16.6 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

La seua exparella la mossega en el pòmul a València

Un home de 27 anys ha sigut detingut a València per la Policia Nacional després de suposadament introduir en un cotxe per la força a la seua exparella, sobre la qual té en vigor una ordre d’allunyament, i agredir-la mossegant-li en el pòmul esquerre, en una nova agressió masclista.

Segons fons policials, l’home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments i trencament de mesura cautelar.

Els fets van ocórrer sobre dos quarts de sis del matí, quan diversos agents de Policia Nacional de paisà van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Ruzafa.

Diversos testimonis que estigueren presents asseguren que, un home hauria introduït a la força a una dona a l’interior d’un vehicle, abandonant tots dos el lloc a bord d’este.

Els agents acudiren ràpidament al lloc

Els agents van acudir ràpidament a la zona i després de localitzar el turisme del sospitós circulant per la carretera Font de Sant Lluís, van aconseguir interceptar-lo i donar-li l’alt, identificant-se com a policies.

En el seu interior es trobava un home i una dona, les característiques de la qual coincidien amb la descripció aportada per diversos ciutadans, testimonis dels fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.