À Punt farà una programació especial per al Debat de Política General

La cadena pública valenciana À Punt té previst emetre una programació especial per al pròxim dimarts, 11 de setembre amb motiu del debat de política general en les Corts Valencianes. L'espai autonòmic valencià produirà el senyal institucional del debat, que serà distribuït a través de FORTA, l'organisme que reunix tots els espais públics de comunicació autonòmics. D'aquesta manera, À Punt emetrà tot el debat amb dos programes informatius especials, un en la ràdio i un altre en la televisió, que començaran a les 9.30 hores, detalla la televisió en un comunicat. L'espai televisiu serà presentat en aquest cas per Victoria Maso, des del centre de producció de programes de Burjassot; i per altra banda, Marta Ventura liderarà l'equip desplaçat al parlament valencià des del set que À Punt tindrà ubicat durant tota la jornada. Per a comentar les intervencions i tot allò que ocórrega dins de l''hemicicle així com en els passadissos, el programa comptarà amb diversos politòlegs experts en el tema i periodistes.

Pel que fa a la ràdio, la programació especial també començarà a les 9.30 hores, amb Jèssica Crespo com a conductora del programa, una de les veus ja conegudes de la ràdio d'À Punt. A més de l'emissió del debat, l'espai inclourà també totes les reaccions en les Corts i les aportacions de diversos comentaristes. La web i les xarxes socials d'À Punt, junt a l'emissió en línia dels programes de televisió i ràdio també dedicaran una àmplia cobertura 'minut a minut' en el que serà l'últim debat de política general de la legislatura i el primer des de l'inici de les emissions de la cadena pública en valencià.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé ha enaltit la capacitat de servir del personal públic en el lliurament de les medalles del Mèrit Civil

Bernabé ha enaltit la capacitat de servir del personal públic en el lliurament de les medalles del Mèrit Civil, amb reconeixements a trajectòries destacades. L'acte ha posat en valor la resposta en emergències i la coordinació institucional en la Comunitat Valenciana.

El Barça busca celebrar els 100 partits de Flic davant un Vila-real en ratxa al Camp Nou

El líder de LaLiga vol festejar el partit 100 de Hansi Flic davant un Vila-real que encadena dos triomfs seguits com a visitant al Camp Nou. El dol arriba abans de la Copa.

Morant desitja molta sort a Oltra i veu persecució política després de l’obertura de juí

Diana Morant ha desitjat 'molta sort' a Mónica Oltra després de l'orde de l'Audiència de València d'obrir juí per encobriment i ha denunciat una persecució política. La dirigent socialista ha evitat pronunciar-se sobre la seua hipotètica candidatura de Compromís i ha remarcat la seua respecte a la Justícia.

Morant denuncia masclisme en els atacs a lideratges femenins després del suport a l’alcalde d’Almussafes

La líder del PSPV-PSOE ha defés noves línies roges davant comportaments que no caben en el partit i ha demanat pensar en les denunciants.

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.