10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Reyes sabia que la roda estava «punxada»: «Ja l’arreglarem demà»

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l'accident

D’eixa manera va quedar el cotxe després de l’accident | València Diari

 

José Antonio Reyes i, com a mínim, un dels seus cosins que viatjava en el cotxe el dia de l’accident mortal, sabien que la roda que va fallar estava «punxada» perquè un taller els ho havia advertit, segons publica ‘El Español’.

 

Una setmana abans de l’accident, Reyes va demanar al seu cosí que portara a un taller d’Utrera –a on li canviaven les rodes– el cotxe que no gastava massa perquè volia que passara una revisió abans d’utilitzar el vehicle.

 

El taller assegura que va fer bé la faena

El taller a on el cotxe va passar la revisió és un dels especialitzats de la zona i amb bona reputació. Els treballadors asseguren que van fer bé la faena, que consistia en canviar les rodes per unes noves i calibrar-les. «Estem molt tranquils. La Guàrdia Civil ja va vindre i va vore la documentació. Som professionals especialitzats en vehicles d’alta gama» assegurava una de les responsables del taller d’Utrera.

 

«El cotxe va eixir perfecte. Hem sabut que després va passar la ITV» ha manifestat la responsable que afegia que eixe model de Mercedes «té un sensor de pressió baixa de rodes, que avisa al conductor» i ha indicat que el cotxe «va eixir amb el sensor restablit, és a dir, a punt per a detectar qualsevol problema de pressió en els pneumàtics i avisar-ho al panell».

 

I, de fet, un dels cosins va portar el cotxe a un taller de Mèrida perquè el sensor del cotxe hauria detectat un error en una de les rodes del cotxe després d’entrenar el dijous 30 i el divendres 31 de maig en Almendralejo.

 

Era habitual que los tres viajaran juntos

Els tres viatjaven junts moltes voltes | Instagram

 

El taller de Mèrida va confirmar l’error

Des del taller de Mèrida van indicar al cosí que hi havia una llanta xafada i, segons van declarar en ‘Espejo Público’ van dir que «d’eixa manera no es podia» eixir a la carretera. Però el client va dir «ja ho arreglarem demà en Sevilla», és per això que el mecànic va entendre que volien portar el cotxe al seu taller de confiança.

 

Després de saber que no jugaria eixe cap de setmana, Reyes se’n va anar cap a Utrera amb els seus dos cosins, una volta acabat l’entrenament. Per tant, eren conscients del problema mecànic que patia el cotxe que, com era d’alta gamma i deportiu, tenia unes llantes més primes. Açò, juntament amb el mal estat de la llanta posterior esquerra a causa de la conducció, hauria causat el fatal accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.