La Guàrdia Civil investiga a dos transportistes i una empresària per manipular tacògrafs en Manises

 

Agents del Grup d’Investigació i Anàlisi del Sector de Trànsit de la Guàrdia Civil de la Comunitat Valenciana han procedit contra dos transportistes i la propietària d’una empresa de transport per la presumpta manipulació de tacògrafs en camions en el terme municipal de Manises, en la comarca de l’Horta (València).

 

La investigació es va iniciar quan una patrulla de transports del Subsector Trànsit de la Guàrdia Civil de València va interceptar en el mes d’agost a dos vehicles d’una mateixa empresa de transports amb el tacògraf manipulat, de manera que registraven activitats de descans quan en realitat es trobaven circulant.

 

Les manipulacions consistien en mètodes sofisticats de modificació dels sensors de moviment, activades a través de comandaments a distància, segons ha informat este dimecres la Guàrdia Civil en un comunicat, en el que precisa que les persones investigades tenen entre 34 i 53 anys i són de nacionalitat espanyola.

 

Estes conductes poden ser castigades segons el Codi Penal amb penes d’entre sis mesos i tres anys de presó, i multa de sis a dotze mesos per falsedat en document oficial, en la modalitat de simulació.

 

Durant l’actuació s’ha intervingut la instal·lació elèctrica manipulada, i les diligències instruïdes per delicte de falsedat documental en la modalitat de simulació ha sigut entregades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Quart de Poblet, en la mateixa comarca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.