Tomás Gimeno hauria tirat les bosses a un abocador de vaixells

 

Anna i Olivia porten 41 dies desaparegudes. Els agents treballen dia i nit per aconseguir una pista que els porte fins a Tomás Gimeno o les xiquetes.

La mare d’Anna i Olivia ha confessat al portaveu que «no prendrà cap acció judicial» contra Tomás  Gimeno. Beatriz coneix al pare de les seues filles «durant 17 anys» i està segura que «està cuidant molt bé de les xiquetes».

El vaixell Ángeles Alvariño: moviments en cercles en un punt concret

 

El vaixell està realitzant «una cerca incessant, treballa les 24 hores del dia, amb diferents torns, només ha tornat una vegada a port des que va arribar i va anar ahir».

Des de ‘El Programa de Ana Rosa’ explica que aqueixa volta a terra no va significar gens important en la investigació: «Simplement va tornar per tècniques d’avituallament«. A més, apunta: «Van pujar diversos agents de Guàrdia Civil per a compartir informació».

Quant als moviments del gran vaixell, que es troba a les «mateixes zones de cerca, entorn de 10 milles quadrades, molt a prop de la costa de Tenerife».

Este matí han realitzat un moviment cridaner buscant en cercles: «Entorn d’un mateix punt, això ocorre quan veuen alguna cosa en el fons marí o quan li és molt difícil pel relleu del fons oceànic i necessiten aprofundir més per a la qualitat d’eixe sónar».

Després, això sí, expliquen que el vaixell va reprendre el seu «escombratge lateral» i que «de moment la idea és que es rastrege ací, el lloc on geolocalitzen l’últim senyal del telèfon de Tomás Gimeno».

La zona investigada: últim senyal de Tomás i és un abocador de vaixells

 

La investigació dels agents és més difícil pel fet que este punt que analitzen els policies és un abocador marí. Patricia Pardo informa: «Eixa zona possiblement va ser buscada a ‘ex profeso’, ell va buscar una zona molt profunda que habitualment s’utilitza com a abocador de naus i de vaixells, es va utilitzar aqueix lloc perquè no es trobara absolutament res».

Cruz Morcillo dóna suport a esta informació i afig: «De fet, han trobat molt de fem… ens confirmen que troben molta pedra i fems del fons de la mar, més que en altres zones». Ana Rosa, després d’escoltar les seues companyes, apunta a Tomás: «El que navega en eixa zona ho coneix perfectament…».

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.