Rescat de pel·lícula: Xic ferit a l’illa de Tabarca

 

La  Policia Local i els bombers del Servei de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament han rescatat a una persona, un xic de 26 anys, que ha resultat ferit després de patir un accident en una zona rocosa en la cala del Francés, a l’illa de Tabarca. El jove va ser atés pels serveis sanitaris de l’illa, i evacuat en helicòpter a l’Hospital General d’Alacant. 

 

Segons fonts policials, diversos testimoniatges del succés van telefonar alertant de l’emergència que es va produir a les 18.45 hores, quan s’avisa a la Policia que un jove havia resultat ferit, per causes que s’investiguen. Aquesta persona estava banyant-se amb un grup d’amics, que passaven el dia a l’illa, en una zona de penya-segat, i es va colpejar contra les roques provocant ferides i policontusions, i va necessitar ser auxiliat.

 

La Policia es va traslladar immediatament amb dos agents, juntament amb el metge i una sanitària, així com l’embarcació amb sis efectius de bombers del SPEIS que es trobava a l’illa realitzant unes maniobres per a rescatar-lo i auxiliar-lo. 

 

La Policia i els bombers van procedir al rescat amb llitera del banyista, que va ser atés pel metge i traslladat fins a l’helicòpter pels cossos de seguretat, per a ser evacuat a l’Hospital General d’Alacant. 

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.