El so del mòbil de la dona soterrada a Peníscola, clau per a la seua localització

 

El so del telèfon mòbil de la dona soterrada entre els enderrocs de l’edifici esfondrat aquest dimecres a Peníscola ha contribuït a la localització del seu cadàver, en la vesprada d’aquest dijous, per part dels serveis d’emergències.

Segons l’alcalde de la localitat, Andrés Martínez, una amiga de la víctima, que acabava d’assabentar-se del succés, li va cridar i li va facilitar el número de telèfon de la dona, a la qual havia estat cridant en diverses ocasions sense obtindre cap resposta.

 

“Hem fet un silenci i en cridar s’ha escoltat el so del mòbil”, ha destacat Martínez, qui ha indicat que això ha permés localitzar el cos sense vida d’aquesta dona, l’última de les tres persones que quedava sota els enderrocs, després que l’edifici col·lapsarà a última hora d’aquest dimecres.

 

Un minut de silenci en record de les víctimes

El sinistre ha causat també la mort d’un menor de 15 anys el cos dels quals ha sigut localitzat aquest dijous i un ferit, un jove de 26 anys que va poder ser rescatat  i roman hospitalitzat en vigilància intensiva, on evoluciona favorablement.

 

Tots ells formen part de la mateixa família, ja que la dona era la mare del jove que va ser rescatat amb vida, i el menor mort és el fill de la parella d’aquesta, que va resultar il·lés.

 

L’Ajuntament de Peníscola ha decretat per a aquest divendres un dia de dol oficial en el municipi i ha convocat un minut de silenci a les 12 del migdia en record de les víctimes, segons ha afirmat l’alcalde.

Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia demana 162 anys de presó a un acusat de gravar i difondre material pedòfil a Alacant

La Fiscalia sol·licita 162 anys de presó per a un home acusat de gravar a menors mitjançant videoconferència i compartir més de 2.000 arxius pedòfils en Internet.

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.