El so del mòbil de la dona soterrada a Peníscola, clau per a la seua localització

 

El so del telèfon mòbil de la dona soterrada entre els enderrocs de l’edifici esfondrat aquest dimecres a Peníscola ha contribuït a la localització del seu cadàver, en la vesprada d’aquest dijous, per part dels serveis d’emergències.

Segons l’alcalde de la localitat, Andrés Martínez, una amiga de la víctima, que acabava d’assabentar-se del succés, li va cridar i li va facilitar el número de telèfon de la dona, a la qual havia estat cridant en diverses ocasions sense obtindre cap resposta.

 

«Hem fet un silenci i en cridar s’ha escoltat el so del mòbil», ha destacat Martínez, qui ha indicat que això ha permés localitzar el cos sense vida d’aquesta dona, l’última de les tres persones que quedava sota els enderrocs, després que l’edifici col·lapsarà a última hora d’aquest dimecres.

 

Un minut de silenci en record de les víctimes

El sinistre ha causat també la mort d’un menor de 15 anys el cos dels quals ha sigut localitzat aquest dijous i un ferit, un jove de 26 anys que va poder ser rescatat  i roman hospitalitzat en vigilància intensiva, on evoluciona favorablement.

 

Tots ells formen part de la mateixa família, ja que la dona era la mare del jove que va ser rescatat amb vida, i el menor mort és el fill de la parella d’aquesta, que va resultar il·lés.

 

L’Ajuntament de Peníscola ha decretat per a aquest divendres un dia de dol oficial en el municipi i ha convocat un minut de silenci a les 12 del migdia en record de les víctimes, segons ha afirmat l’alcalde.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.