La seua exparella la mossega en el pòmul a València

Un home de 27 anys ha sigut detingut a València per la Policia Nacional després de suposadament introduir en un cotxe per la força a la seua exparella, sobre la qual té en vigor una ordre d’allunyament, i agredir-la mossegant-li en el pòmul esquerre, en una nova agressió masclista.

Segons fons policials, l’home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments i trencament de mesura cautelar.

Els fets van ocórrer sobre dos quarts de sis del matí, quan diversos agents de Policia Nacional de paisà van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Ruzafa.

Diversos testimonis que estigueren presents asseguren que, un home hauria introduït a la força a una dona a l’interior d’un vehicle, abandonant tots dos el lloc a bord d’este.

Els agents acudiren ràpidament al lloc

Els agents van acudir ràpidament a la zona i després de localitzar el turisme del sospitós circulant per la carretera Font de Sant Lluís, van aconseguir interceptar-lo i donar-li l’alt, identificant-se com a policies.

En el seu interior es trobava un home i una dona, les característiques de la qual coincidien amb la descripció aportada per diversos ciutadans, testimonis dels fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.