11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Rescat de pel·lícula: Xic ferit a l’illa de Tabarca

 

La  Policia Local i els bombers del Servei de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament han rescatat a una persona, un xic de 26 anys, que ha resultat ferit després de patir un accident en una zona rocosa en la cala del Francés, a l’illa de Tabarca. El jove va ser atés pels serveis sanitaris de l’illa, i evacuat en helicòpter a l’Hospital General d’Alacant. 

 

Segons fonts policials, diversos testimoniatges del succés van telefonar alertant de l’emergència que es va produir a les 18.45 hores, quan s’avisa a la Policia que un jove havia resultat ferit, per causes que s’investiguen. Aquesta persona estava banyant-se amb un grup d’amics, que passaven el dia a l’illa, en una zona de penya-segat, i es va colpejar contra les roques provocant ferides i policontusions, i va necessitar ser auxiliat.

 

La Policia es va traslladar immediatament amb dos agents, juntament amb el metge i una sanitària, així com l’embarcació amb sis efectius de bombers del SPEIS que es trobava a l’illa realitzant unes maniobres per a rescatar-lo i auxiliar-lo. 

 

La Policia i els bombers van procedir al rescat amb llitera del banyista, que va ser atés pel metge i traslladat fins a l’helicòpter pels cossos de seguretat, per a ser evacuat a l’Hospital General d’Alacant. 

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.