9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un xiquet de 4 anys atropella greument a un vianant quan conduïa una limusina a Mònaco

Un xiquet de 4 anys ha ferit de gravetat a un vianant belga quan conduïa una limusina a Mònaco. Pel que sembla, parlava amb un aparcacotxes i no es va adonar que el nen va vorejar el cotxe i es va situar en el seient del conductor. Després, va accelerar i va atropellar a un ciutadà belga.

L’escena ha tingut lloc a la porta de l’Hotel París divendres passat a la nit. Segons sembla, el vehicle, una limusina de la marca Bentley, pertanyia a una família d’armenis residents a la República Txeca que estaven allotjats en el famós hotel monegasc.

Segons el comissari

El conductor ha baixat del cotxe per a donar-li les claus a l’aparcacotxes de l’hotel i en eixe moment, segons els testimonis, el menut de 4 anys, que estava assegut darrere del vehicle, ha eixit i s’ha assegut en el seient del conductor. Ha trepitjat l’accelerador i ha atropellat al vianant que eixia de l’hotel en eixe mateix moment“, segons ha explicat el comissari Laurent Braulio, cap de la divisió de policia urbana de la Seguretat pública de Mònaco.

La víctima, de nacionalitat belga i resident a Mònaco, va haver de ser hospitalitzada d’urgència a l’Hospital de Niza a causa de la gravetat de les seues ferides. La víctima va quedar atrapada en les rodes posteriors de la limusina i va ser operada a la nit i, segons els seus familiars, les seues ferides ja no revesteixen gravetat i està fora de perill.

Búsqueda oberta

Ara la Policia de Mònaco manté oberta una recerca per a determinar com va poder avançar el vehicle una vegada retirades les claus d’este. El propietari de la limusina ha declarat que ja no recorda si va apagar o no el motor.
 

Últimes notícies

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.