La Guàrdia Civil investiga a dos transportistes i una empresària per manipular tacògrafs en Manises

 

Agents del Grup d’Investigació i Anàlisi del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil de la Comunitat Valenciana han procedit contra dos transportistes i la propietària d’una empresa de transport per la presumpta manipulació de tacògrafs en camions en el terme municipal de Manises, en la comarca de l’Horta (València).

 

La investigació es va iniciar quan una patrulla de transports del Subsector Trànsit de la Guàrdia Civil de València va interceptar en el mes d’agost a dos vehicles d’una mateixa empresa de transports amb el tacògraf manipulat, de manera que registraven activitats de descans quan en realitat es trobaven circulant.

 

Les manipulacions consistien en mètodes sofisticats de modificació dels sensors de moviment, activades a través de comandaments a distància, segons ha informat este dimecres la Guàrdia Civil en un comunicat, en el que precisa que les persones investigades tenen entre 34 i 53 anys i són de nacionalitat espanyola.

 

Estes conductes poden ser castigades segons el Codi Penal amb penes d’entre sis mesos i tres anys de presó, i multa de sis a dotze mesos per falsedat en document oficial, en la modalitat de simulació.

 

Durant l’actuació s’ha intervingut la instal·lació elèctrica manipulada, i les diligències instruïdes per delicte de falsedat documental en la modalitat de simulació ha sigut entregades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Quart de Poblet, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.