Un xiquet, accidentat en la Fira d’Alacant, ha sigut intervingut pel doctor Cavadas

 

Aquest dissabte un xiquet de quatre anys patia un accident en una atracció de la Fira de Nadal d’Alacant.

Els fets van ocórrer al voltant de les 20.00 hores, quan el xiquet, que estava a la Fira amb son pare, es va quedar atrapat en quedar-li enganxat un peu en una placa metàl·lica de l’atracció. A partir d’aquell moment, van començar a succeir-se els problemes. Mentre el pare intentava rescatar al xiquet amb l’ajuda d’una parella que estava en la mateixa atracció, els propietaris d’aquesta no van detindre el seu funcionament.

Minuts després, una vegada van aconseguir alçar la trapa i alliberar el peu del xiquet, el pare es va dirigir a l’ambulància que es trobava en l’exterior, ja que el seu fill tenia dos dels dits esclafats i quasi tallats. Allí els efectius sanitaris li van dir que el vehicle no arrancava i no podien traslladar-lo a un centre hospitalari, motiu pel qual el pare va optar per agafar el seu vehicle particular i dirigir-se a l’Hospital General d’Alacant.

Posteriorment van ser traslladats a l’Hospital de Manises, ja que les ferides al peu eren de gravetat, i havien de ser intervingudes en aquest centre hospitalari per part del doctor Pedro Cavadas.

Reimplantació dels dits per part del doctor Cavadas

Ahir diumenge, ja amb la família traslladada a l’Hospital de Manises, es va realitzar l’operació per part del doctor Cavadas, a les 8.30 hores del matí. La gravetat de les ferides del peu del xiquet va obligar a haver de reimplantar dos dits, que estaven quasi seccionats. La intervenció, que va durar quasi quatre hores, va ser un èxit. A partir d’ara, el menor estarà en observació diversos dies per analitzar com progressen els dits reimplantats.

La família, a més, té intenció de denunciar a l’atracció, i també a l’Ajuntament d’Alacant, ja que no comptava amb una ambulància en funcionament per atendre una emergència com l’ocorreguda.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.