11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

La Policia Local i Nacional detenen a quatre persones esta matinada a Alacant

La Policia Local i Nacional detenen a quatre persones esta matinada a Alacant| Policia Nacional

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local en coordinació amb la Policia Nacional han detingut a quatre persones esta matinada per atemptat contra l’autoritat, un delicte de robatori amb força en un establiment comercial, delictes contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament, i un home també ha estat traslladat a la comissaria per un presumpte delicte de violència de gènere.

La primera intervenció

La primera intervenció s’ha realitzat de manera coordinada i conjunta entre els agents de la Policia Local i Policia Nacional que han procedit a la detenció d’un home, per la seua presumpta participació en la comissió d’un delicte de robatori amb força, en un establiment comercial de venda de productes alimentosos, situat al carrer del Mestre Alonso.

Persecució de la Policia Local i Nacional

Segons fonts policials el detingut va fracturar un cristall de l’aparador comercial i després de sostreure diners en metàl·lic, va emprendre la fugida. Immediatament es van traslladar diverses patrulles al lloc dels fets de Policia Local i Nacional que van començar una persecució.

El presumpte autor del robatori, en veure’s perseguit pels agents policials, va llançar una borsa on portava els diners sostrets, iniciant en este moment una fugida a peu, i seguit pels agents que van aconseguir-lo i detenir-lo, en la persecució esta persona va bolcar diversos contenidors de residus a la meitat de la via, a fi d’impedir el pas dels vehicles policials i evitar així la seua detenció.

Motiu de les seues detencions

Per tals fets els agents van procedir a identificar-ho, i va ser informat dels motius de les seues detencions i els drets que li assisteixen per un presumpte delicte de robatori amb força, sent traslladat a dependències policials.

Detenció per un delicte contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament

La Unitat d’Atestats i Recerca d’Accidents del Servei Nocturn de la Policia Local va intervenir anit en la Rambla amb Portal d’Elx quan li va ser requerit una patrulla de Policia Nacional, que havia interceptat un vehicle el conductor del qual mancava de l’obligatori permís de conduir. La Policia en identificar al conductor també va comprovar que requeia sobre esta persona una ordre d’allunyament respecte a una dona que viatjava amb ell a l’interior del vehicle.

Per tals fets este home va ser detingut per la comissió dels delictes contra la seguretat viària i trencament d’ordre d’allunyament, instruint la Unitat d’Atestats de Policia Local la manca d’autorització i la inspecció de guàrdia de Policia Nacional el trencament.

Detenció de Policia Local per acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat

La Policia Local també ha realitzat la detenció, al voltant de les 02.40 hores, d’un home de 40 anys d’edat, que ha estat acusat d’un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat, després de provocar danys en trobar-se donant puntades a la persiana d’un establiment d’alimentació, situat al carrer del Capità Segarra.

Segons fonts policials els fets van ocórrer esta matinada, quan tres dotacions de Policia Local van acudir alertats perquè una persona estava colpejant un establiment.

Els agents a la seua arribada van intentar que deposés la seua actitud agressiva, moment en el qual esta persona va agredir a un dels agents de Policia Local, alhora que també mostrava una actitud poc col·laboradora i realitzava amenaces contra el funcionari policial. Per tals fets es va procedir a la seua detenció, sent informat dels seus drets per un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat, i traslladat a la comissària per a passar a disposició judicial.

Policia Nacional

Detenció per un presumpte delicte de violència de gènere

Finalment informar que la Policia Local va detenir, cap a les 01.30 hores, a un home de 29 anys, per la seua presumpta implicació en un delicte de violència de gènere i domèstica. Els fets tenien lloc al carrer Llinares, quan diversos testimonis van alertar a Policia de crits i sorolls de cristalls trencats procedents d’un habitatge.

La Policia Local va desplaçar a diverses unitats, que després d’obrir una recerca i recaptar informació dels testimonis, i davant els evidents indicis d’un episodi violent, ja que l’habitatge presentava desordre, amb cristalls escampats pel sòl, mobles trencats, en l’interior dels quals es trobava una dona i un nen de poca edat, es va procedir a detenir a este home, per un presumpte delicte de violència de gènere i domèstica.

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.