Alliberen a tres xiques que estaven sent explotades en una casa de Godelleta

 

La Guàrdia Civil ha alliberat a tres xiques d’origen sud-americà que estaven sent explotades en una casa particular de Godelleta, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). 

 

L’operació ‘Fake-job’ s’ha saldat amb la detenció d’un home i una dona, parella sentimental, a les que se’ls imputen els delictes de tràfic de persones, explotació laboral i estafa continuada. 

 

Les tres xiques que estaven sent explotades van ser les que van sol·licitar directament auxili a la Guàrdia Civil i a la Policia Local del municipi, ja que els detinguts publicaven anuncis d’ocupació en una coneguda web i oferien treball com a servici domèstic en règim intern. 

 

De totes les cridades rebudes, sempre triaven el mateix perfil: xiques jóvens, llatinoamericanes, en situació irregular en Espanya i amb residència fora de la Comunitat Valenciana.

 

Des de la seua incorporació en la casa, els detinguts no respectaven les condicions prèviament pactades i les víctimes es veien obligades a fer les tasques domèstiques durant mesos sense rebre el seu salari.

 

Explotades i estafades

La parella detinguda va estafar a demés a les jóvens explotades, convencent-les per a que els entregaren els seus estalvis, que depositarien suposadament en inversions beneficioses per a elles. L’engany els va arribar a causar un greu dany patrimonial a elles i a les seues famílies.

 

Gràcies a la investigació, s’han identificat quatre víctimes anteriors que també van ser explotades en el mateix domicili, remuntant-se fins a l’any 2017.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig