El so del mòbil de la dona soterrada a Peníscola, clau per a la seua localització

 

El so del telèfon mòbil de la dona soterrada entre els enderrocs de l’edifici esfondrat aquest dimecres a Peníscola ha contribuït a la localització del seu cadàver, en la vesprada d’aquest dijous, per part dels serveis d’emergències.

Segons l’alcalde de la localitat, Andrés Martínez, una amiga de la víctima, que acabava d’assabentar-se del succés, li va cridar i li va facilitar el número de telèfon de la dona, a la qual havia estat cridant en diverses ocasions sense obtindre cap resposta.

 

«Hem fet un silenci i en cridar s’ha escoltat el so del mòbil», ha destacat Martínez, qui ha indicat que això ha permés localitzar el cos sense vida d’aquesta dona, l’última de les tres persones que quedava sota els enderrocs, després que l’edifici col·lapsarà a última hora d’aquest dimecres.

 

Un minut de silenci en record de les víctimes

El sinistre ha causat també la mort d’un menor de 15 anys el cos dels quals ha sigut localitzat aquest dijous i un ferit, un jove de 26 anys que va poder ser rescatat  i roman hospitalitzat en vigilància intensiva, on evoluciona favorablement.

 

Tots ells formen part de la mateixa família, ja que la dona era la mare del jove que va ser rescatat amb vida, i el menor mort és el fill de la parella d’aquesta, que va resultar il·lés.

 

L’Ajuntament de Peníscola ha decretat per a aquest divendres un dia de dol oficial en el municipi i ha convocat un minut de silenci a les 12 del migdia en record de les víctimes, segons ha afirmat l’alcalde.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.