Un treballador resulta ferit en bolcar el tractor amb el què descarregava fruita a Benaguasil

 

Un home de 58 anys ha resultat ferit aquest dilluns a Benaguasil, a la comarca de Camp de Túria, en bolcar el tractor que portava mentre descarregava fruita en un polígon, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

    

L’accident s’ha produït al migdia mentre el treballador realitzava la descàrrega a la porta d’una nau industrial. Després de bolcar, el tractor ha quedat atrapat en la zona.

    

Fins al polígon s’ha mobilitzat una ambulància del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre l’afectat i traslladar-lo a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat, segons les mateixes fonts.

 

Dos joves ferits al bolcar el seu cotxe en un accident a la CV-732

 

Un cotxe s’ha accidentat este mateix matí deixant dos ferits en la carretera, dos germans de 20 i 25 anys. El cotxe ha lliscat i ha bolcat en l’asfalt de manera aparatosa, degut a la velocitat i la pèrdua del control del vehicle. El sinistre ha ocorregut en la carretera CV-732 entre Pedreguer i Gata de Gorgos, a la Marina Alta. Segons sembla, el cotxe s’ha accidentat tot sol en un tram d’ombra que es trobava molt esvarós per la humitat de tota la matinada. El vehicle, conduït per un dels germans, ha derrapat, a continuació s’ha eixit de la calçada i ha impactat contra el talús de muntanya que està junt al voral i donat l’impacte el vehicle ha bolcat i ha quedat totalment a l’inrevés.

 

L’accident ha sigut molt aparatós i de seguida s’ha avisat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l’accident una ambulància del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés allí mateix als joves. Les dos víctimes han resultat ferides, ja que presentaven diversos colps. Si més no, ha sigut més l’espectacularitat de l’accident que les lesions sofrides. Després de ser atesos per un metge d’atenció primària, els dos ferits han sigut traslladats al centre de salut de Pedreguer. La Guàrdia Civil de Trànsit ha realitzat l’atestat de l’accident i ha regulat el trànsit junt als agents de la Policia Local de Pedreguer i Gata.

Últimes notícies

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.