19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detenen a un home en Villena atrinxerat en la seua casa després de llançar mobles des del balcó al carrer

 

La Policia Local de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a un home que estava proferint crits i llançant mobles, electrodomèstics i tota classe d’objectes des de la seua casa al carrer.

 

Segons ha avançat el diari ‘información’, els fets es van produir este divendres, cap a les 19.00 hores, en el primer pis d’un edifici situat en el cèntric carrer Juan Chaumel de Villena. L’arrestat es trobava molt nerviós i alterat. No atenia raons i quan van acudir els agents es va atrinxerar en la seua casa negant-se a eixir.

 

Els cinc agents de la Policia Local que han dut a terme la intervenció han comptat amb la col·laboració d’altres quatre efectius de la Guàrdia Civil. Per a protegir-se d’una possible agressió, els policies locals han usat cascos i escuts pareguts als que usen les unitats d’antidisturbis.

 

El detingut va tractar de fugir

Una volta que els policies van conseguir obrir la porta a colps amb l’ajuda d’una arma, van reduir amb rapidesa a l’home sense que ningú acabarà ferit.

 

Posteriorment, quan procedien els agents a traslladar al sospitós a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que esperava al carrer, l’home va aprofitar un descuit per a abalançar-se sobre un agent amb la intenció d’escapar.

 

No obstant això, va ser novament reduït i traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, a on ha ingressat en la Unitat Psiquiàtrica per a ser sotmès a una exploració mèdica. Una patrulla de la Policia Local de Villena va escortar a l’ambulància per a protegir l’equip sanitari i evitar que intentarà escapar de nou.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.