La Policia Nacional deté a un home després d’agredir i robar a la seua exparella i infringir l’ordre d’allunya

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 39 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, lesions, temptativa d’homicidi, robatori amb violència i trencament d’ordre d’allunyament, després de pel que sembla agarrar del coll a la seua exparella, propinar-li un cop de puny en l’abdomen i sostreure-li cent euros. Al sospitós li constava en vigor, a més, una ordre d’allunyament de la víctima.

Diverses patrulles policials que van intentar donar amb l’agressor

L’agressió es va produir al voltant de les deu del matí, en un domicili de la capital del Túria desplaçant-se immediatament diverses patrulles policials que van intentar donar amb l’agressor, sense aconseguir-lo. A este a més li constava una cerca policial.

Finalment, els agents ho van localitzar i van detenir este divendres, al voltant de les tres de la tarda, en un carrer del districte valencià de Trànsits. Quan el sospitós es va adonar de la presència policial, es va amagar en un bar de la zona i en veure que els agents entraven en el local, es va dirigir als lavabos, amagant un objecte a l’interior de la cisterna.

L’home es va encarar als agents, als quals va increpar. Estos van localitzar a l’interior de la cisterna un ganivet d’uns 20 centímetres de fulla, que va ser intervingut. També van trobar i van intervenir unes tisores que portava entre les seues pertinences.

Els policies van comprovar que efectivament es tractava del suposat autor de l’agressió comesa dies abans cap a la seua exparella, per la qual cosa el van detenir com a presumpte responsable d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, lesions, temptativa d’homicidi, robatori amb violència i trencament d’ordre d’allunyament.

Buscat per dos jutjats

L’arrestat es va mostrar en tot moment molt agressiu, arribant a colpejar amb gran violència el vehicle policial durant el seu trasllat fins a comissaria, traient una de les portes posteriors del lloc i deixant-la inservible. Per això, també se li imputa un delicte de danys.

Així mateix, sobre este pesaven també tres ordres judicials de cerca i detenció, decretades per dos jutjats de Quart de Poblet (València), totes elles per trencament de condemna.

El detingut, amb una trentena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.