Un treballador resulta ferit en bolcar el tractor amb el què descarregava fruita a Benaguasil

 

Un home de 58 anys ha resultat ferit aquest dilluns a Benaguasil, a la comarca de Camp de Túria, en bolcar el tractor que portava mentre descarregava fruita en un polígon, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

    

L’accident s’ha produït al migdia mentre el treballador realitzava la descàrrega a la porta d’una nau industrial. Després de bolcar, el tractor ha quedat atrapat en la zona.

    

Fins al polígon s’ha mobilitzat una ambulància del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre l’afectat i traslladar-lo a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat, segons les mateixes fonts.

 

Dos joves ferits al bolcar el seu cotxe en un accident a la CV-732

 

Un cotxe s’ha accidentat este mateix matí deixant dos ferits en la carretera, dos germans de 20 i 25 anys. El cotxe ha lliscat i ha bolcat en l’asfalt de manera aparatosa, degut a la velocitat i la pèrdua del control del vehicle. El sinistre ha ocorregut en la carretera CV-732 entre Pedreguer i Gata de Gorgos, a la Marina Alta. Segons sembla, el cotxe s’ha accidentat tot sol en un tram d’ombra que es trobava molt esvarós per la humitat de tota la matinada. El vehicle, conduït per un dels germans, ha derrapat, a continuació s’ha eixit de la calçada i ha impactat contra el talús de muntanya que està junt al voral i donat l’impacte el vehicle ha bolcat i ha quedat totalment a l’inrevés.

 

L’accident ha sigut molt aparatós i de seguida s’ha avisat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l’accident una ambulància del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés allí mateix als joves. Les dos víctimes han resultat ferides, ja que presentaven diversos colps. Si més no, ha sigut més l’espectacularitat de l’accident que les lesions sofrides. Després de ser atesos per un metge d’atenció primària, els dos ferits han sigut traslladats al centre de salut de Pedreguer. La Guàrdia Civil de Trànsit ha realitzat l’atestat de l’accident i ha regulat el trànsit junt als agents de la Policia Local de Pedreguer i Gata.

Últimes notícies

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.

Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València

Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.

La UPV desenvolupa un xip fotònic reprogramable ràpid i sense consum elèctric continu

Un equip del Photonic Research Lab de la UPV lidera el desenvolupament d'un xip fotònic reprogramable que aconseguix grans velocitats de funcionament sense necessitat d'alimentació elèctrica contínua, clau per a la computació òptica i la IA del futur.

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.

Vinté dia de vaga dels docents valencians amb reunió clau i ‘vaga de famílies’

La vaga indefinida del professorat públic valencià arriba al seu vinté dia lectiu amb una nova reunió negociadora amb Educació i una ‘vaga de famílies’ en suport als docents.

La Comunitat Valenciana supera el milió i mig d’animals de companyia, quasi la mitat són gossos

La Comunitat Valenciana compta amb 1.533.551 animals de companyia registrats, quasi la mitat gossos i més del 40 % gats, i és la quarta autonomia amb més mascotes d’Espanya.