Un xiquet de 4 anys atropella greument a un vianant quan conduïa una limusina a Mònaco

Un xiquet de 4 anys ha ferit de gravetat a un vianant belga quan conduïa una limusina a Mònaco. Pel que sembla, parlava amb un aparcacotxes i no es va adonar que el nen va vorejar el cotxe i es va situar en el seient del conductor. Després, va accelerar i va atropellar a un ciutadà belga.

L’escena ha tingut lloc a la porta de l’Hotel París divendres passat a la nit. Segons sembla, el vehicle, una limusina de la marca Bentley, pertanyia a una família d’armenis residents a la República Txeca que estaven allotjats en el famós hotel monegasc.

Segons el comissari

«El conductor ha baixat del cotxe per a donar-li les claus a l’aparcacotxes de l’hotel i en eixe moment, segons els testimonis, el menut de 4 anys, que estava assegut darrere del vehicle, ha eixit i s’ha assegut en el seient del conductor. Ha trepitjat l’accelerador i ha atropellat al vianant que eixia de l’hotel en eixe mateix moment«, segons ha explicat el comissari Laurent Braulio, cap de la divisió de policia urbana de la Seguretat pública de Mònaco.

La víctima, de nacionalitat belga i resident a Mònaco, va haver de ser hospitalitzada d’urgència a l’Hospital de Niza a causa de la gravetat de les seues ferides. La víctima va quedar atrapada en les rodes posteriors de la limusina i va ser operada a la nit i, segons els seus familiars, les seues ferides ja no revesteixen gravetat i està fora de perill.

Búsqueda oberta

Ara la Policia de Mònaco manté oberta una recerca per a determinar com va poder avançar el vehicle una vegada retirades les claus d’este. El propietari de la limusina ha declarat que ja no recorda si va apagar o no el motor.
 

Últimes notícies

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.