12.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Detenen a un home en Villena atrinxerat en la seua casa després de llançar mobles des del balcó al carrer

 

La Policia Local de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a un home que estava proferint crits i llançant mobles, electrodomèstics i tota classe d’objectes des de la seua casa al carrer.

 

Segons ha avançat el diari ‘información’, els fets es van produir este divendres, cap a les 19.00 hores, en el primer pis d’un edifici situat en el cèntric carrer Juan Chaumel de Villena. L’arrestat es trobava molt nerviós i alterat. No atenia raons i quan van acudir els agents es va atrinxerar en la seua casa negant-se a eixir.

 

Els cinc agents de la Policia Local que han dut a terme la intervenció han comptat amb la col·laboració d’altres quatre efectius de la Guàrdia Civil. Per a protegir-se d’una possible agressió, els policies locals han usat cascos i escuts pareguts als que usen les unitats d’antidisturbis.

 

El detingut va tractar de fugir

Una volta que els policies van conseguir obrir la porta a colps amb l’ajuda d’una arma, van reduir amb rapidesa a l’home sense que ningú acabarà ferit.

 

Posteriorment, quan procedien els agents a traslladar al sospitós a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que esperava al carrer, l’home va aprofitar un descuit per a abalançar-se sobre un agent amb la intenció d’escapar.

 

No obstant això, va ser novament reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, a on ha ingressat en la Unitat Psiquiàtrica per a ser sotmès a una exploració mèdica. Una patrulla de la Policia Local de Villena va escortar a l’ambulància per a protegir l’equip sanitari i evitar que intentarà escapar de nou.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.