14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Rescaten a un home ferit en caure pel cap de l’Horta en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Unitat d’especialistes de Cerca i Rescat del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i la Policia Local han organitzat este divendres un dispositiu per a localitzar i rescatar a un home de 81 anys que ha patit una caiguda per un tallat de les roques del cap de l’Horta en Alacant.

 

Segons fonts policials, cap a les 09.30 hores, han sigut alertats els servicis d’emergències a través d’una telefonada d’un particular que avisava d’un accident d’una persona d’avançada edat que ha patit una caiguda en la part rocosa del cap i no podria moure’s.

 

La Policia Local mobilitza immediatament dos patrulles juntament amb dos dotacions de bombers i la unitat de Cerca i Rescat i sis efectius del SPEIS, a demés d‘una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). 

 

La seua dona anava a denunciar la desaparició

Els bombers han rescatat a l’home, que ha patit ferides lleus, i ha sigut atés pels efectius sanitaris i traslladat pels bombers en llitera. Les maniobres del rescat han durat una hora fins que han pogut descendir-lo en la zona d’accés a on estava situada l’ambulància.

 

Minuts després, la Policia Local ha rebut amb una telefonada de la seua dona denunciant la seua desaparició, i ha sigut informada que es trobava en l’hospital.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.