Mastodon
23.9 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

El telèfon d’emergències ‘1·1·2 Comunitat Valenciana’ es reforça en un 18 % durant el pont del 15 d’agost

Els torns del personal del telèfon ‘1·1·2 Comunitat Valenciana’ es reforçaran un 18 % amb motiu del pont del 15 d’agost. L’objectiu és atendre amb més celeritat les telefonades que puguen produir-se des del dimecres 14 d’agost fins al diumenge 18, els dos inclosos.

D’esta manera, el dissabte serà el dia de tot el pont en el qual més professionals estiguen treballant a la sala d’atenció de telefonades, amb un total de 69 persones, 54 operadors i operadores i 15 en coordinació. Este reforç de personal suposa un augment del 13 % respecte als empleats que atenen en sala un dia ordinari.

El divendres ocuparan els seus llocs 68 professionals; el dimecres i dijous en seran 67; i el diumenge, 64. En el cas del dimecres i el dijous, l’augment respecte a un dia ordinari és del 24 %.

Una de les característiques essencials d’este servici és la seua capacitat de dimensionar-se en funció de les emergències que s’hagen d’atendre o en previsió d’una major demanda motivada per festivitats com la d’estos dies.

Alerta màxima d’incendis forestals

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat establix tots els dies un nivell de preemergència per risc d’incendis forestals basant-se en el butlletí del Centre Meteorològic Territorial de València de l’Agència Estatal de Meteorologia.

La Generalitat, a través de l’‘1·1·2 Comunitat Valenciana’, informa diàriament d’este risc. En este sentit, quan alguna zona del territori valencià es troba en nivell 3 extrem de risc d’incendi forestal, està prohibit encendre qualsevol tipus de foc en els terrenys forestals i en la zona d’influència forestal (fins a 500 metres), ni es permet utilitzar ferramentes mecàniques ni elèctriques en estes zones.

Així, la declaració del nivell de preemergència 3 implica la suspensió de determinades obres i treballs en els terrenys forestals o els seus voltants; la suspensió de l’ús festiu-recreatiu del foc en terrenys forestals i en la zona d’influència forestal (fins a 500 metres) i la suspensió de qualsevol tipus d’autorització atorgada per a circulació esportiva per terrenys forestals.

Últimes notícies

Gayà lamenta el 6-0 i admet que el Barça els té presa la mesura

El capità del València va qualificar de molt dolorosa la derrota per 6-0 davant el Barcelona i va recordar el 7-1 del curs passat. Va assenyalar que el segon gol de Raphinha els va deixar tocats i va demanar reaccionar amb treball.

6-0: El Barcelona arrasa al València i recupera sensacions

L'equip de Hansi Flic es va reconciliar amb la seua millor versió i va firmar un 6-0 davant el València en l'estrena del Johan Cruyff en LaLiga, amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski.

Fermin Lopez dona avantatge al Barcelona al descans davant el València (1-0)

El Barcelona mana 1-0 a l'intermedi en l'Estadi Johan Cruyff gràcies a una miqueta de Fermin Lopez en el minut 29. El València a penes inquiet en la primera part.

Flic introduïx sis canvis i el València suma a Gayà i Copete

El Barcelona trencada amb sis novetats, inclòs el debut oficial de Roony i la titularitat de Rashford. El València reforça la defensa amb Gayà i Copete i apunta a una línia de cinc.

Flic revoluciona l’onze amb sis canvis; Gayà i Copete, novetats al València

El Barcelona introduïx sis canvis en el seu onze davant el València, amb el debut oficial de Roony Bardghji i Ferran Torres com a referència. Els de Corberán incorporen a Gayà i Copete i apunten a una línia de cinc arrere.

Sabor Estimar Paelles, de l’Equador, gana a Sueca el títol a la millor paella del món

El restaurant equatorià Sabor Estimar Paelles es va imposar en la 64 edició del concurs de Sueca després de mesurar-se a 40 equips. El podi el van completar Lenin Ruelas Cuina i Casa Macario, amb diversos premis especials per àmbits.

El Llevant resistix al Betis i suma el seu primer punt amb un 2-2 treballat

El Llevant va passar del 2-0 al 2-2 davant un Betis que va dominar de principi a fi la segona part. Fornals va igualar i Ryan va evitar la remuntada en el tram final.

Mor un home de 84 anys ofegat a la platja La Roqueta de Guardamar del Segura

Un home de 84 anys va morir per ofegament a la platja La Roqueta, a Guardamar del Segura. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit i l'autòpsia aclarirà les causes.