La Policia evita que un conductor siga agredit després d’un accident de trànsit en Villena

Accident Alboraia

La intervenció dels bombers es va allargar fins a una hora i mitja | Arxiu Bombers de València

 

La Policia Local ha evitat que el conductor d’un cotxe implicat en un accident de trànsit siga agredit pels familiars dels ferits en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Els fets es van produir cap a les 00.10 hores de la matinada del diumenge entre els carrers el Copo i San Bartolomé de la localitat.

 

En un primer moment, els bombers de la Zona Operativa del Vinalopó havien acudit al lloc dels fets a fer una simple neteja de la carretera, com ha avançat el diari ‘Información’. En arribar, els efectius es van trobar a quatre xics d’ètnia gitana i d’entre 20 i 30 anys en un Ford Focus sense poder eixir. Els jóvens tenien diverses ferides per forts colps en el tòrax, l’esquena i el coll. Un d’ells va patir una possible fractura de tíbia. 

 

Els agents de la Policia van haver d’emportar-se del lloc dels fets al conductor de l’altre vehicle implicat per a que els familiars de les víctimes, que anaven en un altre cotxe i no va patir cap colp, no l’agrediren. Presumptament, el conductor que viatjava a soles s’havia saltat un ‘cediu el pas’, segons han afirmat testimonis de l’accident. 

 

Dos ambulàncies acudiren al punt de la localitat a on s’havia produït l’incident i la doctora donà l’ordre d’immobilitzar i traure a les víctimes del vehicle. El conductor va ser el primer en eixir del cotxe accidentat perquè presentava un estat més greu. Després, els bombers van traure al copilot i, finalment, als altres dos jóvens que viatjaven darrere. 

 

La intervenció dels bombers es va allargar fins a una hora i mitja perquè els familiars dels ferits es trobaven envaint la zona d’intervenció. Tampoc els agents de la Policia Local ho van tindre fàcil, perquè hagueren de tranquil·litzar als familiars i evitar un escàndol públic. Finalment, es van sumar dos ambulàncies més per a traslladar als quatre xics a l’Hospital General Universitari d’Elda. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.