Una xiqueta, desapareguda en Argentina des del dimecres passat, apareix morta en el jardí de son tio

 

Una xiqueta de 13 anys que havia desaparegut el dimecres passat, 6 de novembre, ha sigut trobada morta i enterrada en cas son tio en Buenos Aires (Argentina) el divendres. La menor va anar a comprar i no va tornar a casa. Consegüentment, a l’endemà, la família va denunciar la seua desaparició. Poc després, a les 12.08 hores, la iaia de la víctima va rebre un missatge per Messenger en què la xiqueta assegurava que no tornaria: «No tornaré, el pare no me vol, em fa coses».

 

Les autoritats van observar que el telèfon de la xiqueta no tenia targeta SIM i, d’eixa manera, només es podia utilitzar amb Wi-Fi. Igualment, la policia va demanar en Facebook —propietari del canal per a on va rebre el missatge la iaia— que els ajudara a aclarir l’emissor a partir de la IP. Després de localitzar les tres cases que podien fer ús de la direcció, el divendres a les 14.00 es va determinar que una d’elles era la del tio de la víctima. 

 

El presumpte assassí havia tergiversat la investigació

L’home ja havia declarat anteriorment per a desviar l’atenció. La fiscalia va demanar una ordre per a registrar la casa amb urgència. Durant el registre, el sospitós no estava present. A les 18.00 hores, els investigadors van vore un tros del jardí cobert d’arena, i van decidir cavar-lo; allà van trobar el cadàver de la xiqueta, embolicat amb un llençol. El tio de la víctima va ser detingut a les 21.00 hores de divendres com a principal sospitós de l’assassinat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.