El servei nocturn de Metrovalencia en la nit de Cap d’Any funcionarà al 50-60% pels aturs parcials

 

El nou servei nocturn de Metrovalencia funcionarà en la nit de Cap d’Any al 50 i 60% per la coincidència amb els aturs parcials convocats pels sindicats des de divendres passat 14 de desembre, segons fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

  

Igual que els últims caps de setmana, l’acabat d’estrenar servei de metro nocturn a València estarà operatiu «en principi» durant la nit del dilluns 31 de desembre al dimarts 1 de gener de 2019 entre el 50 i el 60%, el percentatge establit per Inspecció de Treball davant la convocatòria de vaga.

    

Des de Ferrocarrils subratllen que «els sindicats han convocat vaga per a intentar perjudicar i cridar l’atenció del servei nocturn, per això l’han convocada aquesta nit i els caps de setmana previs». Davant aquesta situació, «jugaran» amb el percentatge de serveis mínims, igual que els dos últims caps de setmana.

 

En els pròxims dies es faran públics l’horari del servei

  

La companyia pública informarà durant els pròxims dies de les hores de pas i freqüències concretes i facilitarà els horaris a través de la seua pàgina web, segons les mateixes fonts.

  

FGV va anunciar diumenge passat, 23 de desembre, que «per primera vegada, en la nit de Cap d’Any el servei serà ininterromput durant tota la nit fins a enllaçar amb el servei de l’endemà», una de les mesures més destacades de la modificació dels horaris per Nadal que ha entrat en vigor aquest dimecres.

 

Similar el servei de metro per al dia de la cavalcada de Reis

  

En nit de Cap d’Any, els aturs estan convocats de nou a dotze de la nit i seguixen en Any Nou fins a les set del matí. Prèviament, també hi haurà aquest divendres 28, de 18.50 a 21.30 i de 22 a 00 hores; el dissabte 29, de 00 a 4 hores i de 22 a 00, i el diumenge 30 de 00 a 4, de 20 a 21 i de 22 a 00 hores.

    

Ja en 2019, els pròxims aturs seran el divendres 4 de gener, de 13.30 a 15.30, de 19.25 a 21.10 i de 22 a 00; el dissabte 5, de 00 a 4, de 19 a 21.45 i de 22 a 00, i el diumenge 6 de mitjanit a les quatre del matí.

    

Des de Ferrocarrils asseguren que el funcionament del servei de metro nocturn en la nit de la cavalcada de Reis Mags serà similar al de nit de Cap d’Any i al dels últims caps de setmana, igual que el del festiu del dia de Reis.

 

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.