Un xiquet de 4 anys atropella greument a un vianant quan conduïa una limusina a Mònaco

Un xiquet de 4 anys ha ferit de gravetat a un vianant belga quan conduïa una limusina a Mònaco. Pel que sembla, parlava amb un aparcacotxes i no es va adonar que el nen va vorejar el cotxe i es va situar en el seient del conductor. Després, va accelerar i va atropellar a un ciutadà belga.

L’escena ha tingut lloc a la porta de l’Hotel París divendres passat a la nit. Segons sembla, el vehicle, una limusina de la marca Bentley, pertanyia a una família d’armenis residents a la República Txeca que estaven allotjats en el famós hotel monegasc.

Segons el comissari

El conductor ha baixat del cotxe per a donar-li les claus a l’aparcacotxes de l’hotel i en eixe moment, segons els testimonis, el menut de 4 anys, que estava assegut darrere del vehicle, ha eixit i s’ha assegut en el seient del conductor. Ha trepitjat l’accelerador i ha atropellat al vianant que eixia de l’hotel en eixe mateix moment“, segons ha explicat el comissari Laurent Braulio, cap de la divisió de policia urbana de la Seguretat pública de Mònaco.

La víctima, de nacionalitat belga i resident a Mònaco, va haver de ser hospitalitzada d’urgència a l’Hospital de Niza a causa de la gravetat de les seues ferides. La víctima va quedar atrapada en les rodes posteriors de la limusina i va ser operada a la nit i, segons els seus familiars, les seues ferides ja no revesteixen gravetat i està fora de perill.

Búsqueda oberta

Ara la Policia de Mònaco manté oberta una recerca per a determinar com va poder avançar el vehicle una vegada retirades les claus d’este. El propietari de la limusina ha declarat que ja no recorda si va apagar o no el motor.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.