Un veí de la Vall d’Uixó mor en caure 12 metres per una claraboia en Terol

Supermercat Cash Vimar Terol

El supermercat Cash Vimar de Terol, a on va caure el veí de la Vall d’Uixó | José Torres Villamón

 

Un home de la Vall d’Uixó, de 60 anys, ha mort este dimecres mentres treballava instal·lant plaques solars en un supermercat en Terol. La víctima estava treballant en el sostre del local Cash Vimar, en el polígon de ‘la Paz’ de la ciutat aragonesa quan, per motius que encara estan investigant-se, va caure per una claraboia.

 

L’impacte de la caiguda va ser molt fort, ja que l’altura era de 12 metres, cosa que va causar la mort de l’home. Encara que personal sanitari va intentar reanimar-lo, no van poder fer res per la seua vida. Tal com informa el ‘Diario Aragonés’, el secretari de Salut Laboral de CCOO ha demanat que s’investigue l’accident per a aclarir responsabilitats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’aeroport de València bat rècord al febrer amb 786.589 passatgers i puja un 3,6%

L'aeroport de València va aconseguir al febrer 786.589 passatgers, màxim per a un mes de febrer i un 3,6% més interanual. El trànsit internacional va tirar del creixement malgrat el lleuger descens de vols.

Mor un home de 59 anys d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua casa en el barri de Carolines Altes. La Policia investiga i no hi ha detencions.

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.