Detenen a un home en Villena atrinxerat en la seua casa després de llançar mobles des del balcó al carrer

 

La Policia Local de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a un home que estava proferint crits i llançant mobles, electrodomèstics i tota classe d’objectes des de la seua casa al carrer.

 

Segons ha avançat el diari ‘información’, els fets es van produir este divendres, cap a les 19.00 hores, en el primer pis d’un edifici situat en el cèntric carrer Juan Chaumel de Villena. L’arrestat es trobava molt nerviós i alterat. No atenia raons i quan van acudir els agents es va atrinxerar en la seua casa negant-se a eixir.

 

Els cinc agents de la Policia Local que han dut a terme la intervenció han comptat amb la col·laboració d’altres quatre efectius de la Guàrdia Civil. Per a protegir-se d’una possible agressió, els policies locals han usat cascos i escuts pareguts als que usen les unitats d’antidisturbis.

 

El detingut va tractar de fugir

Una volta que els policies van conseguir obrir la porta a colps amb l’ajuda d’una arma, van reduir amb rapidesa a l’home sense que ningú acabarà ferit.

 

Posteriorment, quan procedien els agents a traslladar al sospitós a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que esperava al carrer, l’home va aprofitar un descuit per a abalançar-se sobre un agent amb la intenció d’escapar.

 

No obstant això, va ser novament reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, a on ha ingressat en la Unitat Psiquiàtrica per a ser sotmès a una exploració mèdica. Una patrulla de la Policia Local de Villena va escortar a l’ambulància per a protegir l’equip sanitari i evitar que intentarà escapar de nou.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Comencen a funcionar les llançadores d’Albal cap a Torrent Avinguda i La Torre

Les llançadores entre Albal i els nodes de Torrent Avinguda i La Torre han començat amb normalitat per a cobrir el tram que Rodalia no presta durant les mascletaes. L'operatiu seguirà actiu mentres dure la retallada temporal de les línies C1 i C2.

El Real Oviedo encara una altra final per la permanència davant un València renascut

El cuer necessita retallar els huit punts que li separen de la salvació i rep a un València en ratxa. Almada acumula baixes, Corberán manté l'impuls.

La Generalitat defén la legalitat d’anul·lar sancions laborals per la DANA

La Generalitat ha defés que l'anul·lació de sancions després de la DANA de 2024 es va resoldre amb criteris tècnics i legals. Respon així a la petició d'investigació a la Fiscalia.

El Reial Madrid busca sostindre el seu renàixer davant un Elx en crisi amb el City de rerefons

El Reial Madrid arriba reforçat per la seua nit europea, però amb huit baixes i calendari al límit. L'Elx viatja sense triomfs fora i amb el descens a un punt.

Treball porta a la Generalitat Valenciana a la Fiscalia per anul·lar sancions laborals després de la DANA

Treball ha traslladat a la Fiscalia l'anul·lació d'expedients sancionadors atribuïda a la Generalitat Valenciana després de la DANA de 2024. Els casos incloïen riscos greus i una defunció constatats per la Inspecció.

Martínez Mus defén que la futura plataforma sobre el Túria alleujarà el trànsit i reduirà temps

La Generalitat aposta per una plataforma de transport sobre el Túria que retallarà temps de viatge i descarregarà de trànsit la V-30. El pla s'emmarca en un treball conjunt amb el sector logístic per a prioritzar projectes i millorar la competitivitat.

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.

Sense incidències en la primera jornada d’aturs de maquinistes en FGV

Els aturs convocats per Semaf en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant transcorren sense incidents ressenyables i amb servicis mínims. Empresa i sindicat discrepen sobre el seguiment.