La Policia Nacional deté a un home després d’agredir i robar a la seua exparella i infringir l’ordre d’allunya

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 39 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, lesions, temptativa d’homicidi, robatori amb violència i trencament d’ordre d’allunyament, després de pel que sembla agarrar del coll a la seua exparella, propinar-li un cop de puny en l’abdomen i sostreure-li cent euros. Al sospitós li constava en vigor, a més, una ordre d’allunyament de la víctima.

Diverses patrulles policials que van intentar donar amb l’agressor

L’agressió es va produir al voltant de les deu del matí, en un domicili de la capital del Túria desplaçant-se immediatament diverses patrulles policials que van intentar donar amb l’agressor, sense aconseguir-lo. A este a més li constava una cerca policial.

Finalment, els agents ho van localitzar i van detenir este divendres, al voltant de les tres de la tarda, en un carrer del districte valencià de Trànsits. Quan el sospitós es va adonar de la presència policial, es va amagar en un bar de la zona i en veure que els agents entraven en el local, es va dirigir als lavabos, amagant un objecte a l’interior de la cisterna.

L’home es va encarar als agents, als quals va increpar. Estos van localitzar a l’interior de la cisterna un ganivet d’uns 20 centímetres de fulla, que va ser intervingut. També van trobar i van intervenir unes tisores que portava entre les seues pertinences.

Els policies van comprovar que efectivament es tractava del suposat autor de l’agressió comesa dies abans cap a la seua exparella, per la qual cosa el van detenir com a presumpte responsable d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, lesions, temptativa d’homicidi, robatori amb violència i trencament d’ordre d’allunyament.

Buscat per dos jutjats

L’arrestat es va mostrar en tot moment molt agressiu, arribant a colpejar amb gran violència el vehicle policial durant el seu trasllat fins a comissaria, traient una de les portes posteriors del lloc i deixant-la inservible. Per això, també se li imputa un delicte de danys.

Així mateix, sobre este pesaven també tres ordres judicials de cerca i detenció, decretades per dos jutjats de Quart de Poblet (València), totes elles per trencament de condemna.

El detingut, amb una trentena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.