Un xiquet, accidentat en la Fira d’Alacant, ha sigut intervingut pel doctor Cavadas

 

Aquest dissabte un xiquet de quatre anys patia un accident en una atracció de la Fira de Nadal d’Alacant.

Els fets van ocórrer al voltant de les 20.00 hores, quan el xiquet, que estava a la Fira amb son pare, es va quedar atrapat en quedar-li enganxat un peu en una placa metàl·lica de l’atracció. A partir d’aquell moment, van començar a succeir-se els problemes. Mentre el pare intentava rescatar al xiquet amb l’ajuda d’una parella que estava en la mateixa atracció, els propietaris d’aquesta no van detindre el seu funcionament.

Minuts després, una vegada van aconseguir alçar la trapa i alliberar el peu del xiquet, el pare es va dirigir a l’ambulància que es trobava en l’exterior, ja que el seu fill tenia dos dels dits esclafats i quasi tallats. Allí els efectius sanitaris li van dir que el vehicle no arrancava i no podien traslladar-lo a un centre hospitalari, motiu pel qual el pare va optar per agafar el seu vehicle particular i dirigir-se a l’Hospital General d’Alacant.

Posteriorment van ser traslladats a l’Hospital de Manises, ja que les ferides al peu eren de gravetat, i havien de ser intervingudes en aquest centre hospitalari per part del doctor Pedro Cavadas.

Reimplantació dels dits per part del doctor Cavadas

Ahir diumenge, ja amb la família traslladada a l’Hospital de Manises, es va realitzar l’operació per part del doctor Cavadas, a les 8.30 hores del matí. La gravetat de les ferides del peu del xiquet va obligar a haver de reimplantar dos dits, que estaven quasi seccionats. La intervenció, que va durar quasi quatre hores, va ser un èxit. A partir d’ara, el menor estarà en observació diversos dies per analitzar com progressen els dits reimplantats.

La família, a més, té intenció de denunciar a l’atracció, i també a l’Ajuntament d’Alacant, ja que no comptava amb una ambulància en funcionament per atendre una emergència com l’ocorreguda.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.