La Policia Nacional deté a un home després d’agredir i robar a la seua exparella i infringir l’ordre d’allunya

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 39 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, lesions, temptativa d’homicidi, robatori amb violència i trencament d’ordre d’allunyament, després de pel que sembla agarrar del coll a la seua exparella, propinar-li un cop de puny en l’abdomen i sostreure-li cent euros. Al sospitós li constava en vigor, a més, una ordre d’allunyament de la víctima.

Diverses patrulles policials que van intentar donar amb l’agressor

L’agressió es va produir al voltant de les deu del matí, en un domicili de la capital del Túria desplaçant-se immediatament diverses patrulles policials que van intentar donar amb l’agressor, sense aconseguir-lo. A este a més li constava una cerca policial.

Finalment, els agents ho van localitzar i van detenir este divendres, al voltant de les tres de la tarda, en un carrer del districte valencià de Trànsits. Quan el sospitós es va adonar de la presència policial, es va amagar en un bar de la zona i en veure que els agents entraven en el local, es va dirigir als lavabos, amagant un objecte a l’interior de la cisterna.

L’home es va encarar als agents, als quals va increpar. Estos van localitzar a l’interior de la cisterna un ganivet d’uns 20 centímetres de fulla, que va ser intervingut. També van trobar i van intervenir unes tisores que portava entre les seues pertinences.

Els policies van comprovar que efectivament es tractava del suposat autor de l’agressió comesa dies abans cap a la seua exparella, per la qual cosa el van detenir com a presumpte responsable d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, lesions, temptativa d’homicidi, robatori amb violència i trencament d’ordre d’allunyament.

Buscat per dos jutjats

L’arrestat es va mostrar en tot moment molt agressiu, arribant a colpejar amb gran violència el vehicle policial durant el seu trasllat fins a comissaria, traient una de les portes posteriors del lloc i deixant-la inservible. Per això, també se li imputa un delicte de danys.

Així mateix, sobre este pesaven també tres ordres judicials de cerca i detenció, decretades per dos jutjats de Quart de Poblet (València), totes elles per trencament de condemna.

El detingut, amb una trentena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.