9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Troben a un xic que era buscat per la justícia per tres ordres de detenció en Carlet

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), i de la d’Alzira, en la Ribera (València), en un dispositiu conjunt han detingut en la localitat de Carlet, en la Ribera (València), a un xic de 27 anys que havia fugit de la justícia des de l’any 2016 i sobre el que pesaven tres ordres de detenció dictades per diferents jutjats, una d’elles perquè ingressara en presó.

 

L’arrestat, amb un ampli historial delictiu, usava diferents identitats de familiars i coneguts seus pels que es feia passar usurpant les seues dades de filiació per a estar ocult i poder evadir-se de l’acció policial. D’esta manera, en octubre de l’any passat es va donar a la fugida d’un control policial en la localitat d’Algemesí, en la mateixa comarca.

 

Dies després va intentar fer-se passar per una altra persona en un hospital amb una targeta sanitària que havia furtat, fugint del lloc en ser descobert pel personal sanitari abans de l’arribada de la policia. Els investigadors que li seguien la pista van descobrir que el xic tenia una cita mèdica concertada en un centre de la localitat de Carlet, pel que des de primera hora del matí policies de la Comissaria d’Alcoi i de la d’Alzira van establir un dispositiu policial especial entorn del lloc.

 

En el moment en el que va aparéixer el buscat i va baixar del seu cotxe, va ser detingut sense donar-li cap opció al fet que poguera fugir del lloc. A part de les Ordenes de cerca, l’arrestat va ser acusat del delicte d’usurpació de l’estat civil i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Carlet.

Últimes notícies

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.