La seua exparella la mossega en el pòmul a València

Un home de 27 anys ha sigut detingut a València per la Policia Nacional després de suposadament introduir en un cotxe per la força a la seua exparella, sobre la qual té en vigor una ordre d’allunyament, i agredir-la mossegant-li en el pòmul esquerre, en una nova agressió masclista.

Segons fons policials, l’home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments i trencament de mesura cautelar.

Els fets van ocórrer sobre dos quarts de sis del matí, quan diversos agents de Policia Nacional de paisà van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Ruzafa.

Diversos testimonis que estigueren presents asseguren que, un home hauria introduït a la força a una dona a l’interior d’un vehicle, abandonant tots dos el lloc a bord d’este.

Els agents acudiren ràpidament al lloc

Els agents van acudir ràpidament a la zona i després de localitzar el turisme del sospitós circulant per la carretera Font de Sant Lluís, van aconseguir interceptar-lo i donar-li l’alt, identificant-se com a policies.

En el seu interior es trobava un home i una dona, les característiques de la qual coincidien amb la descripció aportada per diversos ciutadans, testimonis dels fets.

Últimes notícies

L’ampliació d’Almaraz allarga fins a 2030 el tancament nuclear a Espanya

El Govern ha autoritzat que la central nuclear d’Almaraz continue operant fins al 8 de juny de 2030, fet que obliga a retocar el calendari de tancament escalonat però manté 2035 com a data final del parc nuclear espanyol.

Vuit detinguts per una brutal baralla amb ganivets i destrals en un parc de València

La Policia Nacional ha detingut huit hòmens per una violenta baralla amb ganivets, destrals i un atropellament en un parc del districte de Trànsits de València el passat 16 de juliol. Dos estan investigats per homicidi en grau de temptativa i un altre també per amenaces greus i robatori o furt d’ús de vehicle.

Més de 728.000 desplaçaments per carretera en la Comunitat este pont del 15 d’agost

La DGT preveu més de 728.000 viatges per carretera en la Comunitat Valenciana durant l’operació especial del pont del 15 d’agost i reclama màxima prudència al volant davant l’augment de víctimes mortals.

Roberto Bautista torna al futbol i marca dos gols un mes després de retirar-se del tenis

Roberto Bautista, retirat del tenis fa només un mes, s’ha estrenat amb Els Ibarsos marcant dos gols en un amistós contra el Morella. L’exnúmero u valencià del tenis recupera així la carrera futbolística que va abandonar amb 14 anys.

La Tomatina es menja ara en cucurutxo amb un gelat de tomaca fet a Buñol

La gelateria italiana Al Bacio, regentada per Diego Salvati a Buñol, ha creat un gelat de tomaca amb producte local com a homenatge gastronòmic a la Tomatina. L’elaboració, de sabor salat i en edició limitada, busca l’equilibri entre l’acidesa del tomata i el punt dolç d’un gelat tradicional.

225 conductors acaben davant del jutge en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 225 conductors en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, més de la mitat per alcohol. València concentra bona part de les actuacions per conduir sense permís i sota els efectes de l'alcohol.

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.