Un treballador resulta ferit en bolcar el tractor amb el què descarregava fruita a Benaguasil

 

Un home de 58 anys ha resultat ferit aquest dilluns a Benaguasil, a la comarca de Camp de Túria, en bolcar el tractor que portava mentre descarregava fruita en un polígon, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

    

L’accident s’ha produït al migdia mentre el treballador realitzava la descàrrega a la porta d’una nau industrial. Després de bolcar, el tractor ha quedat atrapat en la zona.

    

Fins al polígon s’ha mobilitzat una ambulància del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre l’afectat i traslladar-lo a l’Hospital Arnau de Vilanova de València, on ha ingressat amb pronòstic reservat, segons les mateixes fonts.

 

Dos joves ferits al bolcar el seu cotxe en un accident a la CV-732

 

Un cotxe s’ha accidentat este mateix matí deixant dos ferits en la carretera, dos germans de 20 i 25 anys. El cotxe ha lliscat i ha bolcat en l’asfalt de manera aparatosa, degut a la velocitat i la pèrdua del control del vehicle. El sinistre ha ocorregut en la carretera CV-732 entre Pedreguer i Gata de Gorgos, a la Marina Alta. Segons sembla, el cotxe s’ha accidentat tot sol en un tram d’ombra que es trobava molt esvarós per la humitat de tota la matinada. El vehicle, conduït per un dels germans, ha derrapat, a continuació s’ha eixit de la calçada i ha impactat contra el talús de muntanya que està junt al voral i donat l’impacte el vehicle ha bolcat i ha quedat totalment a l’inrevés.

 

L’accident ha sigut molt aparatós i de seguida s’ha avisat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l’accident una ambulància del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés allí mateix als joves. Les dos víctimes han resultat ferides, ja que presentaven diversos colps. Si més no, ha sigut més l’espectacularitat de l’accident que les lesions sofrides. Després de ser atesos per un metge d’atenció primària, els dos ferits han sigut traslladats al centre de salut de Pedreguer. La Guàrdia Civil de Trànsit ha realitzat l’atestat de l’accident i ha regulat el trànsit junt als agents de la Policia Local de Pedreguer i Gata.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.