Un xiquet, accidentat en la Fira d’Alacant, ha sigut intervingut pel doctor Cavadas

 

Aquest dissabte un xiquet de quatre anys patia un accident en una atracció de la Fira de Nadal d’Alacant.

Els fets van ocórrer al voltant de les 20.00 hores, quan el xiquet, que estava a la Fira amb son pare, es va quedar atrapat en quedar-li enganxat un peu en una placa metàl·lica de l’atracció. A partir d’aquell moment, van començar a succeir-se els problemes. Mentre el pare intentava rescatar al xiquet amb l’ajuda d’una parella que estava en la mateixa atracció, els propietaris d’aquesta no van detindre el seu funcionament.

Minuts després, una vegada van aconseguir alçar la trapa i alliberar el peu del xiquet, el pare es va dirigir a l’ambulància que es trobava en l’exterior, ja que el seu fill tenia dos dels dits esclafats i quasi tallats. Allí els efectius sanitaris li van dir que el vehicle no arrancava i no podien traslladar-lo a un centre hospitalari, motiu pel qual el pare va optar per agafar el seu vehicle particular i dirigir-se a l’Hospital General d’Alacant.

Posteriorment van ser traslladats a l’Hospital de Manises, ja que les ferides al peu eren de gravetat, i havien de ser intervingudes en aquest centre hospitalari per part del doctor Pedro Cavadas.

Reimplantació dels dits per part del doctor Cavadas

Ahir diumenge, ja amb la família traslladada a l’Hospital de Manises, es va realitzar l’operació per part del doctor Cavadas, a les 8.30 hores del matí. La gravetat de les ferides del peu del xiquet va obligar a haver de reimplantar dos dits, que estaven quasi seccionats. La intervenció, que va durar quasi quatre hores, va ser un èxit. A partir d’ara, el menor estarà en observació diversos dies per analitzar com progressen els dits reimplantats.

La família, a més, té intenció de denunciar a l’atracció, i també a l’Ajuntament d’Alacant, ja que no comptava amb una ambulància en funcionament per atendre una emergència com l’ocorreguda.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.