14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detenen a un home en Villena atrinxerat en la seua casa després de llançar mobles des del balcó al carrer

 

La Policia Local de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a un home que estava proferint crits i llançant mobles, electrodomèstics i tota classe d’objectes des de la seua casa al carrer.

 

Segons ha avançat el diari ‘información’, els fets es van produir este divendres, cap a les 19.00 hores, en el primer pis d’un edifici situat en el cèntric carrer Juan Chaumel de Villena. L’arrestat es trobava molt nerviós i alterat. No atenia raons i quan van acudir els agents es va atrinxerar en la seua casa negant-se a eixir.

 

Els cinc agents de la Policia Local que han dut a terme la intervenció han comptat amb la col·laboració d’altres quatre efectius de la Guàrdia Civil. Per a protegir-se d’una possible agressió, els policies locals han usat cascos i escuts pareguts als que usen les unitats d’antidisturbis.

 

El detingut va tractar de fugir

Una volta que els policies van conseguir obrir la porta a colps amb l’ajuda d’una arma, van reduir amb rapidesa a l’home sense que ningú acabarà ferit.

 

Posteriorment, quan procedien els agents a traslladar al sospitós a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que esperava al carrer, l’home va aprofitar un descuit per a abalançar-se sobre un agent amb la intenció d’escapar.

 

No obstant això, va ser novament reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, a on ha ingressat en la Unitat Psiquiàtrica per a ser sotmès a una exploració mèdica. Una patrulla de la Policia Local de Villena va escortar a l’ambulància per a protegir l’equip sanitari i evitar que intentarà escapar de nou.

Últimes notícies

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.

Assumixen 5 anys i mig de presó per segrestar un home i demanar 350.000 euros de rescat

Els cinc processaments han admés el segrest i han pactat amb la Fiscalia penes de 5 anys i 6 mesos cada un. L'Audiència va dictar sentència 'in voce' i va fixar 37.000 euros d'indemnització.

Congrés i Senat suspenen les comissions de la DANA per la tragèdia ferroviària

Les comissions sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 s'han suspés després de l'accident ferroviari de Adamuz. Congrés i Senat han paralitzat tres dies la seua activitat i ajornen compareixences clau.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El València s'enfrontarà a l'Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa del Rei, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. El sorteig també va aparellar Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.