Troben penjat Víctor J. Q. M. en un hort de Benicarló

Ajuntament de Benicarló

Ajuntament de Benicarló | Viquipèdia

 

Víctor J. Q. M., de 54 anys, veí de Benicarló i mecànic ha sigut trobat penjat en la partida Basseta del Bovalar del municipi del Baix Maestrat (Castelló). L’home, de pare canareu i mare benicarlanda, vivia en l’avinguda de Catalunya de la població i feia temps que se li havia perdut la pista en el poble.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la Guàrdia Civil i la Policia Local han trobat el cos i l’han identificat i ara és la policia judicial la que està investigant si s’ha llevat la vida voluntàriament –i hauria sigut un suïcidi– o ha sigut una altra la causa de la mort. De confirmar-se que fora un suïcidi, seria el segon veí de Benicarló que s’hauria suïcidat esta setmana, ja que este dimecres J.L. va pujar a la terrassa de l’Hospital de Vinaròs i es va tirar, morint en caure en terra, segons ja vam informar des de ‘València Diari’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.