La Policia Local i Nacional detenen a quatre persones esta matinada a Alacant

La Policia Local i Nacional detenen a quatre persones esta matinada a Alacant| Policia Nacional

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local en coordinació amb la Policia Nacional han detingut a quatre persones esta matinada per atemptat contra l’autoritat, un delicte de robatori amb força en un establiment comercial, delictes contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament, i un home també ha estat traslladat a la comissaria per un presumpte delicte de violència de gènere.

La primera intervenció

La primera intervenció s’ha realitzat de manera coordinada i conjunta entre els agents de la Policia Local i Policia Nacional que han procedit a la detenció d’un home, per la seua presumpta participació en la comissió d’un delicte de robatori amb força, en un establiment comercial de venda de productes alimentosos, situat al carrer del Mestre Alonso.

Persecució de la Policia Local i Nacional

Segons fonts policials el detingut va fracturar un cristall de l’aparador comercial i després de sostreure diners en metàl·lic, va emprendre la fugida. Immediatament es van traslladar diverses patrulles al lloc dels fets de Policia Local i Nacional que van començar una persecució.

El presumpte autor del robatori, en veure’s perseguit pels agents policials, va llançar una borsa on portava els diners sostrets, iniciant en este moment una fugida a peu, i seguit pels agents que van aconseguir-lo i detenir-lo, en la persecució esta persona va bolcar diversos contenidors de residus a la meitat de la via, a fi d’impedir el pas dels vehicles policials i evitar així la seua detenció.

Motiu de les seues detencions

Per tals fets els agents van procedir a identificar-ho, i va ser informat dels motius de les seues detencions i els drets que li assisteixen per un presumpte delicte de robatori amb força, sent traslladat a dependències policials.

Detenció per un delicte contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament

La Unitat d’Atestats i Recerca d’Accidents del Servei Nocturn de la Policia Local va intervenir anit en la Rambla amb Portal d’Elx quan li va ser requerit una patrulla de Policia Nacional, que havia interceptat un vehicle el conductor del qual mancava de l’obligatori permís de conduir. La Policia en identificar al conductor també va comprovar que requeia sobre esta persona una ordre d’allunyament respecte a una dona que viatjava amb ell a l’interior del vehicle.

Per tals fets este home va ser detingut per la comissió dels delictes contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament, instruint la Unitat d’Atestats de Policia Local la manca d’autorització i la inspecció de guàrdia de Policia Nacional el trencament.

Detenció de Policia Local per acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat

La Policia Local també ha realitzat la detenció, al voltant de les 02.40 hores, d’un home de 40 anys d’edat, que ha estat acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat, després de provocar danys en trobar-se donant puntades a la persiana d’un establiment d’alimentació, situat al carrer del Capità Segarra.

Segons fonts policials els fets van ocórrer esta matinada, quan tres dotacions de Policia Local van acudir alertats perquè una persona estava colpejant un establiment.

Els agents a la seua arribada van intentar que deposés la seua actitud agressiva, moment en el qual esta persona va agredir a un dels agents de Policia Local, alhora que també mostrava una actitud poc col·laboradora i realitzava amenaces contra el funcionari policial. Per tals fets es va procedir a la seua detenció, sent informat dels seus drets per un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat, i traslladat a la comissària per a passar a disposició judicial.

Policia Nacional

Detenció per un presumpte delicte de violència de gènere

Finalment informar que la Policia Local va detenir, cap a les 01.30 hores, a un home de 29 anys, per la seua presumpta implicació en un delicte de violència de gènere i domèstica. Els fets tenien lloc al carrer Llinares, quan diversos testimonis van alertar a Policia de crits i sorolls de cristalls trencats procedents d’un habitatge.

La Policia Local va desplaçar a diverses unitats, que després d’obrir una recerca i recaptar informació dels testimonis, i davant els evidents indicis d’un episodi violent, ja que l’habitatge presentava desordre, amb cristalls escampats pel sòl, mobles trencats, en l’interior dels quals es trobava una dona i un nen de poca edat, es va procedir a detenir a este home, per un presumpte delicte de violència de gènere i domèstica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.