10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Troben penjat Víctor J. Q. M. en un hort de Benicarló

Ajuntament de Benicarló

Ajuntament de Benicarló | Viquipèdia

 

Víctor J. Q. M., de 54 anys, veí de Benicarló i mecànic ha sigut trobat penjat en la partida Basseta del Bovalar del municipi del Baix Maestrat (Castelló). L’home, de pare canareu i mare benicarlanda, vivia en l’avinguda de Catalunya de la població i feia temps que se li havia perdut la pista en el poble.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la Guàrdia Civil i la Policia Local han trobat el cos i l’han identificat i ara és la policia judicial la que està investigant si s’ha llevat la vida voluntàriament –i hauria sigut un suïcidi– o ha sigut una altra la causa de la mort. De confirmar-se que fora un suïcidi, seria el segon veí de Benicarló que s’hauria suïcidat esta setmana, ja que este dimecres J.L. va pujar a la terrassa de l’Hospital de Vinaròs i es va tirar, morint en caure en terra, segons ja vam informar des de ‘València Diari’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.