15.3 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

À Punt farà una programació especial per al Debat de Política General

La cadena pública valenciana À Punt té previst emetre una programació especial per al pròxim dimarts, 11 de setembre amb motiu del debat de política general en les Corts Valencianes. L'espai autonòmic valencià produirà el senyal institucional del debat, que serà distribuït a través de FORTA, l'organisme que reunix tots els espais públics de comunicació autonòmics. D'aquesta manera, À Punt emetrà tot el debat amb dos programes informatius especials, un en la ràdio i un altre en la televisió, que començaran a les 9.30 hores, detalla la televisió en un comunicat. L'espai televisiu serà presentat en aquest cas per Victoria Maso, des del centre de producció de programes de Burjassot; i per altra banda, Marta Ventura liderarà l'equip desplaçat al parlament valencià des del set que À Punt tindrà ubicat durant tota la jornada. Per a comentar les intervencions i tot allò que ocórrega dins de l''hemicicle així com en els passadissos, el programa comptarà amb diversos politòlegs experts en el tema i periodistes.

Pel que fa a la ràdio, la programació especial també començarà a les 9.30 hores, amb Jèssica Crespo com a conductora del programa, una de les veus ja conegudes de la ràdio d'À Punt. A més de l'emissió del debat, l'espai inclourà també totes les reaccions en les Corts i les aportacions de diversos comentaristes. La web i les xarxes socials d'À Punt, junt a l'emissió en línia dels programes de televisió i ràdio també dedicaran una àmplia cobertura 'minut a minut' en el que serà l'últim debat de política general de la legislatura i el primer des de l'inici de les emissions de la cadena pública en valencià.

Últimes notícies

El PSPV-PSOE demana a Toni González que dimitisca com a alcalde d’Almussafes

La direcció del PSPV-PSOE ha reclamat a Toni González que deixe l'Alcaldia i entregue la seua acta, i ha sol·licitat una gestora en l'agrupació local després de les denúncies. L'alcalde ha deixat els seus càrrecs orgànics i ha demanat suspendre la seua militància, però pretén seguir en el càrrec des del grup mixt.

El València rep al Saragossa de Dubljevic per a afermar el cap de sèrie en la Copa

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb la meta de sumar la seua quarta victòria seguida en l'ACB i consolidar la seua condició de cap de sèrie per a la Copa que es disputa a València.

El València Basket posa a prova la seua reacció en un nou dol davant Saragossa

València Basket es mesura el diumenge a Casademont Zaragoza en la Lliga Femenina Endesa després del colp europeu. Arriba amb la baixa de Raquel Carrera i el possible debut de lliga de Nia Coffey.

El Vila-real arriba llançat davant un Llevant cuer en el Ciutat

El Vila-real encadena sis victòries en LaLiga i visita a un Llevant cuer i sense triomfs a casa. El dol mesura inèrcia positiva enfront d'urgència per reaccionar.

Del Moral apel·la a l’empenyiment del Ciutat i confia a tallar la ratxa davant el Vila-real

Álvaro del Moral dirigirà el seu segon partit en Lliga davant el Vila-real i va subratllar que han eixit de situacions pitjors. El Llevant busca frenar cinc derrotes.

L’alcalde d’Almussafes demana la suspensió de militància en el PSOE i seguirà com a regidor

Toni González ha anunciat que dimitix de tots els seus càrrecs orgànics en el PSPV-PSOE i sol·licita la suspensió de militància. Continuarà com a regidor en el grup mixt després de les acusacions d'assetjament sexual i laboral.

Alerta taronja per pluges a València este diumenge, fins a 60 l/m² en una hora

València manté el nivell taronja per pluges intenses i tempestes, amb registres de fins a 60 l/m² en una hora en el litoral. Alacant i Castelló, en groc.

València tanca demà parcs, jardins i cementeris per alerta taronja de pluges

L'Ajuntament de València tancarà des de les 08.00 del diumenge parcs, jardins i cementeris davant l'alerta taronja per pluges i suspén les activitats esportives a l'aire lliure.