Troben a un xic que era buscat per la justícia per tres ordres de detenció en Carlet

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), i de la d’Alzira, en la Ribera (València), en un dispositiu conjunt han detingut en la localitat de Carlet, en la Ribera (València), a un xic de 27 anys que havia fugit de la justícia des de l’any 2016 i sobre el que pesaven tres ordres de detenció dictades per diferents jutjats, una d’elles perquè ingressara en presó.

 

L’arrestat, amb un ampli historial delictiu, usava diferents identitats de familiars i coneguts seus pels que es feia passar usurpant les seues dades de filiació per a estar ocult i poder evadir-se de l’acció policial. D’esta manera, en octubre de l’any passat es va donar a la fugida d’un control policial en la localitat d’Algemesí, en la mateixa comarca.

 

Dies després va intentar fer-se passar per una altra persona en un hospital amb una targeta sanitària que havia furtat, fugint del lloc en ser descobert pel personal sanitari abans de l’arribada de la policia. Els investigadors que li seguien la pista van descobrir que el xic tenia una cita mèdica concertada en un centre de la localitat de Carlet, pel que des de primera hora del matí policies de la Comissaria d’Alcoi i de la d’Alzira van establir un dispositiu policial especial entorn del lloc.

 

En el moment en el que va aparéixer el buscat i va baixar del seu cotxe, va ser detingut sense donar-li cap opció al fet que poguera fugir del lloc. A part de les Ordenes de cerca, l’arrestat va ser acusat del delicte d’usurpació de l’estat civil i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Carlet.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.