Tal com publica 'Información', una veïna del Campello de la comarca l'Alacantí, va ser víctima d'un robatori amb violència en un centre comercial de Sant Joan. Així, un lladre li va furtar la bossa de mà per a posteriorment extraure 2.000 euros del caixer amb la seua targeta. Però ací no va acabar la cosa, el lladre encara es va atrevir a exigir-li 50 euros més si volia recuperar els documents i les seues targetes. La dona ho va acceptar i es va citar amb el lladre en Sant Vicent del Raspeig i després de denunciar els fets, la Guàrdia Civil el va detindre quan este es disposava a fer l'extorsió. El detingut és un veí d'Alacant, de 43 anys, que ha quedat en llibertat amb càrrec després de passar a disposició judicial.
Últimes notícies
Cultura
La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western
La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.
Economia
El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana
La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.
Medi ambient
Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers
La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.
Oratge
Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig
Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.
Social
Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res
Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.
Esports
Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica
Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.
Esports
La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta
La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.
Medi ambient
L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura
L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.






