La Policia Local i Nacional detenen a quatre persones esta matinada a Alacant

La Policia Local i Nacional detenen a quatre persones esta matinada a Alacant| Policia Nacional

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local en coordinació amb la Policia Nacional han detingut a quatre persones esta matinada per atemptat contra l’autoritat, un delicte de robatori amb força en un establiment comercial, delictes contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament, i un home també ha estat traslladat a la comissaria per un presumpte delicte de violència de gènere.

La primera intervenció

La primera intervenció s’ha realitzat de manera coordinada i conjunta entre els agents de la Policia Local i Policia Nacional que han procedit a la detenció d’un home, per la seua presumpta participació en la comissió d’un delicte de robatori amb força, en un establiment comercial de venda de productes alimentosos, situat al carrer del Mestre Alonso.

Persecució de la Policia Local i Nacional

Segons fonts policials el detingut va fracturar un cristall de l’aparador comercial i després de sostreure diners en metàl·lic, va emprendre la fugida. Immediatament es van traslladar diverses patrulles al lloc dels fets de Policia Local i Nacional que van començar una persecució.

El presumpte autor del robatori, en veure’s perseguit pels agents policials, va llançar una borsa on portava els diners sostrets, iniciant en este moment una fugida a peu, i seguit pels agents que van aconseguir-lo i detenir-lo, en la persecució esta persona va bolcar diversos contenidors de residus a la meitat de la via, a fi d’impedir el pas dels vehicles policials i evitar així la seua detenció.

Motiu de les seues detencions

Per tals fets els agents van procedir a identificar-ho, i va ser informat dels motius de les seues detencions i els drets que li assisteixen per un presumpte delicte de robatori amb força, sent traslladat a dependències policials.

Detenció per un delicte contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament

La Unitat d’Atestats i Recerca d’Accidents del Servei Nocturn de la Policia Local va intervenir anit en la Rambla amb Portal d’Elx quan li va ser requerit una patrulla de Policia Nacional, que havia interceptat un vehicle el conductor del qual mancava de l’obligatori permís de conduir. La Policia en identificar al conductor també va comprovar que requeia sobre esta persona una ordre d’allunyament respecte a una dona que viatjava amb ell a l’interior del vehicle.

Per tals fets este home va ser detingut per la comissió dels delictes contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament, instruint la Unitat d’Atestats de Policia Local la manca d’autorització i la inspecció de guàrdia de Policia Nacional el trencament.

Detenció de Policia Local per acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat

La Policia Local també ha realitzat la detenció, al voltant de les 02.40 hores, d’un home de 40 anys d’edat, que ha estat acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat, després de provocar danys en trobar-se donant puntades a la persiana d’un establiment d’alimentació, situat al carrer del Capità Segarra.

Segons fonts policials els fets van ocórrer esta matinada, quan tres dotacions de Policia Local van acudir alertats perquè una persona estava colpejant un establiment.

Els agents a la seua arribada van intentar que deposés la seua actitud agressiva, moment en el qual esta persona va agredir a un dels agents de Policia Local, alhora que també mostrava una actitud poc col·laboradora i realitzava amenaces contra el funcionari policial. Per tals fets es va procedir a la seua detenció, sent informat dels seus drets per un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat, i traslladat a la comissària per a passar a disposició judicial.

Policia Nacional

Detenció per un presumpte delicte de violència de gènere

Finalment informar que la Policia Local va detenir, cap a les 01.30 hores, a un home de 29 anys, per la seua presumpta implicació en un delicte de violència de gènere i domèstica. Els fets tenien lloc al carrer Llinares, quan diversos testimonis van alertar a Policia de crits i sorolls de cristalls trencats procedents d’un habitatge.

La Policia Local va desplaçar a diverses unitats, que després d’obrir una recerca i recaptar informació dels testimonis, i davant els evidents indicis d’un episodi violent, ja que l’habitatge presentava desordre, amb cristalls escampats pel sòl, mobles trencats, en l’interior dels quals es trobava una dona i un nen de poca edat, es va procedir a detenir a este home, per un presumpte delicte de violència de gènere i domèstica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.