La Policia Local i Bombers del SPEIS intervenen en tres accidents greus de matinada a Alacant

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Policia Local d’Alacant i la Unitat de rescat en accidents de trànsit de bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han acudit esta matinada per a intervenir en tres accidents de trànsit amb ferits que han tingut lloc en la Glorieta Esportista Paqui Veza, en l’avinguda de Doctor Ric i en l’avinguda d’Oviedo, en el qual ha estat necessari rescatar a dos persones.

L’accident de major gravetat

Segons fonts policials l’accident de major gravetat s’ha produït al voltant de les 6,30 hores, en l’avinguda Goleta amb la Glorieta Esportista Paqui Veza, on ha ocorregut un accident amb un vehicle implicat per causes que investiga la Unitat d’Atestats de la Policia Local. Immediatament s’han desplaçat tres patrulles de Policia que han tallat els accessos a la rotonda i coordinat l’emergència, avisant als Bombers per a poder treure al conductor que es trobava a l’interior del vehicle totalment atrapat de l’impacte.

Una intervenció molt complicada

Dos dotacions del SPEIS amb la unitat de rescat en accidents de trànsit, s’han desplaçat per a començar a realitzar amb celeritat les maniobres d’excarceració amb ferit atrapat utilitzant eines especialitzades. La intervenció ha estat complicada, ja que el conductor es trobava molt atrapat en el vehicle pel cop de l’impacte de l’accident i l’estat d’este, i els huit bombers han hagut de desmuntar el sostre que estava totalment aixafat, per a treure’l i rescatar-lo.

Després de les maniobres d’excarceració, els bombers han aconseguit rescatar i treure de manera segura al conductor ferit de gravetat amb la taula espinal de rescat, realitzant una actuació la més ràpida, eficaç i eficient perquè el ferit fos assistit pels sanitaris amb celeritat.

L’operatiu

En l’operatiu han participat un total sis Policies Locals d’Alacant i deu bombers del SPEIS durant prop d’una hora en l’excarceració de l’atrapat. Una vegada en l’exterior del vehicle el ferit ha estat atés per un Samu i traslladat a l’hospital. El vehicle ha estat traslladat amb una grua al dipòsit municipal.

Així mateix també s’han atés dos accidents greus més esta matinada un ha tingut lloc cap a les tres, en l’avinguda d’Oviedo amb la rotonda del Golf, on ha resultat ferit una persona amb un vehicle implicat. Així com un segon accident en l’avinguda de Doctor Ric a les 8:20 hores, on el vehicle ha quedat bolcat lateralment de l’impacte després de perdre el control. La unitat d’Atestats de la Policia Local investiga les causes de tots dos accidents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.