Detenen a un home en Villena atrinxerat en la seua casa després de llançar mobles des del balcó al carrer

 

La Policia Local de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a un home que estava proferint crits i llançant mobles, electrodomèstics i tota classe d’objectes des de la seua casa al carrer.

 

Segons ha avançat el diari ‘información’, els fets es van produir este divendres, cap a les 19.00 hores, en el primer pis d’un edifici situat en el cèntric carrer Juan Chaumel de Villena. L’arrestat es trobava molt nerviós i alterat. No atenia raons i quan van acudir els agents es va atrinxerar en la seua casa negant-se a eixir.

 

Els cinc agents de la Policia Local que han dut a terme la intervenció han comptat amb la col·laboració d’altres quatre efectius de la Guàrdia Civil. Per a protegir-se d’una possible agressió, els policies locals han usat cascos i escuts pareguts als que usen les unitats d’antidisturbis.

 

El detingut va tractar de fugir

Una volta que els policies van conseguir obrir la porta a colps amb l’ajuda d’una arma, van reduir amb rapidesa a l’home sense que ningú acabarà ferit.

 

Posteriorment, quan procedien els agents a traslladar al sospitós a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que esperava al carrer, l’home va aprofitar un descuit per a abalançar-se sobre un agent amb la intenció d’escapar.

 

No obstant això, va ser novament reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, a on ha ingressat en la Unitat Psiquiàtrica per a ser sotmès a una exploració mèdica. Una patrulla de la Policia Local de Villena va escortar a l’ambulància per a protegir l’equip sanitari i evitar que intentarà escapar de nou.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.

El PP exigix a Ximo Puig explicacions i el seu cessament com a ambaixador després del processament del seu germà

El PPCV reclama que Ximo Puig done explicacions públiques i deixe el càrrec d'ambaixador davant l'OCDE després que l'Audiència de València haja confirmat el processament del seu germà Francis Puig per una presumpta trama de subvencions.