13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Troben el cadàver d’una dona en la platja de l’Estaca en Orihuela

Este matí de dissabte, 12 de setembre, els veïns més matiners d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), s’han trobat amb el cos d’una dona que estava en la vora de la mar de la platja de l’Estac-platja Flamenca.

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la víctima vestia amb roba de carrer i no de bany. Immediatament, els testics han alertat a la Guàrdia Civil i als servicis sanitaris, que han confirmat la mort de la dona en Orihuela. A hores d’ara, el cos de la víctima ha sigut traslladat per a fer-li l’autòpsia.

 

Les autoritats han iniciat una investigació per a aclarir les circumstàncies de la mort, encara que la principal hipòtesi que es té és que la dona ha patit un infart mentres passejava per la vora de la mar.

Últimes notícies

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.

Zulima Pérez demana a Martínez Mus explicacions per la retirada en FGV d’una campanya del Govern sobre la reconstrucció postdana

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha reclamat al vicepresident segon en funcions que aclarisca per quin FGV va retirar abans d'hora una campanya institucional, una decisió que ha vinculat amb censura per la falta d'explicacions.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han recuperat el cos d'un home en el riu Segura, a Orihuela, i la Policia Nacional ha obert una investigació. A l'espera de l'autòpsia, no s'han apreciat signes aparents de violència.