10.8 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Troben a un xic que era buscat per la justícia per tres ordres de detenció en Carlet

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), i de la d’Alzira, en la Ribera (València), en un dispositiu conjunt han detingut en la localitat de Carlet, en la Ribera (València), a un xic de 27 anys que havia fugit de la justícia des de l’any 2016 i sobre el que pesaven tres ordres de detenció dictades per diferents jutjats, una d’elles perquè ingressara en presó.

 

L’arrestat, amb un ampli historial delictiu, usava diferents identitats de familiars i coneguts seus pels que es feia passar usurpant les seues dades de filiació per a estar ocult i poder evadir-se de l’acció policial. D’esta manera, en octubre de l’any passat es va donar a la fugida d’un control policial en la localitat d’Algemesí, en la mateixa comarca.

 

Dies després va intentar fer-se passar per una altra persona en un hospital amb una targeta sanitària que havia furtat, fugint del lloc en ser descobert pel personal sanitari abans de l’arribada de la policia. Els investigadors que li seguien la pista van descobrir que el xic tenia una cita mèdica concertada en un centre de la localitat de Carlet, pel que des de primera hora del matí policies de la Comissaria d’Alcoi i de la d’Alzira van establir un dispositiu policial especial entorn del lloc.

 

En el moment en el que va aparéixer el buscat i va baixar del seu cotxe, va ser detingut sense donar-li cap opció al fet que poguera fugir del lloc. A part de les Ordenes de cerca, l’arrestat va ser acusat del delicte d’usurpació de l’estat civil i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Carlet.

Últimes notícies

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.

L’Ajuntament d’Alacant ha aprovat l’ajuda de 300 euros per cada fill nascut en 2025

Alacant ha aprovat la resolució provisional de les ajudes per naixement de 2025: 300 euros per fill i 100.000 euros de dotació. 332 famílies ja assignades i la resta es pagarà amb càrrec a 2026 si complix les bases.

Camps demana a Pérez Llorca la data del congrés regional del PPCV

El expresident ha demanat al secretari general del PPCV que concrete el calendari del congrés regional i explique per què no s'ha convocat. També reclama garanties perquè els aspirants puguen dirigir-se a la militància.

L’acusació readmesa en la causa de la DANA demana anul·lar la instrucció des de setembre

L'Audiència de València va estimar el recurs i va readmetre a l'acusació particular. Després d'això, ha demanat anul·lar l'actuat entre el 4 de setembre i el 10 de desembre o repetir les diligències.

El PSPV demana el nom del funcionari que suposadament va esborrar missatges del mòbil de Conca

El PSPV-PSOE ha anunciat que sol·licitarà identificar al funcionari que va fer el canvi de mòbil de José Manuel Cuenca, després del qual es van perdre mesos de missatges. Reclama també l'acte administratiu i el llistat de crides per a aclarir decisions durant la DANA.

Lorenzo Silva, Premi Alacant Noir 2025 per la seua trajectòria en la ficció policial

Lorenzo Silva rebrà el Premi Alacant Noir 2025 en reconeixement a la seua trajectòria en la ficció policial. El lliurament està previst el 18 de desembre a casa Mediterrani.

Ha mort un conductor de 24 anys després de ser atropellat en eixir del seu cotxe en l’AP-7 a Dénia

Un jove de 24 anys ha mort en ser atropellat després de baixar-se del seu cotxe en l'AP-7 a l'altura de Dénia. El succés, en el km 602 sentit València, ha provocat retencions.

Terra Nullius inaugura Fragments amb una mirada crítica a les infraestructures energètiques

Terra Nullius, d'Andreu Esteban, obri la quinta edició de Fragments amb una anàlisi visual sobre com el desplegament energètic reconfigura el paisatge valencià. La mostra s'inaugura l'11 de desembre i podrà visitar-se fins al 8 de febrer a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.