Rescat de pel·lícula: Xic ferit a l’illa de Tabarca

 

La  Policia Local i els bombers del Servei de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament han rescatat a una persona, un xic de 26 anys, que ha resultat ferit després de patir un accident en una zona rocosa en la cala del Francés, a l’illa de Tabarca. El jove va ser atés pels serveis sanitaris de l’illa, i evacuat en helicòpter a l’Hospital General d’Alacant. 

 

Segons fonts policials, diversos testimoniatges del succés van telefonar alertant de l’emergència que es va produir a les 18.45 hores, quan s’avisa a la Policia que un jove havia resultat ferit, per causes que s’investiguen. Aquesta persona estava banyant-se amb un grup d’amics, que passaven el dia a l’illa, en una zona de penya-segat, i es va colpejar contra les roques provocant ferides i policontusions, i va necessitar ser auxiliat.

 

La Policia es va traslladar immediatament amb dos agents, juntament amb el metge i una sanitària, així com l’embarcació amb sis efectius de bombers del SPEIS que es trobava a l’illa realitzant unes maniobres per a rescatar-lo i auxiliar-lo. 

 

La Policia i els bombers van procedir al rescat amb llitera del banyista, que va ser atés pel metge i traslladat fins a l’helicòpter pels cossos de seguretat, per a ser evacuat a l’Hospital General d’Alacant. 

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.