Rescaten a un javalí nadant sense rumb en el Port de València

 

Esta vesprada de dilluns, diferents agents de la Guàrdia Civil del Servici Marítim i del Port de València, auxiliats per uns quants pescadors, han rescatat a un javalí que es trobava nadant totalment desorientat, per les aigües del port de València

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, ningú sap com ha arribat l’animal fins a este lloc, però els agents i els pescadors que han acudit en el seu auxili li han salvat la vida, ja que mostrava clars signes de fatiga i desorientació.

 

Tal com han confirmat diferents testimonis al citat mitjà, el porc senglar portava  almenys des d’este matí atrapat en l’aigua. Uns pescadors han avisat als agents, mentres iniciaven el rescat del javalí.

 

Signes d’esgotament físic

Un patruller de la Guàrdia Civil s’ha desplaçat fins al lloc dels fets, a on ha arribat cap a les 13.20 hores. En eixe moment, els pescadors ja hi havien conseguit agarrar amb una corda per davall del cos al javalí, i d’esta manera han pogut dur-lo fins al Moll de Pescadors. L’animal presentava greus mostres d’esgotament físic.

 

Després d’arribar al port, els pescadors, tirant de la corda amb la que han amarrat al javalí, han conseguit que el porc senglar pujarà les escales fins al moll, però, en anar a agarrar-lo, el javalí s’ha espantat i ha tractat de fugir.

 

Es troba en bon estat de salut

En eixe moment, un agent de la Guàrdia Civil ha pogut fer-se amb l’animal i immobilitzar-lo, fins a l’arribada dels qui finalment l’han traslladat al centre de recuperació de fauna del Saler.

 

Tot apunta al fet que l’animal s’hauria despistat i hauria acabat caient a la mar, a on s’ha posat a nadar desesperadament fins que ha sigut rescatat pels pescadors i els guàrdies civils. A hores d’ara, l’animal es troba en bon estat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.