Troben a un xic que era buscat per la justícia per tres ordres de detenció en Carlet

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), i de la d’Alzira, en la Ribera (València), en un dispositiu conjunt han detingut en la localitat de Carlet, en la Ribera (València), a un xic de 27 anys que havia fugit de la justícia des de l’any 2016 i sobre el que pesaven tres ordres de detenció dictades per diferents jutjats, una d’elles perquè ingressara en presó.

 

L’arrestat, amb un ampli historial delictiu, usava diferents identitats de familiars i coneguts seus pels que es feia passar usurpant les seues dades de filiació per a estar ocult i poder evadir-se de l’acció policial. D’esta manera, en octubre de l’any passat es va donar a la fugida d’un control policial en la localitat d’Algemesí, en la mateixa comarca.

 

Dies després va intentar fer-se passar per una altra persona en un hospital amb una targeta sanitària que havia furtat, fugint del lloc en ser descobert pel personal sanitari abans de l’arribada de la policia. Els investigadors que li seguien la pista van descobrir que el xic tenia una cita mèdica concertada en un centre de la localitat de Carlet, pel que des de primera hora del matí policies de la Comissaria d’Alcoi i de la d’Alzira van establir un dispositiu policial especial entorn del lloc.

 

En el moment en el que va aparéixer el buscat i va baixar del seu cotxe, va ser detingut sense donar-li cap opció al fet que poguera fugir del lloc. A part de les Ordenes de cerca, l’arrestat va ser acusat del delicte d’usurpació de l’estat civil i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Carlet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.