À Punt farà una programació especial per al Debat de Política General

La cadena pública valenciana À Punt té previst emetre una programació especial per al pròxim dimarts, 11 de setembre amb motiu del debat de política general en les Corts Valencianes. L'espai autonòmic valencià produirà el senyal institucional del debat, que serà distribuït a través de FORTA, l'organisme que reunix tots els espais públics de comunicació autonòmics. D'aquesta manera, À Punt emetrà tot el debat amb dos programes informatius especials, un en la ràdio i un altre en la televisió, que començaran a les 9.30 hores, detalla la televisió en un comunicat. L'espai televisiu serà presentat en aquest cas per Victoria Maso, des del centre de producció de programes de Burjassot; i per altra banda, Marta Ventura liderarà l'equip desplaçat al parlament valencià des del set que À Punt tindrà ubicat durant tota la jornada. Per a comentar les intervencions i tot allò que ocórrega dins de l''hemicicle així com en els passadissos, el programa comptarà amb diversos politòlegs experts en el tema i periodistes.

Pel que fa a la ràdio, la programació especial també començarà a les 9.30 hores, amb Jèssica Crespo com a conductora del programa, una de les veus ja conegudes de la ràdio d'À Punt. A més de l'emissió del debat, l'espai inclourà també totes les reaccions en les Corts i les aportacions de diversos comentaristes. La web i les xarxes socials d'À Punt, junt a l'emissió en línia dels programes de televisió i ràdio també dedicaran una àmplia cobertura 'minut a minut' en el que serà l'últim debat de política general de la legislatura i el primer des de l'inici de les emissions de la cadena pública en valencià.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.