Troben a un xic que era buscat per la justícia per tres ordres de detenció en Carlet

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), i de la d’Alzira, en la Ribera (València), en un dispositiu conjunt han detingut en la localitat de Carlet, en la Ribera (València), a un xic de 27 anys que havia fugit de la justícia des de l’any 2016 i sobre el que pesaven tres ordres de detenció dictades per diferents jutjats, una d’elles perquè ingressara en presó.

 

L’arrestat, amb un ampli historial delictiu, usava diferents identitats de familiars i coneguts seus pels que es feia passar usurpant les seues dades de filiació per a estar ocult i poder evadir-se de l’acció policial. D’esta manera, en octubre de l’any passat es va donar a la fugida d’un control policial en la localitat d’Algemesí, en la mateixa comarca.

 

Dies després va intentar fer-se passar per una altra persona en un hospital amb una targeta sanitària que havia furtat, fugint del lloc en ser descobert pel personal sanitari abans de l’arribada de la policia. Els investigadors que li seguien la pista van descobrir que el xic tenia una cita mèdica concertada en un centre de la localitat de Carlet, pel que des de primera hora del matí policies de la Comissaria d’Alcoi i de la d’Alzira van establir un dispositiu policial especial entorn del lloc.

 

En el moment en el que va aparéixer el buscat i va baixar del seu cotxe, va ser detingut sense donar-li cap opció al fet que poguera fugir del lloc. A part de les Ordenes de cerca, l’arrestat va ser acusat del delicte d’usurpació de l’estat civil i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Carlet.

Últimes notícies

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.