Un xiquet, accidentat en la Fira d’Alacant, ha sigut intervingut pel doctor Cavadas

 

Aquest dissabte un xiquet de quatre anys patia un accident en una atracció de la Fira de Nadal d’Alacant.

Els fets van ocórrer al voltant de les 20.00 hores, quan el xiquet, que estava a la Fira amb son pare, es va quedar atrapat en quedar-li enganxat un peu en una placa metàl·lica de l’atracció. A partir d’aquell moment, van començar a succeir-se els problemes. Mentre el pare intentava rescatar al xiquet amb l’ajuda d’una parella que estava en la mateixa atracció, els propietaris d’aquesta no van detindre el seu funcionament.

Minuts després, una vegada van aconseguir alçar la trapa i alliberar el peu del xiquet, el pare es va dirigir a l’ambulància que es trobava en l’exterior, ja que el seu fill tenia dos dels dits esclafats i quasi tallats. Allí els efectius sanitaris li van dir que el vehicle no arrancava i no podien traslladar-lo a un centre hospitalari, motiu pel qual el pare va optar per agafar el seu vehicle particular i dirigir-se a l’Hospital General d’Alacant.

Posteriorment van ser traslladats a l’Hospital de Manises, ja que les ferides al peu eren de gravetat, i havien de ser intervingudes en aquest centre hospitalari per part del doctor Pedro Cavadas.

Reimplantació dels dits per part del doctor Cavadas

Ahir diumenge, ja amb la família traslladada a l’Hospital de Manises, es va realitzar l’operació per part del doctor Cavadas, a les 8.30 hores del matí. La gravetat de les ferides del peu del xiquet va obligar a haver de reimplantar dos dits, que estaven quasi seccionats. La intervenció, que va durar quasi quatre hores, va ser un èxit. A partir d’ara, el menor estarà en observació diversos dies per analitzar com progressen els dits reimplantats.

La família, a més, té intenció de denunciar a l’atracció, i també a l’Ajuntament d’Alacant, ja que no comptava amb una ambulància en funcionament per atendre una emergència com l’ocorreguda.

Últimes notícies

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.