15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Un veí de la Vall d’Uixó mor en caure 12 metres per una claraboia en Terol

Supermercat Cash Vimar Terol

El supermercat Cash Vimar de Terol, a on va caure el veí de la Vall d’Uixó | José Torres Villamón

 

Un home de la Vall d’Uixó, de 60 anys, ha mort este dimecres mentres treballava instal·lant plaques solars en un supermercat en Terol. La víctima estava treballant en el sostre del local Cash Vimar, en el polígon de ‘la Paz’ de la ciutat aragonesa quan, per motius que encara estan investigant-se, va caure per una claraboia.

 

L’impacte de la caiguda va ser molt fort, ja que l’altura era de 12 metres, cosa que va causar la mort de l’home. Encara que personal sanitari va intentar reanimar-lo, no van poder fer res per la seua vida. Tal com informa el ‘Diario Aragonés’, el secretari de Salut Laboral de CCOO ha demanat que s’investigue l’accident per a aclarir responsabilitats.

Últimes notícies

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.

El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius

Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.

Desconvoquen la vaga de pescadors valencians després del pacte per a flexibilitzar el control

El sector valencià ha alçat els aturs després d'acordar amb el Govern flexibilitzar l'aplicació del reglament de control de la pesca. Les confraries vigilaran el compliment del pacte.