13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Troben penjat Víctor J. Q. M. en un hort de Benicarló

Ajuntament de Benicarló

Ajuntament de Benicarló | Viquipèdia

 

Víctor J. Q. M., de 54 anys, veí de Benicarló i mecànic ha sigut trobat penjat en la partida Basseta del Bovalar del municipi del Baix Maestrat (Castelló). L’home, de pare canareu i mare benicarlanda, vivia en l’avinguda de Catalunya de la població i feia temps que se li havia perdut la pista en el poble.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la Guàrdia Civil i la Policia Local han trobat el cos i l’han identificat i ara és la policia judicial la que està investigant si s’ha llevat la vida voluntàriament –i hauria sigut un suïcidi– o ha sigut una altra la causa de la mort. De confirmar-se que fora un suïcidi, seria el segon veí de Benicarló que s’hauria suïcidat esta setmana, ja que este dimecres J.L. va pujar a la terrassa de l’Hospital de Vinaròs i es va tirar, morint en caure en terra, segons ja vam informar des de ‘València Diari’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Feijóo acusa el Govern d’inhibir-se en la dana i exigix nivell 3 per emergència nacional

Feijóo ha acusat el Govern d'inhibir-se durant la dana i ha defés que degué declarar-se el nivell 3 en considerar que va ser una emergència nacional de llibre.

El Consell destina 2 milions per a modernitzar el port Nou Fontana de Xàbia

La Generalitat impulsa una inversió de 2,16 milions per a renovar el port Nou Fontana de Xàbia amb millores en seguretat, accessibilitat i eficiència. Les obres s'executen en dos fases, amb un termini de 15 mesos i concessió de 15 anys.

Pilar Bernabé insta el PPCV a demanar perdó i l’acta a l’edil que va insultar a Pedro Sánchez

La delegada del Govern ha exigit al PP valencià que demane perdó i exigisca l'acta a la regidora de Vallanca que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez en un míting del PSOE. Ha qualificat l'episodi de violència política i ha reclamat responsabilitats.

Torres insta a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult 'ben preparat' d'una regidora al president Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Ha cridat a frenar la polarització i a respondre amb arguments i respecte.

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.