9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Reyes sabia que la roda estava «punxada»: «Ja l’arreglarem demà»

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l'accident

D’eixa manera va quedar el cotxe després de l’accident | València Diari

 

José Antonio Reyes i, com a mínim, un dels seus cosins que viatjava en el cotxe el dia de l’accident mortal, sabien que la roda que va fallar estava «punxada» perquè un taller els ho havia advertit, segons publica ‘El Español’.

 

Una setmana abans de l’accident, Reyes va demanar al seu cosí que portara a un taller d’Utrera –a on li canviaven les rodes– el cotxe que no gastava massa perquè volia que passara una revisió abans d’utilitzar el vehicle.

 

El taller assegura que va fer bé la faena

El taller a on el cotxe va passar la revisió és un dels especialitzats de la zona i amb bona reputació. Els treballadors asseguren que van fer bé la faena, que consistia en canviar les rodes per unes noves i calibrar-les. «Estem molt tranquils. La Guàrdia Civil ja va vindre i va vore la documentació. Som professionals especialitzats en vehicles d’alta gama» assegurava una de les responsables del taller d’Utrera.

 

«El cotxe va eixir perfecte. Hem sabut que després va passar la ITV» ha manifestat la responsable que afegia que eixe model de Mercedes «té un sensor de pressió baixa de rodes, que avisa al conductor» i ha indicat que el cotxe «va eixir amb el sensor restablit, és a dir, a punt per a detectar qualsevol problema de pressió en els pneumàtics i avisar-ho al panell».

 

I, de fet, un dels cosins va portar el cotxe a un taller de Mèrida perquè el sensor del cotxe hauria detectat un error en una de les rodes del cotxe després d’entrenar el dijous 30 i el divendres 31 de maig en Almendralejo.

 

Era habitual que los tres viajaran juntos

Els tres viatjaven junts moltes voltes | Instagram

 

El taller de Mèrida va confirmar l’error

Des del taller de Mèrida van indicar al cosí que hi havia una llanta xafada i, segons van declarar en ‘Espejo Público’ van dir que «d’eixa manera no es podia» eixir a la carretera. Però el client va dir «ja ho arreglarem demà en Sevilla», és per això que el mecànic va entendre que volien portar el cotxe al seu taller de confiança.

 

Després de saber que no jugaria eixe cap de setmana, Reyes se’n va anar cap a Utrera amb els seus dos cosins, una volta acabat l’entrenament. Per tant, eren conscients del problema mecànic que patia el cotxe que, com era d’alta gamma i deportiu, tenia unes llantes més primes. Açò, juntament amb el mal estat de la llanta posterior esquerra a causa de la conducció, hauria causat el fatal accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.