10.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Tomás Gimeno hauria tirat les bosses a un abocador de vaixells

 

Anna i Olivia porten 41 dies desaparegudes. Els agents treballen dia i nit per aconseguir una pista que els porte fins a Tomás Gimeno o les xiquetes.

La mare d’Anna i Olivia ha confessat al portaveu que “no prendrà cap acció judicial” contra Tomás  Gimeno. Beatriz coneix al pare de les seues filles “durant 17 anys” i està segura que “està cuidant molt bé de les xiquetes”.

El vaixell Ángeles Alvariño: moviments en cercles en un punt concret

 

El vaixell està realitzant “una cerca incessant, treballa les 24 hores del dia, amb diferents torns, només ha tornat una vegada a port des que va arribar i va anar ahir”.

Des de ‘El Programa de Ana Rosa’ explica que aqueixa volta a terra no va significar gens important en la investigació: “Simplement va tornar per tècniques d’avituallament“. A més, apunta: “Van pujar diversos agents de Guàrdia Civil per a compartir informació”.

Quant als moviments del gran vaixell, que es troba a les “mateixes zones de cerca, entorn de 10 milles quadrades, molt a prop de la costa de Tenerife”.

Este matí han realitzat un moviment cridaner buscant en cercles: “Entorn d’un mateix punt, això ocorre quan veuen alguna cosa en el fons marí o quan li és molt difícil pel relleu del fons oceànic i necessiten aprofundir més per a la qualitat d’eixe sónar”.

Després, això sí, expliquen que el vaixell va reprendre el seu “escombratge lateral” i que “de moment la idea és que es rastrege ací, el lloc on geolocalitzen l’últim senyal del telèfon de Tomás Gimeno”.

La zona investigada: últim senyal de Tomás i és un abocador de vaixells

 

La investigació dels agents és més difícil pel fet que este punt que analitzen els policies és un abocador marí. Patricia Pardo informa: “Eixa zona possiblement va ser buscada a ‘ex profeso’, ell va buscar una zona molt profunda que habitualment s’utilitza com a abocador de naus i de vaixells, es va utilitzar aqueix lloc perquè no es trobara absolutament res”.

Cruz Morcillo dóna suport a esta informació i afig: “De fet, han trobat molt de fem… ens confirmen que troben molta pedra i fems del fons de la mar, més que en altres zones”. Ana Rosa, després d’escoltar les seues companyes, apunta a Tomás: “El que navega en eixa zona ho coneix perfectament…”.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.