Condemnen a un home per atracar un supermercat i robar en diferents cotxes en Benidorm

 

La Secció Tercera de l’Audiència d’Alacant ha condemnat a un home a cinc anys i tres mesos de presó per robar en diferents cotxes estacionats en un garatge comunitari i atracar un supermercat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, la sentència feta pública este matí pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat ha determinat que el presumpte autor dels fets es va declarar culpable i es va conformar amb la condemna sol·licitada per la Fiscalia.

 

Els fets es van produir el 9 de gener d’enguany, quan l’assaltant, que havia sigut condemnat ja amb anterioritat quatre vegades per delictes de robatori, es va introduir en un garatge comunitari d’una urbanització de Benidorm, va forçar les portes de quatre trasters i va trencar les llunes posteriors d’uns quants cotxes amb una pedra de grans dimensions per a apoderar-se dels efectes de valor.

 

Va amenaçar a l’ama del supermercat

Poc després, l’ara condemnat es va dirigir a un supermercat de la mateixa urbanització, a on va entrar amb el cap cobert per un casc de motorista i va amenaçar a la propietària amb un objecte perillós de grans dimensions a l’esquena perquè li entregarà la recaptació.

 

Un veí que va sentir els crits de la propietària del supermercat va acudir en la seua ajuda i va sorprendre en ple carrer al lladre mentres agarrava tots els diners del supermercat, que tenia uns 100 euros.

 

El testimoni va tractar de retindre a l’atracador, però no el va conseguir perquè este va començar a pegar-li colps i punyades per tot el cos que li van ocasionar diferents lesions.

Condemnat a cinc anys de presó

Ara, el tribunal li considera autor d’un delicte continuat de robatori amb força, pel qual li condemna a tres anys de presó. Igualment, li imposa altres dos anys de presó per un delicte de robatori amb violència. 

 

Finalment, la sentència establix que l’autor dels fets ha de pagar una multa per un delicte de lesions amb atenuant de reparació del mal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.