cap a les 00.10 hores de la matinada del diumenge entre els carrers el Copo i San Bartolomé de la localitat.

 

Anuncios

En un primer moment, els bombers de la Zona Operativa del Vinalopó havien acudit al lloc dels fets a fer una simple neteja de la carretera, com ha avançat el diari ‘Información’. En arribar, els efectius es van trobar a quatre xics d’ètnia gitana i d’entre 20 i 30 anys en un Ford Focus sense poder eixir. Els jóvens tenien diverses ferides per forts colps en el tòrax, l’esquena i el coll. Un d’ells va patir una possible fractura de tíbia. 

 

Els agents de la Policia van haver d’emportar-se del lloc dels fets al conductor de l’altre vehicle implicat per a que els familiars de les víctimes, que anaven en un altre cotxe i no va patir cap colp, no l’agrediren. Presumptament, el conductor que viatjava a soles s’havia saltat un ‘cediu el pas’, segons han afirmat testimonis de l’accident. 

 

Dos ambulàncies acudiren al punt de la localitat a on s’havia produït l’incident i la doctora donà l’ordre d’immobilitzar i traure a les víctimes del vehicle. El conductor va ser el primer en eixir del cotxe accidentat perquè presentava un estat més greu. Després, els bombers van traure al copilot i, finalment, als altres dos jóvens que viatjaven darrere. 

 

La intervenció dels bombers es va allargar fins a una hora i mitja perquè els familiars dels ferits es trobaven envaint la zona d’intervenció. Tampoc els agents de la Policia Local ho van tindre fàcil, perquè hagueren de tranquil·litzar als familiars i evitar un escàndol públic. Finalment, es van sumar dos ambulàncies més per a traslladar als quatre xics a l’Hospital General Universitari d’Elda. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

La vaga docent en l’educació pública arranca amb un seguiment del 24%

La vaga indefinida del professorat en els centres públics des d'Infantil fins a Batxillerat arranca amb un seguiment del 23,96%, segons dades provisionals de la Conselleria d'Educació.

El PSPV portarà a Protecció de Dades la carta d’Educació sobre la vaga docent

El PSPV anuncia que denunciarà davant l'Agència de Protecció de Dades l'ús de correus institucionals de la Generalitat per a enviar a les famílies una carta sobre la vaga indefinida del professorat, que considera un atac al col·lectiu docent.

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.
Anuncios