11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Tomás Gimeno hauria tirat les bosses a un abocador de vaixells

 

Anna i Olivia porten 41 dies desaparegudes. Els agents treballen dia i nit per aconseguir una pista que els porte fins a Tomás Gimeno o les xiquetes.

La mare d’Anna i Olivia ha confessat al portaveu que “no prendrà cap acció judicial” contra Tomás  Gimeno. Beatriz coneix al pare de les seues filles “durant 17 anys” i està segura que “està cuidant molt bé de les xiquetes”.

El vaixell Ángeles Alvariño: moviments en cercles en un punt concret

 

El vaixell està realitzant “una cerca incessant, treballa les 24 hores del dia, amb diferents torns, només ha tornat una vegada a port des que va arribar i va anar ahir”.

Des de ‘El Programa de Ana Rosa’ explica que aqueixa volta a terra no va significar gens important en la investigació: “Simplement va tornar per tècniques d’avituallament“. A més, apunta: “Van pujar diversos agents de Guàrdia Civil per a compartir informació”.

Quant als moviments del gran vaixell, que es troba a les “mateixes zones de cerca, entorn de 10 milles quadrades, molt a prop de la costa de Tenerife”.

Este matí han realitzat un moviment cridaner buscant en cercles: “Entorn d’un mateix punt, això ocorre quan veuen alguna cosa en el fons marí o quan li és molt difícil pel relleu del fons oceànic i necessiten aprofundir més per a la qualitat d’eixe sónar”.

Després, això sí, expliquen que el vaixell va reprendre el seu “escombratge lateral” i que “de moment la idea és que es rastrege ací, el lloc on geolocalitzen l’últim senyal del telèfon de Tomás Gimeno”.

La zona investigada: últim senyal de Tomás i és un abocador de vaixells

 

La investigació dels agents és més difícil pel fet que este punt que analitzen els policies és un abocador marí. Patricia Pardo informa: “Eixa zona possiblement va ser buscada a ‘ex profeso’, ell va buscar una zona molt profunda que habitualment s’utilitza com a abocador de naus i de vaixells, es va utilitzar aqueix lloc perquè no es trobara absolutament res”.

Cruz Morcillo dóna suport a esta informació i afig: “De fet, han trobat molt de fem… ens confirmen que troben molta pedra i fems del fons de la mar, més que en altres zones”. Ana Rosa, després d’escoltar les seues companyes, apunta a Tomás: “El que navega en eixa zona ho coneix perfectament…”.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.