Anuncios

Condemnen a un home per atracar un supermercat i robar en diferents cotxes en Benidorm

 

La Secció Tercera de l’Audiència d’Alacant ha condemnat a un home a cinc anys i tres mesos de presó per robar en diferents cotxes estacionats en un garatge comunitari i atracar un supermercat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, la sentència feta pública este matí pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat ha determinat que el presumpte autor dels fets es va declarar culpable i es va conformar amb la condemna sol·licitada per la Fiscalia.

Anuncios

 

Els fets es van produir el 9 de gener d’enguany, quan l’assaltant, que havia sigut condemnat ja amb anterioritat quatre vegades per delictes de robatori, es va introduir en un garatge comunitari d’una urbanització de Benidorm, va forçar les portes de quatre trasters i va trencar les llunes posteriors d’uns quants cotxes amb una pedra de grans dimensions per a apoderar-se dels efectes de valor.

 

Va amenaçar a l’ama del supermercat

Poc després, l’ara condemnat es va dirigir a un supermercat de la mateixa urbanització, a on va entrar amb el cap cobert per un casc de motorista i va amenaçar a la propietària amb un objecte perillós de grans dimensions a l’esquena perquè li entregarà la recaptació.

 

Un veí que va sentir els crits de la propietària del supermercat va acudir en la seua ajuda i va sorprendre en ple carrer al lladre mentres agarrava tots els diners del supermercat, que tenia uns 100 euros.

 

El testimoni va tractar de retindre a l’atracador, però no el va conseguir perquè este va començar a pegar-li colps i punyades per tot el cos que li van ocasionar diferents lesions.

Condemnat a cinc anys de presó

Ara, el tribunal li considera autor d’un delicte continuat de robatori amb força, pel qual li condemna a tres anys de presó. Igualment, li imposa altres dos anys de presó per un delicte de robatori amb violència. 

 

Finalment, la sentència establix que l’autor dels fets ha de pagar una multa per un delicte de lesions amb atenuant de reparació del mal.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.
Anuncios