Un xiquet, accidentat en la Fira d’Alacant, ha sigut intervingut pel doctor Cavadas

 

Aquest dissabte un xiquet de quatre anys patia un accident en una atracció de la Fira de Nadal d’Alacant.

Els fets van ocórrer al voltant de les 20.00 hores, quan el xiquet, que estava a la Fira amb son pare, es va quedar atrapat en quedar-li enganxat un peu en una placa metàl·lica de l’atracció. A partir d’aquell moment, van començar a succeir-se els problemes. Mentre el pare intentava rescatar al xiquet amb l’ajuda d’una parella que estava en la mateixa atracció, els propietaris d’aquesta no van detindre el seu funcionament.

Minuts després, una vegada van aconseguir alçar la trapa i alliberar el peu del xiquet, el pare es va dirigir a l’ambulància que es trobava en l’exterior, ja que el seu fill tenia dos dels dits esclafats i quasi tallats. Allí els efectius sanitaris li van dir que el vehicle no arrancava i no podien traslladar-lo a un centre hospitalari, motiu pel qual el pare va optar per agafar el seu vehicle particular i dirigir-se a l’Hospital General d’Alacant.

Posteriorment van ser traslladats a l’Hospital de Manises, ja que les ferides al peu eren de gravetat, i havien de ser intervingudes en aquest centre hospitalari per part del doctor Pedro Cavadas.

Reimplantació dels dits per part del doctor Cavadas

Ahir diumenge, ja amb la família traslladada a l’Hospital de Manises, es va realitzar l’operació per part del doctor Cavadas, a les 8.30 hores del matí. La gravetat de les ferides del peu del xiquet va obligar a haver de reimplantar dos dits, que estaven quasi seccionats. La intervenció, que va durar quasi quatre hores, va ser un èxit. A partir d’ara, el menor estarà en observació diversos dies per analitzar com progressen els dits reimplantats.

La família, a més, té intenció de denunciar a l’atracció, i també a l’Ajuntament d’Alacant, ja que no comptava amb una ambulància en funcionament per atendre una emergència com l’ocorreguda.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.