El servei nocturn de Metrovalencia en la nit de Cap d’Any funcionarà al 50-60% pels aturs parcials

 

El nou servei nocturn de Metrovalencia funcionarà en la nit de Cap d’Any al 50 i 60% per la coincidència amb els aturs parcials convocats pels sindicats des de divendres passat 14 de desembre, segons fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

  

Igual que els últims caps de setmana, l’acabat d’estrenar servei de metro nocturn a València estarà operatiu «en principi» durant la nit del dilluns 31 de desembre al dimarts 1 de gener de 2019 entre el 50 i el 60%, el percentatge establit per Inspecció de Treball davant la convocatòria de vaga.

    

Des de Ferrocarrils subratllen que «els sindicats han convocat vaga per a intentar perjudicar i cridar l’atenció del servei nocturn, per això l’han convocada aquesta nit i els caps de setmana previs». Davant aquesta situació, «jugaran» amb el percentatge de serveis mínims, igual que els dos últims caps de setmana.

 

En els pròxims dies es faran públics l’horari del servei

  

La companyia pública informarà durant els pròxims dies de les hores de pas i freqüències concretes i facilitarà els horaris a través de la seua pàgina web, segons les mateixes fonts.

  

FGV va anunciar diumenge passat, 23 de desembre, que «per primera vegada, en la nit de Cap d’Any el servei serà ininterromput durant tota la nit fins a enllaçar amb el servei de l’endemà», una de les mesures més destacades de la modificació dels horaris per Nadal que ha entrat en vigor aquest dimecres.

 

Similar el servei de metro per al dia de la cavalcada de Reis

  

En nit de Cap d’Any, els aturs estan convocats de nou a dotze de la nit i seguixen en Any Nou fins a les set del matí. Prèviament, també hi haurà aquest divendres 28, de 18.50 a 21.30 i de 22 a 00 hores; el dissabte 29, de 00 a 4 hores i de 22 a 00, i el diumenge 30 de 00 a 4, de 20 a 21 i de 22 a 00 hores.

    

Ja en 2019, els pròxims aturs seran el divendres 4 de gener, de 13.30 a 15.30, de 19.25 a 21.10 i de 22 a 00; el dissabte 5, de 00 a 4, de 19 a 21.45 i de 22 a 00, i el diumenge 6 de mitjanit a les quatre del matí.

    

Des de Ferrocarrils asseguren que el funcionament del servei de metro nocturn en la nit de la cavalcada de Reis Mags serà similar al de nit de Cap d’Any i al dels últims caps de setmana, igual que el del festiu del dia de Reis.

 

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.