Tomás Gimeno hauria tirat les bosses a un abocador de vaixells

 

Anna i Olivia porten 41 dies desaparegudes. Els agents treballen dia i nit per aconseguir una pista que els porte fins a Tomás Gimeno o les xiquetes.

La mare d’Anna i Olivia ha confessat al portaveu que «no prendrà cap acció judicial» contra Tomás  Gimeno. Beatriz coneix al pare de les seues filles «durant 17 anys» i està segura que «està cuidant molt bé de les xiquetes».

El vaixell Ángeles Alvariño: moviments en cercles en un punt concret

 

El vaixell està realitzant «una cerca incessant, treballa les 24 hores del dia, amb diferents torns, només ha tornat una vegada a port des que va arribar i va anar ahir».

Des de ‘El Programa de Ana Rosa’ explica que aqueixa volta a terra no va significar gens important en la investigació: «Simplement va tornar per tècniques d’avituallament«. A més, apunta: «Van pujar diversos agents de Guàrdia Civil per a compartir informació».

Quant als moviments del gran vaixell, que es troba a les «mateixes zones de cerca, entorn de 10 milles quadrades, molt a prop de la costa de Tenerife».

Este matí han realitzat un moviment cridaner buscant en cercles: «Entorn d’un mateix punt, això ocorre quan veuen alguna cosa en el fons marí o quan li és molt difícil pel relleu del fons oceànic i necessiten aprofundir més per a la qualitat d’eixe sónar».

Després, això sí, expliquen que el vaixell va reprendre el seu «escombratge lateral» i que «de moment la idea és que es rastrege ací, el lloc on geolocalitzen l’últim senyal del telèfon de Tomás Gimeno».

La zona investigada: últim senyal de Tomás i és un abocador de vaixells

 

La investigació dels agents és més difícil pel fet que este punt que analitzen els policies és un abocador marí. Patricia Pardo informa: «Eixa zona possiblement va ser buscada a ‘ex profeso’, ell va buscar una zona molt profunda que habitualment s’utilitza com a abocador de naus i de vaixells, es va utilitzar aqueix lloc perquè no es trobara absolutament res».

Cruz Morcillo dóna suport a esta informació i afig: «De fet, han trobat molt de fem… ens confirmen que troben molta pedra i fems del fons de la mar, més que en altres zones». Ana Rosa, després d’escoltar les seues companyes, apunta a Tomás: «El que navega en eixa zona ho coneix perfectament…».

Últimes notícies

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.