Condemnen a un home per atracar un supermercat i robar en diferents cotxes en Benidorm

 

La Secció Tercera de l’Audiència d’Alacant ha condemnat a un home a cinc anys i tres mesos de presó per robar en diferents cotxes estacionats en un garatge comunitari i atracar un supermercat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, la sentència feta pública este matí pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat ha determinat que el presumpte autor dels fets es va declarar culpable i es va conformar amb la condemna sol·licitada per la Fiscalia.

 

Els fets es van produir el 9 de gener d’enguany, quan l’assaltant, que havia sigut condemnat ja amb anterioritat quatre vegades per delictes de robatori, es va introduir en un garatge comunitari d’una urbanització de Benidorm, va forçar les portes de quatre trasters i va trencar les llunes posteriors d’uns quants cotxes amb una pedra de grans dimensions per a apoderar-se dels efectes de valor.

 

Va amenaçar a l’ama del supermercat

Poc després, l’ara condemnat es va dirigir a un supermercat de la mateixa urbanització, a on va entrar amb el cap cobert per un casc de motorista i va amenaçar a la propietària amb un objecte perillós de grans dimensions a l’esquena perquè li entregarà la recaptació.

 

Un veí que va sentir els crits de la propietària del supermercat va acudir en la seua ajuda i va sorprendre en ple carrer al lladre mentres agarrava tots els diners del supermercat, que tenia uns 100 euros.

 

El testimoni va tractar de retindre a l’atracador, però no el va conseguir perquè este va començar a pegar-li colps i punyades per tot el cos que li van ocasionar diferents lesions.

Condemnat a cinc anys de presó

Ara, el tribunal li considera autor d’un delicte continuat de robatori amb força, pel qual li condemna a tres anys de presó. Igualment, li imposa altres dos anys de presó per un delicte de robatori amb violència. 

 

Finalment, la sentència establix que l’autor dels fets ha de pagar una multa per un delicte de lesions amb atenuant de reparació del mal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.

Morant creu que Abascal exigix a Feijóo el model Mazón per a pactar a Aragó i Extremadura: sí a tot

Diana Morant ha acusat a Vox de voler replicar a Aragó i Extremadura el 'model Mazón' aplicat en la Comunitat Valenciana, basat en 'el fet que és tot que sí' i 'gratitud immensa'. Com a exemple, ha citat la reprovació fallida de l'alcalde d'Alacant, on Vox va demanar la seua dimissió però el va recolzar en la votació.