Reyes sabia que la roda estava «punxada»: «Ja l’arreglarem demà»

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l'accident

D’eixa manera va quedar el cotxe després de l’accident | València Diari

 

José Antonio Reyes i, com a mínim, un dels seus cosins que viatjava en el cotxe el dia de l’accident mortal, sabien que la roda que va fallar estava «punxada» perquè un taller els ho havia advertit, segons publica ‘El Español’.

 

Una setmana abans de l’accident, Reyes va demanar al seu cosí que portara a un taller d’Utrera –a on li canviaven les rodes– el cotxe que no gastava massa perquè volia que passara una revisió abans d’utilitzar el vehicle.

 

El taller assegura que va fer bé la faena

El taller a on el cotxe va passar la revisió és un dels especialitzats de la zona i amb bona reputació. Els treballadors asseguren que van fer bé la faena, que consistia en canviar les rodes per unes noves i calibrar-les. «Estem molt tranquils. La Guàrdia Civil ja va vindre i va vore la documentació. Som professionals especialitzats en vehicles d’alta gama» assegurava una de les responsables del taller d’Utrera.

 

«El cotxe va eixir perfecte. Hem sabut que després va passar la ITV» ha manifestat la responsable que afegia que eixe model de Mercedes «té un sensor de pressió baixa de rodes, que avisa al conductor» i ha indicat que el cotxe «va eixir amb el sensor restablit, és a dir, a punt per a detectar qualsevol problema de pressió en els pneumàtics i avisar-ho al panell».

 

I, de fet, un dels cosins va portar el cotxe a un taller de Mèrida perquè el sensor del cotxe hauria detectat un error en una de les rodes del cotxe després d’entrenar el dijous 30 i el divendres 31 de maig en Almendralejo.

 

Era habitual que los tres viajaran juntos

Els tres viatjaven junts moltes voltes | Instagram

 

El taller de Mèrida va confirmar l’error

Des del taller de Mèrida van indicar al cosí que hi havia una llanta xafada i, segons van declarar en ‘Espejo Público’ van dir que «d’eixa manera no es podia» eixir a la carretera. Però el client va dir «ja ho arreglarem demà en Sevilla», és per això que el mecànic va entendre que volien portar el cotxe al seu taller de confiança.

 

Després de saber que no jugaria eixe cap de setmana, Reyes se’n va anar cap a Utrera amb els seus dos cosins, una volta acabat l’entrenament. Per tant, eren conscients del problema mecànic que patia el cotxe que, com era d’alta gamma i deportiu, tenia unes llantes més primes. Açò, juntament amb el mal estat de la llanta posterior esquerra a causa de la conducció, hauria causat el fatal accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.