Tomás Gimeno hauria tirat les bosses a un abocador de vaixells

 

Anna i Olivia porten 41 dies desaparegudes. Els agents treballen dia i nit per aconseguir una pista que els porte fins a Tomás Gimeno o les xiquetes.

La mare d’Anna i Olivia ha confessat al portaveu que «no prendrà cap acció judicial» contra Tomás  Gimeno. Beatriz coneix al pare de les seues filles «durant 17 anys» i està segura que «està cuidant molt bé de les xiquetes».

El vaixell Ángeles Alvariño: moviments en cercles en un punt concret

 

El vaixell està realitzant «una cerca incessant, treballa les 24 hores del dia, amb diferents torns, només ha tornat una vegada a port des que va arribar i va anar ahir».

Des de ‘El Programa de Ana Rosa’ explica que aqueixa volta a terra no va significar gens important en la investigació: «Simplement va tornar per tècniques d’avituallament«. A més, apunta: «Van pujar diversos agents de Guàrdia Civil per a compartir informació».

Quant als moviments del gran vaixell, que es troba a les «mateixes zones de cerca, entorn de 10 milles quadrades, molt a prop de la costa de Tenerife».

Este matí han realitzat un moviment cridaner buscant en cercles: «Entorn d’un mateix punt, això ocorre quan veuen alguna cosa en el fons marí o quan li és molt difícil pel relleu del fons oceànic i necessiten aprofundir més per a la qualitat d’eixe sónar».

Després, això sí, expliquen que el vaixell va reprendre el seu «escombratge lateral» i que «de moment la idea és que es rastrege ací, el lloc on geolocalitzen l’últim senyal del telèfon de Tomás Gimeno».

La zona investigada: últim senyal de Tomás i és un abocador de vaixells

 

La investigació dels agents és més difícil pel fet que este punt que analitzen els policies és un abocador marí. Patricia Pardo informa: «Eixa zona possiblement va ser buscada a ‘ex profeso’, ell va buscar una zona molt profunda que habitualment s’utilitza com a abocador de naus i de vaixells, es va utilitzar aqueix lloc perquè no es trobara absolutament res».

Cruz Morcillo dóna suport a esta informació i afig: «De fet, han trobat molt de fem… ens confirmen que troben molta pedra i fems del fons de la mar, més que en altres zones». Ana Rosa, després d’escoltar les seues companyes, apunta a Tomás: «El que navega en eixa zona ho coneix perfectament…».

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.