14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

La Policia evita que un conductor siga agredit després d’un accident de trànsit en Villena

Accident Alboraia

La intervenció dels bombers es va allargar fins a una hora i mitja | Arxiu Bombers de València

 

La Policia Local ha evitat que el conductor d’un cotxe implicat en un accident de trànsit siga agredit pels familiars dels ferits en Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Els fets es van produir cap a les 00.10 hores de la matinada del diumenge entre els carrers el Copo i San Bartolomé de la localitat.

 

En un primer moment, els bombers de la Zona Operativa del Vinalopó havien acudit al lloc dels fets a fer una simple neteja de la carretera, com ha avançat el diari ‘Información’. En arribar, els efectius es van trobar a quatre xics d’ètnia gitana i d’entre 20 i 30 anys en un Ford Focus sense poder eixir. Els jóvens tenien diverses ferides per forts colps en el tòrax, l’esquena i el coll. Un d’ells va patir una possible fractura de tíbia. 

 

Els agents de la Policia van haver d’emportar-se del lloc dels fets al conductor de l’altre vehicle implicat per a que els familiars de les víctimes, que anaven en un altre cotxe i no va patir cap colp, no l’agrediren. Presumptament, el conductor que viatjava a soles s’havia saltat un ‘cediu el pas’, segons han afirmat testimonis de l’accident. 

 

Dos ambulàncies acudiren al punt de la localitat a on s’havia produït l’incident i la doctora donà l’ordre d’immobilitzar i traure a les víctimes del vehicle. El conductor va ser el primer en eixir del cotxe accidentat perquè presentava un estat més greu. Després, els bombers van traure al copilot i, finalment, als altres dos jóvens que viatjaven darrere. 

 

La intervenció dels bombers es va allargar fins a una hora i mitja perquè els familiars dels ferits es trobaven envaint la zona d’intervenció. Tampoc els agents de la Policia Local ho van tindre fàcil, perquè hagueren de tranquil·litzar als familiars i evitar un escàndol públic. Finalment, es van sumar dos ambulàncies més per a traslladar als quatre xics a l’Hospital General Universitari d’Elda. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.