La Policia Local i Nacional detenen a quatre persones esta matinada a Alacant

La Policia Local i Nacional detenen a quatre persones esta matinada a Alacant| Policia Nacional

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local en coordinació amb la Policia Nacional han detingut a quatre persones esta matinada per atemptat contra l’autoritat, un delicte de robatori amb força en un establiment comercial, delictes contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament, i un home també ha estat traslladat a la comissaria per un presumpte delicte de violència de gènere.

La primera intervenció

La primera intervenció s’ha realitzat de manera coordinada i conjunta entre els agents de la Policia Local i Policia Nacional que han procedit a la detenció d’un home, per la seua presumpta participació en la comissió d’un delicte de robatori amb força, en un establiment comercial de venda de productes alimentosos, situat al carrer del Mestre Alonso.

Persecució de la Policia Local i Nacional

Segons fonts policials el detingut va fracturar un cristall de l’aparador comercial i després de sostreure diners en metàl·lic, va emprendre la fugida. Immediatament es van traslladar diverses patrulles al lloc dels fets de Policia Local i Nacional que van començar una persecució.

El presumpte autor del robatori, en veure’s perseguit pels agents policials, va llançar una borsa on portava els diners sostrets, iniciant en este moment una fugida a peu, i seguit pels agents que van aconseguir-lo i detenir-lo, en la persecució esta persona va bolcar diversos contenidors de residus a la meitat de la via, a fi d’impedir el pas dels vehicles policials i evitar així la seua detenció.

Motiu de les seues detencions

Per tals fets els agents van procedir a identificar-ho, i va ser informat dels motius de les seues detencions i els drets que li assisteixen per un presumpte delicte de robatori amb força, sent traslladat a dependències policials.

Detenció per un delicte contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament

La Unitat d’Atestats i Recerca d’Accidents del Servei Nocturn de la Policia Local va intervenir anit en la Rambla amb Portal d’Elx quan li va ser requerit una patrulla de Policia Nacional, que havia interceptat un vehicle el conductor del qual mancava de l’obligatori permís de conduir. La Policia en identificar al conductor també va comprovar que requeia sobre esta persona una ordre d’allunyament respecte a una dona que viatjava amb ell a l’interior del vehicle.

Per tals fets este home va ser detingut per la comissió dels delictes contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament, instruint la Unitat d’Atestats de Policia Local la manca d’autorització i la inspecció de guàrdia de Policia Nacional el trencament.

Detenció de Policia Local per acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat

La Policia Local també ha realitzat la detenció, al voltant de les 02.40 hores, d’un home de 40 anys d’edat, que ha estat acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat, després de provocar danys en trobar-se donant puntades a la persiana d’un establiment d’alimentació, situat al carrer del Capità Segarra.

Segons fonts policials els fets van ocórrer esta matinada, quan tres dotacions de Policia Local van acudir alertats perquè una persona estava colpejant un establiment.

Els agents a la seua arribada van intentar que deposés la seua actitud agressiva, moment en el qual esta persona va agredir a un dels agents de Policia Local, alhora que també mostrava una actitud poc col·laboradora i realitzava amenaces contra el funcionari policial. Per tals fets es va procedir a la seua detenció, sent informat dels seus drets per un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat, i traslladat a la comissària per a passar a disposició judicial.

Policia Nacional

Detenció per un presumpte delicte de violència de gènere

Finalment informar que la Policia Local va detenir, cap a les 01.30 hores, a un home de 29 anys, per la seua presumpta implicació en un delicte de violència de gènere i domèstica. Els fets tenien lloc al carrer Llinares, quan diversos testimonis van alertar a Policia de crits i sorolls de cristalls trencats procedents d’un habitatge.

La Policia Local va desplaçar a diverses unitats, que després d’obrir una recerca i recaptar informació dels testimonis, i davant els evidents indicis d’un episodi violent, ja que l’habitatge presentava desordre, amb cristalls escampats pel sòl, mobles trencats, en l’interior dels quals es trobava una dona i un nen de poca edat, es va procedir a detenir a este home, per un presumpte delicte de violència de gènere i domèstica.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.