21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Un xiquet de 4 anys atropella greument a un vianant quan conduïa una limusina a Mònaco

Un xiquet de 4 anys ha ferit de gravetat a un vianant belga quan conduïa una limusina a Mònaco. Pel que sembla, parlava amb un aparcacotxes i no es va adonar que el nen va vorejar el cotxe i es va situar en el seient del conductor. Després, va accelerar i va atropellar a un ciutadà belga.

L’escena ha tingut lloc a la porta de l’Hotel París divendres passat a la nit. Segons sembla, el vehicle, una limusina de la marca Bentley, pertanyia a una família d’armenis residents a la República Txeca que estaven allotjats en el famós hotel monegasc.

Segons el comissari

El conductor ha baixat del cotxe per a donar-li les claus a l’aparcacotxes de l’hotel i en eixe moment, segons els testimonis, el menut de 4 anys, que estava assegut darrere del vehicle, ha eixit i s’ha assegut en el seient del conductor. Ha trepitjat l’accelerador i ha atropellat al vianant que eixia de l’hotel en eixe mateix moment“, segons ha explicat el comissari Laurent Braulio, cap de la divisió de policia urbana de la Seguretat pública de Mònaco.

La víctima, de nacionalitat belga i resident a Mònaco, va haver de ser hospitalitzada d’urgència a l’Hospital de Niza a causa de la gravetat de les seues ferides. La víctima va quedar atrapada en les rodes posteriors de la limusina i va ser operada a la nit i, segons els seus familiars, les seues ferides ja no revesteixen gravetat i està fora de perill.

Búsqueda oberta

Ara la Policia de Mònaco manté oberta una recerca per a determinar com va poder avançar el vehicle una vegada retirades les claus d’este. El propietari de la limusina ha declarat que ja no recorda si va apagar o no el motor.
 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana encadena 20 dies seguits de temporal de ponent, el tram més persistent des de 1981-82

La Comunitat Valenciana suma 20 dies consecutius amb temporal de ponent impulsat per sis borrasques. Aemet mesura 10.867 km de recorregut del vent, el màxim per a 20 dies des de 1981-82.

El Ciutat apunta a la millor entrada de la temporada en el derbi

El derbi entre Llevant i València podria deixar la millor entrada del curs en el Ciutat, fregant els 24.000 espectadors. Queden unes 800 entrades a la venda.

Pepelu torna al Ciutat amb una recepció adversa en un derbi clau

El primer retorn de Pepelu al Ciutat de València com a rival arriba en un ambient hostil. El Llevant és penúltim i el València marca la permanència amb cinc punts més.

Detinguts dos hòmens per atracar gasolineres a València amb cotxes robats, escopeta i ganivets

La Policia ha detingut a dos hòmens, de 46 i 47 anys, per diversos atracaments a gasolineres a la província de València. Operaven amb vehicles robats i amenaçaven amb una escopeta i armes blanques; un està a la presó provisional.

Espanya en alerta per vent, pluges i onatge: nou comunitats en taronja

La borrasca Nils manté actives alertes en tota Espanya excepte Canàries per vent, pluges i onatge. Nou comunitats estan en nivell taronja i la resta, en groc.

Detinguts dos hòmens per una cadena d’atracaments a gasolineres a València amb escopeta i ganivets

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens, un a la presó provisional, per diversos assalts a gasolineres a la província de València. Actuaven amb vehicles robats i amenaçaven a empleats i clients amb una escopeta i armes blanques.

L’esquerra porta al ple la reprovació de Barcala per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han registrat una declaració institucional per a reprovar a Luis Barcala per la polèmica adjudicació de VPP. El debat se celebrarà el 26 de febrer.

Gener deixa en la Comunitat Valenciana un mes càlid i humit, amb pluges un 22% per damunt de la mitjana

Gener de 2026 ha sigut càlid i humit en la Comunitat Valenciana: 8,6 °C de mitjana, 0,5 °C sobre la referència, i 53,3 l/m², un 22% més de pluja. Dos temporals van concentrar els majors acumulats i va haver-hi menys hores de sol.