La Policia Nacional deté a un home després d’agredir i robar a la seua exparella i infringir l’ordre d’allunya

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 39 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, lesions, temptativa d’homicidi, robatori amb violència i trencament d’ordre d’allunyament, després de pel que sembla agarrar del coll a la seua exparella, propinar-li un cop de puny en l’abdomen i sostreure-li cent euros. Al sospitós li constava en vigor, a més, una ordre d’allunyament de la víctima.

Diverses patrulles policials que van intentar donar amb l’agressor

L’agressió es va produir al voltant de les deu del matí, en un domicili de la capital del Túria desplaçant-se immediatament diverses patrulles policials que van intentar donar amb l’agressor, sense aconseguir-lo. A este a més li constava una cerca policial.

Finalment, els agents ho van localitzar i van detenir este divendres, al voltant de les tres de la tarda, en un carrer del districte valencià de Trànsits. Quan el sospitós es va adonar de la presència policial, es va amagar en un bar de la zona i en veure que els agents entraven en el local, es va dirigir als lavabos, amagant un objecte a l’interior de la cisterna.

L’home es va encarar als agents, als quals va increpar. Estos van localitzar a l’interior de la cisterna un ganivet d’uns 20 centímetres de fulla, que va ser intervingut. També van trobar i van intervenir unes tisores que portava entre les seues pertinences.

Els policies van comprovar que efectivament es tractava del suposat autor de l’agressió comesa dies abans cap a la seua exparella, per la qual cosa el van detenir com a presumpte responsable d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, lesions, temptativa d’homicidi, robatori amb violència i trencament d’ordre d’allunyament.

Buscat per dos jutjats

L’arrestat es va mostrar en tot moment molt agressiu, arribant a colpejar amb gran violència el vehicle policial durant el seu trasllat fins a comissaria, traient una de les portes posteriors del lloc i deixant-la inservible. Per això, també se li imputa un delicte de danys.

Així mateix, sobre este pesaven també tres ordres judicials de cerca i detenció, decretades per dos jutjats de Quart de Poblet (València), totes elles per trencament de condemna.

El detingut, amb una trentena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.