Anuncios

El so del mòbil de la dona soterrada a Peníscola, clau per a la seua localització

 

El so del telèfon mòbil de la dona soterrada entre els enderrocs de l’edifici esfondrat aquest dimecres a Peníscola ha contribuït a la localització del seu cadàver, en la vesprada d’aquest dijous, per part dels serveis d’emergències.

Segons l’alcalde de la localitat, Andrés Martínez, una amiga de la víctima, que acabava d’assabentar-se del succés, li va cridar i li va facilitar el número de telèfon de la dona, a la qual havia estat cridant en diverses ocasions sense obtindre cap resposta.

Anuncios

 

“Hem fet un silenci i en cridar s’ha escoltat el so del mòbil”, ha destacat Martínez, qui ha indicat que això ha permés localitzar el cos sense vida d’aquesta dona, l’última de les tres persones que quedava sota els enderrocs, després que l’edifici col·lapsarà a última hora d’aquest dimecres.

 

Un minut de silenci en record de les víctimes

El sinistre ha causat també la mort d’un menor de 15 anys el cos dels quals ha sigut localitzat aquest dijous i un ferit, un jove de 26 anys que va poder ser rescatat  i roman hospitalitzat en vigilància intensiva, on evoluciona favorablement.

 

Tots ells formen part de la mateixa família, ja que la dona era la mare del jove que va ser rescatat amb vida, i el menor mort és el fill de la parella d’aquesta, que va resultar il·lés.

 

L’Ajuntament de Peníscola ha decretat per a aquest divendres un dia de dol oficial en el municipi i ha convocat un minut de silenci a les 12 del migdia en record de les víctimes, segons ha afirmat l’alcalde.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios