Rescaten a un home ferit en caure pel cap de l’Horta en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Unitat d’especialistes de Cerca i Rescat del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i la Policia Local han organitzat este divendres un dispositiu per a localitzar i rescatar a un home de 81 anys que ha patit una caiguda per un tallat de les roques del cap de l’Horta en Alacant.

 

Segons fonts policials, cap a les 09.30 hores, han sigut alertats els servicis d’emergències a través d’una telefonada d’un particular que avisava d’un accident d’una persona d’avançada edat que ha patit una caiguda en la part rocosa del cap i no podria moure’s.

 

La Policia Local mobilitza immediatament dos patrulles juntament amb dos dotacions de bombers i la unitat de Cerca i Rescat i sis efectius del SPEIS, a demés d‘una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). 

 

La seua dona anava a denunciar la desaparició

Els bombers han rescatat a l’home, que ha patit ferides lleus, i ha sigut atés pels efectius sanitaris i traslladat pels bombers en llitera. Les maniobres del rescat han durat una hora fins que han pogut descendir-lo en la zona d’accés a on estava situada l’ambulància.

 

Minuts després, la Policia Local ha rebut amb una telefonada de la seua dona denunciant la seua desaparició, i ha sigut informada que es trobava en l’hospital.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.