11.2 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

El so del mòbil de la dona soterrada a Peníscola, clau per a la seua localització

 

El so del telèfon mòbil de la dona soterrada entre els enderrocs de l’edifici esfondrat aquest dimecres a Peníscola ha contribuït a la localització del seu cadàver, en la vesprada d’aquest dijous, per part dels serveis d’emergències.

Segons l’alcalde de la localitat, Andrés Martínez, una amiga de la víctima, que acabava d’assabentar-se del succés, li va cridar i li va facilitar el número de telèfon de la dona, a la qual havia estat cridant en diverses ocasions sense obtindre cap resposta.

 

“Hem fet un silenci i en cridar s’ha escoltat el so del mòbil”, ha destacat Martínez, qui ha indicat que això ha permés localitzar el cos sense vida d’aquesta dona, l’última de les tres persones que quedava sota els enderrocs, després que l’edifici col·lapsarà a última hora d’aquest dimecres.

 

Un minut de silenci en record de les víctimes

El sinistre ha causat també la mort d’un menor de 15 anys el cos dels quals ha sigut localitzat aquest dijous i un ferit, un jove de 26 anys que va poder ser rescatat  i roman hospitalitzat en vigilància intensiva, on evoluciona favorablement.

 

Tots ells formen part de la mateixa família, ja que la dona era la mare del jove que va ser rescatat amb vida, i el menor mort és el fill de la parella d’aquesta, que va resultar il·lés.

 

L’Ajuntament de Peníscola ha decretat per a aquest divendres un dia de dol oficial en el municipi i ha convocat un minut de silenci a les 12 del migdia en record de les víctimes, segons ha afirmat l’alcalde.

Últimes notícies

La jutgessa manté la declaració de Feijóo i obri l’interrogatori per la DANA

La instructora ha negat suspendre la compareixença del líder del PP, demanada per l'acusació popular de Ciutadans, i ha començat a preguntar-li. La sessió seguix el pla previst.

Comença la declaració de Núñez Feijóo davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana

La jutgessa de Catarroja ha iniciat a les 09.45 la declaració, com a testimoni, d'Alberto Núñez Feijóo per la gestió de la dana. La compareixença és telemàtica i Ciutadans demana que siga presencial.

Feijóo afronta tranquil la seua declaració davant la jutgessa per la gestió de la dana

Feijóo ha assegurat que afronta absolutament tranquil la seua obligació de declarar davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la dana. Compareix per videoconferència com a testimoni i el focus estarà en els missatges que va intercanviar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024.

Detingut per maltractar i mutilar 19 galls de baralla a Crevillent

Un home de 40 anys ha sigut detingut a Crevillent per suposadament maltractar i mutilar 19 galls de baralla en la seua vivenda. La policia va trobar drogues i utensilis per a combats, i l'arrestat tenia una inhabilitació per a treballar amb animals.

Ciutadans demanarà suspendre la declaració telemàtica de Feijóo perquè acudisca al jutjat

L'advocada de Ciutadans Mamen Peris ha anunciat que sol·licitarà suspendre la declaració telemàtica d'Alberto Núñez Feijóo, prevista a les 09.30. Reclama la seua presència física davant el jutjat en la causa penal per la gestió de la DANA.

Feijóo afronta tranquil el seu deure de declarar davant la jutgessa per la gestió de la DANA

Feijóo ha afirmat que afronta absolutament tranquil la seua declaració, que realitzarà per videoconferència com a testimoni des del Congrés. La diligència se centra en els missatges del 29 d'octubre de 2024 amb Carlos Mazón, aportats voluntàriament a la causa.

Ha ingressat a la presó un encaputxat per l’atracament a una gasolinera a Novelda

Un home de 44 anys ha ingressat a la presó com a presumpte autor d'un atracament amb arma blanca en una gasolinera de Novelda. Va ser interceptat després de ser identificat i es va recuperar l'arma utilitzada.

Bombers intenten sufocar un incendi en una planta fragmentadora de ferralla de Sollana

El foc ha començat sobre les 2.28 i sis hores després seguia actiu. Set dotacions i comandaments coordinen relleus per a contindre-ho dins del recinte.