Rescat de pel·lícula: Xic ferit a l’illa de Tabarca

 

La  Policia Local i els bombers del Servei de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament han rescatat a una persona, un xic de 26 anys, que ha resultat ferit després de patir un accident en una zona rocosa en la cala del Francés, a l’illa de Tabarca. El jove va ser atés pels serveis sanitaris de l’illa, i evacuat en helicòpter a l’Hospital General d’Alacant. 

 

Segons fonts policials, diversos testimoniatges del succés van telefonar alertant de l’emergència que es va produir a les 18.45 hores, quan s’avisa a la Policia que un jove havia resultat ferit, per causes que s’investiguen. Aquesta persona estava banyant-se amb un grup d’amics, que passaven el dia a l’illa, en una zona de penya-segat, i es va colpejar contra les roques provocant ferides i policontusions, i va necessitar ser auxiliat.

 

La Policia es va traslladar immediatament amb dos agents, juntament amb el metge i una sanitària, així com l’embarcació amb sis efectius de bombers del SPEIS que es trobava a l’illa realitzant unes maniobres per a rescatar-lo i auxiliar-lo. 

 

La Policia i els bombers van procedir al rescat amb llitera del banyista, que va ser atés pel metge i traslladat fins a l’helicòpter pels cossos de seguretat, per a ser evacuat a l’Hospital General d’Alacant. 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.