À Punt farà una programació especial per al Debat de Política General

La cadena pública valenciana À Punt té previst emetre una programació especial per al pròxim dimarts, 11 de setembre amb motiu del debat de política general en les Corts Valencianes. L'espai autonòmic valencià produirà el senyal institucional del debat, que serà distribuït a través de FORTA, l'organisme que reunix tots els espais públics de comunicació autonòmics. D'aquesta manera, À Punt emetrà tot el debat amb dos programes informatius especials, un en la ràdio i un altre en la televisió, que començaran a les 9.30 hores, detalla la televisió en un comunicat. L'espai televisiu serà presentat en aquest cas per Victoria Maso, des del centre de producció de programes de Burjassot; i per altra banda, Marta Ventura liderarà l'equip desplaçat al parlament valencià des del set que À Punt tindrà ubicat durant tota la jornada. Per a comentar les intervencions i tot allò que ocórrega dins de l''hemicicle així com en els passadissos, el programa comptarà amb diversos politòlegs experts en el tema i periodistes.

Pel que fa a la ràdio, la programació especial també començarà a les 9.30 hores, amb Jèssica Crespo com a conductora del programa, una de les veus ja conegudes de la ràdio d'À Punt. A més de l'emissió del debat, l'espai inclourà també totes les reaccions en les Corts i les aportacions de diversos comentaristes. La web i les xarxes socials d'À Punt, junt a l'emissió en línia dels programes de televisió i ràdio també dedicaran una àmplia cobertura 'minut a minut' en el que serà l'últim debat de política general de la legislatura i el primer des de l'inici de les emissions de la cadena pública en valencià.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.