8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

La Policia evita que un conductor siga agredit després d’un accident de trànsit en Villena

Accident Alboraia

La intervenció dels bombers es va allargar fins a una hora i mitja | Arxiu Bombers de València

 

La Policia Local ha evitat que el conductor d’un cotxe implicat en un accident de trànsit siga agredit pels familiars dels ferits en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Els fets es van produir cap a les 00.10 hores de la matinada del diumenge entre els carrers el Copo i San Bartolomé de la localitat.

 

En un primer moment, els bombers de la Zona Operativa del Vinalopó havien acudit al lloc dels fets a fer una simple neteja de la carretera, com ha avançat el diari ‘Información’. En arribar, els efectius es van trobar a quatre xics d’ètnia gitana i d’entre 20 i 30 anys en un Ford Focus sense poder eixir. Els jóvens tenien diverses ferides per forts colps en el tòrax, l’esquena i el coll. Un d’ells va patir una possible fractura de tíbia. 

 

Els agents de la Policia van haver d’emportar-se del lloc dels fets al conductor de l’altre vehicle implicat per a que els familiars de les víctimes, que anaven en un altre cotxe i no va patir cap colp, no l’agrediren. Presumptament, el conductor que viatjava a soles s’havia saltat un ‘cediu el pas’, segons han afirmat testimonis de l’accident. 

 

Dos ambulàncies acudiren al punt de la localitat a on s’havia produït l’incident i la doctora donà l’ordre d’immobilitzar i traure a les víctimes del vehicle. El conductor va ser el primer en eixir del cotxe accidentat perquè presentava un estat més greu. Després, els bombers van traure al copilot i, finalment, als altres dos jóvens que viatjaven darrere. 

 

La intervenció dels bombers es va allargar fins a una hora i mitja perquè els familiars dels ferits es trobaven envaint la zona d’intervenció. Tampoc els agents de la Policia Local ho van tindre fàcil, perquè hagueren de tranquil·litzar als familiars i evitar un escàndol públic. Finalment, es van sumar dos ambulàncies més per a traslladar als quatre xics a l’Hospital General Universitari d’Elda. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nadal amb pluges en el sud de València i nord d’Alacant i descens de les màximes

Cels nuvolosos i precipitacions persistents en els litorals del sud de València i nord d'Alacant, amb cota de neu entre 1.200 i 1.400 metres i mar en augment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i nevades a l’interior de Castelló

Aemet ha establit l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en dotze. També ha activat l'avís per nevades a l'interior nord de Castelló, amb 8 cm des de 700 metres.

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.