18 C
València
Dimecres, 12 novembre, 2025

Rescaten a un home ferit en caure pel cap de l’Horta en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Unitat d’especialistes de Cerca i Rescat del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i la Policia Local han organitzat este divendres un dispositiu per a localitzar i rescatar a un home de 81 anys que ha patit una caiguda per un tallat de les roques del cap de l’Horta en Alacant.

 

Segons fonts policials, cap a les 09.30 hores, han sigut alertats els servicis d’emergències a través d’una telefonada d’un particular que avisava d’un accident d’una persona d’avançada edat que ha patit una caiguda en la part rocosa del cap i no podria moure’s.

 

La Policia Local mobilitza immediatament dos patrulles juntament amb dos dotacions de bombers i la unitat de Cerca i Rescat i sis efectius del SPEIS, a demés d‘una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). 

 

La seua dona anava a denunciar la desaparició

Els bombers han rescatat a l’home, que ha patit ferides lleus, i ha sigut atés pels efectius sanitaris i traslladat pels bombers en llitera. Les maniobres del rescat han durat una hora fins que han pogut descendir-lo en la zona d’accés a on estava situada l’ambulància.

 

Minuts després, la Policia Local ha rebut amb una telefonada de la seua dona denunciant la seua desaparició, i ha sigut informada que es trobava en l’hospital.

Últimes notícies

Ciutadans demana testifical de periodistes del gabinet de la llavors consellera Pradas

Ciutadans ha sol·licitat que declaren com a testimonis el cap de premsa i dos periodistes de l'equip de la llavors consellera Salomé Pradas per a aclarir decisions durant la DANA.

Experts alerten: les superbacterias podrien causar més morts que el càncer en 2050

Especialistes en medicina de laboratori advertixen que les infeccions per bacteris multiresistents podrien superar al càncer en mortalitat en 2050. Recalquen control, prevenció i nous fàrmacs.

Quatre detinguts i desmantellada una xarxa de narcokupas a Vilamarxant

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Vilamarxant una xarxa de narcokupas que ocupava un edifici, el subarrendava o el venia de manera il·legal i l'usava com a punt de venda de drogues. Quatre persones, dos hòmens i dos dones de 22 a 30 anys, han sigut detingudes.

Farmamundi amplia la seua ajuda a Gaza amb canastres d’aliments per a 270 famílies

Farmamundi amplia la seua resposta a Gaza amb un pla de dos mesos per a entregar canastres d'aliments a 270 famílies desplaçades. La treva no ha normalitzat l'entrada d'ajuda.

Detinguda una parella itinerant per furt afectuós a majors a Alacant i València

Una dona de 30 anys i un home de 26 han sigut detinguts a Santa Coloma de Gramenet per una dotzena de sostraccions i un robatori amb violència. La Policia Nacional els atribuïx fets a Alacant i València i ha intervingut nombroses joies i diners.

Ábalos demana al Suprem anul·lar el seu processament per falta de proves

Ábalos ha demanat a la Sala Segona del Suprem anul·lar el seu processament en el cas Koldo. Denúncia una instrucció basada en l'UCO i en Aldama i reclama diligències clau.

Vox afirma que no ha rebut encara la proposta formal de Pérez Llorca com a candidat

Vox sosté que el PP no li ha comunicat formalment la proposta de Juanfran Pérez Llorca per a la Generalitat i fixa cinc eixos per a negociar la investidura.

Detingudes set persones que explotaven sexualment a dones colombianes a Alacant

Guàrdia Civil i Policia Nacional han detingut a Dénia i Els Poblets a set integrants d'una xarxa que explotava a dones colombianes i han alliberat onze víctimes. S'han intervingut quasi 50.000 euros, 100 grams de cocaïna, tres vehicles i llibres de comptabilitat.