17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Sis ferits en bolcar amb la furgoneta en l’A-35, en l’Alcúdia de Crespins

A-35 a l'altura de l'Alcúdia de Crespins, en la Costera (València)

L’accident s’ha produït en l’A-35 | Google Maps

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat d’un accident de trànsit, produït esta nit de dijous, en l’Alcúdia de Crespins, en la comarca de la Costera (València). En el succés, en el que ha bolcat una furgonetasis persones han resultat ferides.

 

L’accident s’ha produït cap a les onze i mitja de la nit en l’A-35 i el CICU ha mobilitzat, ràpidament, dos ambulàncies: una del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip mèdic ha assistit a les sis víctimes: una xica, de 26 anys, per contusió abdominal; una dona, de 36 anys, per contusions en el cap; una dona, de 52 anys, per traumatisme cranioencefàlic; una dona, de 53 anys, per fractura de monyica; un xic, de 28 anys, per commoció; i un home, de 37, també per commoció.

 

Una volta estabilitzades, els sis ferits han sigut traslladats a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

Últimes notícies

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.

Morant demana als presidents autonòmics no bloquejar un finançament on ningú perd

Diana Morant ha instat els presidents autonòmics a no obstaculitzar el nou model de finançament, que no retalla a cap comunitat i millora la posició valenciana. Els agents socials han recolzat la proposta i han demanat un fons d'anivellament i la condonació del deute per l'infrafinançament.