19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

La seua exparella la mossega en el pòmul a València

Un home de 27 anys ha sigut detingut a València per la Policia Nacional després de suposadament introduir en un cotxe per la força a la seua exparella, sobre la qual té en vigor una ordre d’allunyament, i agredir-la mossegant-li en el pòmul esquerre, en una nova agressió masclista.

Segons fons policials, l’home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments i trencament de mesura cautelar.

Els fets van ocórrer sobre dos quarts de sis del matí, quan diversos agents de Policia Nacional de paisà van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte valencià de Ruzafa.

Diversos testimonis que estigueren presents asseguren que, un home hauria introduït a la força a una dona a l’interior d’un vehicle, abandonant tots dos el lloc a bord d’este.

Els agents acudiren ràpidament al lloc

Els agents van acudir ràpidament a la zona i després de localitzar el turisme del sospitós circulant per la carretera Font de Sant Lluís, van aconseguir interceptar-lo i donar-li l’alt, identificant-se com a policies.

En el seu interior es trobava un home i una dona, les característiques de la qual coincidien amb la descripció aportada per diversos ciutadans, testimonis dels fets.

Últimes notícies

Catalá afirma que el projecte en el port no té per què ser un gratacel

L'alcaldessa ha defés que la futura construcció en la Marina no té per què ser un gratacel i que l'altura quedarà definida pels projectes. Ha retret a Compromís el seu canvi de postura i manté el diàleg amb les associacions veïnals.

Detinguda a València després de confessar que va enverinar a la seua parella amb pastilles

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va confessar haver introduït nombroses pastilles en el desdejuni de la seua parella. L'home, de 71 anys, tenia antecedents per agressió sexual i va estar tretze mesos a la presó provisional.

El rescat de fotos de la DANA a València retorna memòria a les famílies

El projecte 'Salvem els fotos' treballa amb 2,5 milions d'imatges danyades per la DANA de 2024 per a retornar records i alleujar l'impacte emocional. La iniciativa, impulsada per la UV, continuarà activa en 2026.

Pérez Llorca acusa el Govern de sabotatge a Alacant per no finançar l’abocat zero

El president valencià ha denunciat que l'Executiu no sufraga els 300 milions del projecte de reutilització total de l'aigua a Alacant i la Diputació se suma a les crítiques.

Ricardo Ten i Awa Fam brillen entre els guardonats dels Premis Nacionals de l’Esport

La gala del Pardo va unir els premis de 2023 i 2024 amb els Reis al capdavant. Ten i Fam van compartir focus amb Aitana Bonmatí, Rodri, María Pérez i Álvaro Martín.

Associacions de víctimes de la dana acusen el Consell d’intentar diluir la seua veu en Les Corts

Les tres associacions majoritàries denuncien que la comissió d'investigació en Les Corts les agrupa amb més entitats i limita els seus temps d'intervenció. Demanen prioritat i claredat en un procés que, asseguren, avança amb poques sessions.

Pérez Llorca destaca el nou transport de la Vega Baixa com a exemple de política útil

La Generalitat ha presentat a Orihuela el desplegament per fases de tres corredors de bus a la Vega Baixa, amb 28 línies, 10 milions i més servicis en festius. El pla connectarà 400.000 habitants i més de 80 nuclis amb aeroport, AVE i hospitals.

Pérez Llorca ha anunciat una reunió ‘en breu’ amb RTVE per a mantindre el Benidorm Fest a Benidorm

Pérez Llorca ha anunciat que es reunirà 'en breu' amb RTVE perquè el Benidorm Fest seguisca a Benidorm. La Generalitat fixa així la seua postura en plena setmana del certamen.