9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Condemnen a un home per atracar un supermercat i robar en diferents cotxes en Benidorm

 

La Secció Tercera de l’Audiència d’Alacant ha condemnat a un home a cinc anys i tres mesos de presó per robar en diferents cotxes estacionats en un garatge comunitari i atracar un supermercat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, la sentència feta pública este matí pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat ha determinat que el presumpte autor dels fets es va declarar culpable i es va conformar amb la condemna sol·licitada per la Fiscalia.

 

Els fets es van produir el 9 de gener d’enguany, quan l’assaltant, que havia sigut condemnat ja amb anterioritat quatre vegades per delictes de robatori, es va introduir en un garatge comunitari d’una urbanització de Benidorm, va forçar les portes de quatre trasters i va trencar les llunes posteriors d’uns quants cotxes amb una pedra de grans dimensions per a apoderar-se dels efectes de valor.

 

Va amenaçar a l’ama del supermercat

Poc després, l’ara condemnat es va dirigir a un supermercat de la mateixa urbanització, a on va entrar amb el cap cobert per un casc de motorista i va amenaçar a la propietària amb un objecte perillós de grans dimensions a l’esquena perquè li entregarà la recaptació.

 

Un veí que va sentir els crits de la propietària del supermercat va acudir en la seua ajuda i va sorprendre en ple carrer al lladre mentres agarrava tots els diners del supermercat, que tenia uns 100 euros.

 

El testimoni va tractar de retindre a l’atracador, però no el va conseguir perquè este va començar a pegar-li colps i punyades per tot el cos que li van ocasionar diferents lesions.

Condemnat a cinc anys de presó

Ara, el tribunal li considera autor d’un delicte continuat de robatori amb força, pel qual li condemna a tres anys de presó. Igualment, li imposa altres dos anys de presó per un delicte de robatori amb violència. 

 

Finalment, la sentència establix que l’autor dels fets ha de pagar una multa per un delicte de lesions amb atenuant de reparació del mal.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.